2012-12-04, 15:31
Medlem
Börjar bli riktigt sugen på att testa, fråga om hur normen är för salongerna, brukar det fungera att bara droppa in eller är det svårt att få tid då? Är det bäst att boka tid?
Citera
2012-12-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petrie
Börjar bli riktigt sugen på att testa, fråga om hur normen är för salongerna, brukar det fungera att bara droppa in eller är det svårt att få tid då? Är det bäst att boka tid?

De är bara att droppa in! och så känns de ju lättare att vända om hon vart ful..
Citera
2012-12-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mailade
De är bara att droppa in! och så känns de ju lättare att vända om hon vart ful..

Tack för svar, och sant det du säger om att vända

En till fråga då, hur stora är chanserna att man får ett HE?
Citera
2012-12-04, 17:30
Medlem
Finns det något ställe som kan rekommenderas för en ovan Stockholmsbesökare? Kvalitet går före bekvämlighet, men om de två kan kombineras så är Kungsholmen närmast för mig.
Citera
2012-12-04, 17:44
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Tack för svar, och sant det du säger om att vända

En till fråga då, hur stora är chanserna att man får ett HE?
101 %

Skämt åsido. Omöjligt att svara på givetvis och en korkad fråga, men det inser du säkert själv. Det är bara att göra som oss andra. Trial and error, trial and error, trial and jackpot. Som så mycket annat här i livet.
Citera
2012-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
101 %

Skämt åsido. Omöjligt att svara på givetvis och en korkad fråga, men det inser du säkert själv. Det är bara att göra som oss andra. Trial and error, trial and error, trial and jackpot. Som så mycket annat här i livet.

Jo såklart inser jag det
Tanken var väll lite kanske hur ofta ni som händer här får det, om det händer varannan gång eller kanske varje gång där ni går
Men jag får väll gå dit, det värsta som kan hända är väll att jag får en skön massage!
Citera
2012-12-04, 19:24
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mailade

Brukar du ofta uppleva att kvinnor plötsligt blir fula?
Citera
2012-12-04, 20:18
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Jo såklart inser jag det
Tanken var väll lite kanske hur ofta ni som händer här får det, om det händer varannan gång eller kanske varje gång där ni går
Men jag får väll gå dit, det värsta som kan hända är väll att jag får en skön massage!
Vi vet, av erfarenhet, var vi ska gå helt enkelt.
Citera
2012-12-04, 20:52
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanHermansen
Kan man få könssjukdomar av ett finger upp i röven? "orolig"
Ja visst, mersmak heter den
Citera
2012-12-05, 10:07
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanHermansen
Fick nyligen en HE med ett finger upp i röven. Därefter kände jag mig bara skarrig och äcklig, någon annan som känner så efter att ha köpt sexuella tjänster?

Kan man få könssjukdomar av ett finger upp i röven? "orolig"

Det är bara för att du är ovan. Testa några gånger till så kommer du gilla det och inte vilja ha utan
Citera
2012-12-05, 16:05
Medlem
Det är lite udda att ställen med portkoder/omärkta dörrar är så kassa att svara i telefon då alla deras affärer förmodat inleds över telefon. Man blir ju bara lack och drar vidare när ingen svarar.

Tolkas som bra affärer eller har de sina stamkunder som ringer från kända nummer tro.
Citera
2012-12-09, 18:46
Medlem
jag skulle vilja döpa om det till Thai and error..

själv behövde jag testa ett antal, innan jag fattade att jag träffade jackpot på första stället jag var på.

och det var inte stället i sig, även om det med andra vart utdelning så att säga.
men hon jag hade först var så jäkla mycket mer än bara HE och pengar.

hon har fattat att sälja lite känsla i det hela också, samt att hon pratar flytande svenska oxo.

så numera bokar jag även tid och henne. och jäklar vad värt pengarna det är.

happy..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in