2013-12-24, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Hur då mår, och hur du egentligen mår, är tyvärr helt skilda saker. Som jag skrev, så var det mina lipidvärden som var helt off, och det är inget du märker utåt sett.

Jag är väl medveten om detta. det är också en av anledningarna till att jag inte vill köra mer än 50d. Ska nog kolla värdena på fredag bara för säkerhetsskull.
Citera
2013-12-24, 13:50
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Det är lugnt gör så du

Tack!
Citera
2013-12-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Jag är väl medveten om detta. det är också en av anledningarna till att jag inte vill köra mer än 50d. Ska nog kolla värdena på fredag bara för säkerhetsskull.

Det gör du helt rätt i. Kom ihåg att be om att få en kopia på resultaten, och inte ett "ja.. det set ok ut".

God jul.
Citera
2013-12-24, 14:49
Medlem
Kuk3s avatar
aas /magproblem?

tjo!^^^:P
är så att jag haft magproblem ett tag, ska med på en rektoskopi om några dagar där de ska kolla tarmen osv,
jag tror inte att jag fått nån sjukdom,hoppas på att detta bara är nåt tillfälligt.iaf om de säger att jag är ok kan jag då efter 1-2 veckors vila börja köra med dboll?
jag vet ju att orala sliter på insidan, mest på lever osv men hur är de md magen?
vad rekommenderar ni, inject istället då?(hade verkligen planerat o köra dboll)
vill ha seriösa svar som kan hjälpa mig.
mvh
Citera
2013-12-24, 14:53
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk3
är så att jag haft magproblem ett tag, ska med på en rektoskopi om några dagar där de ska kolla tarmen osv,
jag tror inte att jag fått nån sjukdom,hoppas på att detta bara är nåt tillfälligt.iaf om de säger att jag är ok kan jag då efter 1-2 veckors vila börja köra med dboll?
jag vet ju att orala sliter på insidan, mest på lever osv men hur är de md magen?
mvh

Kör injekt istället med testo, jag har ingen aning om dbol kan påverka magen men är det värt risken när testo dessutom är bättre på så många plan?
Citera
2013-12-24, 15:01
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
mvh

Som medicinskt intresserad är detta ett problem jag känner igen. Vill minnas att tråden hette något med kurrapport från helvetet. I alla fall helvetet involverat. Personen fick dricka soppa p.g.a. magkatarr. Ska se om jag hittar tråden.

Kan absolut tillskrivas AAS.
Citera
2013-12-24, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Som medicinskt intresserad är detta ett problem jag känner igen. Vill minnas att tråden hette något med kurrapport från helvetet. I alla fall helvetet involverat. Personen fick dricka soppa p.g.a. magkatarr. Ska se om jag hittar tråden.

Kan absolut tillskrivas AAS.
Du syftar nog på "byggarproffsets" journal, blandning mellan t-boll och medicin om jag inte minns fel.

OnT : Dboll är inte så särskilt snällt emot magen så du ts borde nog undvika!
Citera
2013-12-24, 15:25
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Du syftar nog på "byggarproffsets" journal, blandning mellan t-boll och medicin om jag inte minns fel.

OnT : Dboll är inte så särskilt snällt emot magen så du ts borde nog undvika!

Jag har sökt på helvete och helvetet men hittar inget i rubriken. Känns bra att någon annan känner igen det. Du hade dessutom rätt. Tråden jag eftersökte var den här: (FB) OT 60/50, leversvikt, pct och efterföljd

I tråden kan man läsa skrämmande högt värde på bilirubin. Normalt har jag 7-9 ungefär. Man ska ha under 26. Han hade 770.
Citera
2013-12-25, 00:21
Medlem
Jag kör just nu en kur OT 60/60 och tänker köra standard PCT. Efter detta tänkte jag köra OT/anavar/dbol efter 2 månaders vila från alla preparat + pct-tid.Jag har kört cirka 25 dagar på OT med ett väldigt stort kaloriunderskott och har ökat i styrka trots detta.

Frågan är bara vilket preparat jag ska välja, om deff är OT lämpligast och om bulk dbol? Har jag förstått det rätt eller spelar det mindre roll? Jag är beredd att svälja biverkningarna av dbol för bättre resultat.
Citera
2013-12-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjfitnessjj
Tjena tänkte kliva på min första kur Ryssfemmor nu i veckan tänkte bara höra om nån som har tagit ryssar och tycker de ä bra eller om man ska köra på OT eller nått liknande..? har tränat själv i 2.5 år och har åstakommit en hel del men nu vill jag att det går fortare vill bli större starkare och deffad då säger dom flesta Ryssar eller OT ? ge mig svar kritik allt vill att de ska bli så bra som möjligt,

Arnolds favorit var ryssar (dianabol) plus primobolaninj. (en väldigt snäll steroid). Ta 3-4 ryssar om dagen och en pump primo i veckan. Detta i 6 veckor. Det borde ge en bra effetkt. Men känn efter så att det inte börjar svida i brösten, då är det dags att minska ryssarna, eller skaffa en bra anitestrogen. Som läkemedel Nolvadex.
Citera
2013-12-25, 06:10
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
mvh

Nej för helvete. Ta injektioner istället om du har problem med magen. Jag totalt sabbade min mage med ryssar....de äkta.

Citat:
Ursprungligen postat av Goliat1
Arnolds favorit var ryssar (dianabol) plus primobolaninj. (en väldigt snäll steroid). Ta 3-4 ryssar om dagen och en pump primo i veckan. Detta i 6 veckor. Det borde ge en bra effetkt. Men känn efter så att det inte börjar svida i brösten, då är det dags att minska ryssarna, eller skaffa en bra anitestrogen. Som läkemedel Nolvadex.

Nej igen. Det är ingen jättesnäll steroid. I låg dos kan det funka som förstakur, men snäll...knappast.
Citera
2013-12-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Nej för helvete. Ta injektioner istället om du har problem med magen. Jag totalt sabbade min mage med ryssar....de äkta

Håller med. Vet flera som sabbat magen på orala (magkatarr och magsår). Jag rekommenderar verkligen att man sätter in omeprazol så fort man märker antydan till sura uppstötningar under pågående kur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in