2013-05-19, 19:23
Medlem
Vill bli rippad till sommaren vilken kur ska jag köpa hem och hur använder jag den???
Citera
2013-05-19, 19:41
Medlem
Hej, tänkte börja med min första kur nu efter 3,5 års ren träning. Har läst runt och ändrat mig från att först ha velat köra OT 50/40 och istället att köra med testo p 100mg eod i 8-10veckor.
Funderar nu också på om jag ska trycka in mast p de sista 3 veckorna? Någon som kan ge mig tips på bättre förslag eller är detta en bra första kur?

Tack på förhand!
Citera
2013-05-19, 19:44
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconsallad
Hej, tänkte börja med min första kur nu efter 3,5 års ren träning. Har läst runt och ändrat mig från att först ha velat köra OT 50/40 och istället att köra med testo p 100mg eod i 8-10veckor.
Funderar nu också på om jag ska trycka in mast p de sista 3 veckorna? Någon som kan ge mig tips på bättre förslag eller är detta en bra första kur?

Tack på förhand!
Varför vill du preppa? Bara för att testa på?

Misstänker att du inte har något alls emot att sticka dig, annars hade ju e varit ett bekvämare alternativ. Håll dig till ett prepp, helt onödigt att mköra mast de sista veckorna.
Citera
2013-05-19, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Varför vill du preppa? Bara för att testa på?

Misstänker att du inte har något alls emot att sticka dig, annars hade ju e varit ett bekvämare alternativ. Håll dig till ett prepp, helt onödigt att mköra mast de sista veckorna.

hehe ja precis, detta är något som har legat och suktat ett tag men jag har aldrig riktigt vågat testat. Tyckte även att jag behövde lite mer kunskap inom träning/kost samt om aas, och nu känner jag mig redo att testa på. Dock så tänkte jag påbörja kuren i augusti, då jag har jobbat ihop en del pengar under sommaren så jag har råd med all mat och kostillskott som behövs under kuren.

Ja, e kanske är en bekvämare första kur när man inte är van alls med att sticka. Har dock inga problem med att sticka oftare, det ända nackdelen med propp är att det gör ondare? Iaf vad jag har läst hehe
Citera
2013-05-19, 19:58
Medlem
Tjena tänkte kliva på min första kur Ryssfemmor nu i veckan tänkte bara höra om nån som har tagit ryssar och tycker de ä bra eller om man ska köra på OT eller nått liknande..? har tränat själv i 2.5 år och har åstakommit en hel del men nu vill jag att det går fortare vill bli större starkare och deffad då säger dom flesta Ryssar eller OT ? ge mig svar kritik allt vill att de ska bli så bra som möjligt,
Citera
2013-05-19, 19:59
Medlem
Vet inte var jag ska fråga detta men vet någon hur det ser ut med dopningstester inom boxning? Jag tänker börja nu i hösten samtidigt som jag kör igång med en testo kur. Jag vet att man inte blir testad i nybörjarkurser men sen när man väl vill tävla vid vilken nivå börjar dem med dopningstester?
Senast redigerad av jarrelka 2013-05-19 kl. 20:01.
Citera
2013-05-19, 20:00
Medlem
Citat:
hehe ja precis, detta är något som har legat och suktat ett tag men jag har aldrig riktigt vågat testat. Tyckte även att jag behövde lite mer kunskap inom träning/kost samt om aas, och nu känner jag mig redo att testa på. Dock så tänkte jag påbörja kuren i augusti, då jag har jobbat ihop en del pengar under sommaren så jag har råd med all mat och kostillskott som behövs under kuren.

Ja, e kanske är en bekvämare första kur när man inte är van alls med att sticka. Har dock inga problem med att sticka oftare, det ända nackdelen med propp är att det gör ondare? Iaf vad jag har läst hehe

Jag ville också köra propp som första kur just för att det blir mindre bloat,acne osv. Men om du kör testo e tillsammans med arimidex så blir det nästan som propp förutom det jobbiga med att sticka smärtsamma stick varje eller varannan dag. Så även om jag inte är en expert så borde du fundera på att köra e istället då du aldrig vet om det blir för jobbigt att sticka.
Citera
2013-05-19, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vet inte var jag ska fråga detta men vet någon hur det ser ut med dopningstester inom boxning? Jag tänker börja nu i hösten samtidigt som jag kör igång med en testo kur. Jag vet att man inte blir testad i nybörjarkurser men sen när man väl vill tävla vid vilken nivå börjar dem med dopningstester?
Är det inte logiskt att du kan bli testad när du blir bättre inom en sport som Boxning?
Citera
2013-05-19, 20:15
Medlem
Tar min fråga igen.

Onödigt att slänga in proviron vid en testo, masteron samt deca kur? Gör masten redan jobbet som provironet skulle göra?
Citera
2013-05-19, 20:26
Medlem
sedans avatar
Citat:

Så du har inget mål med kuren? Skit i den då i så fall, det är ju inte läkerol du mixtrar med. Skall med självmedicinera sig själv skall det i mitt tycke vara för en bra anledning.

Men det är din kropp och din framtid, inte min.
Citera
2013-05-19, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Vill bli rippad till sommaren vilken kur ska jag köpa hem och hur använder jag den???
Det absolut bästa är att svälja dom!
Citera
2013-05-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Jag ville också köra propp som första kur just för att det blir mindre bloat,acne osv. Men om du kör testo e tillsammans med arimidex så blir det nästan som propp förutom det jobbiga med att sticka smärtsamma stick varje eller varannan dag. Så även om jag inte är en expert så borde du fundera på att köra e istället då du aldrig vet om det blir för jobbigt att sticka.

ja precis, det är mest att det man blir mindre svullen och inte får lika mkt acne som lockar mest.
Det kanske får bli testo e trots allt.

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Så du har inget mål med kuren? Skit i den då i så fall, det är ju inte läkerol du mixtrar med. Skall med självmedicinera sig själv skall det i mitt tycke vara för en bra anledning.

Men det är din kropp och din framtid, inte min.

Jo målet är självklart att bli större/starkare. Tycker att träningen går lite segt just nu och behöver en kick. Kanske ses som en dålig andledning till att börja? Inte vet jag, menmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in