2013-12-23, 15:57
Medlem
tja jag har varit på min ot kur nu i ca 4 veckor och hoppar av kuren nu när jag haft feber och åkt på lunginflammation vill gärna bli frisk så hur ska jag göra med nolvan ska jag vänta med den tills efter min penicillin kur eller börja redan nu?

(förlåt för min dåliga skrift)*väldigt tacksam för alla svar
Citera
2013-12-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatispojken
tja jag har varit på min ot kur nu i ca 4 veckor och hoppar av kuren nu när jag haft feber och åkt på lunginflammation vill gärna bli frisk så hur ska jag göra med nolvan ska jag vänta med den tills efter min penicillin kur eller börja redan nu?

(förlåt för min dåliga skrift)*väldigt tacksam för alla svar

Jag hade skippat nolvan. Se till att bli ordentligt frisk innan du ger dig på att börja träna igen. Att pencillinkuren är avslutad betyder inte, per automatik, att du är frisk (bara så att du vet).
Citera
2013-12-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Jag hade skippat nolvan. Se till att bli ordentligt frisk innan du ger dig på att börja träna igen. Att pencillinkuren är avslutad betyder inte, per automatik, att du är frisk (bara så att du vet).

kan jag inte få någon biverkning om jag skippar nolvan. min första kur så vill vara extra safe nu när jag har lunginflammation också
Citera
2013-12-23, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatispojken
kan jag inte få någon biverkning om jag skippar nolvan. min första kur så vill vara extra safe nu när jag har lunginflammation också

Om du visste vad nolva va till för skulle du nog veta
Citera
2013-12-23, 23:22
Medlem
Lightweightmannens avatar
Sätter testo e e5d just nu men ska bort i juldagarna och inte så lämpligt att ta med sakerna, så hade tänkt sätta nästa stick på dag 4 istället med samma dos och sedan gå tillbaka till e5d som vanligt. Kan det störa nivåerna något märkbart eller det är lugnt med en dag?
Mvh
Citera
2013-12-23, 23:54
Medlem
babianroevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Om du visste vad nolva va till för skulle du nog veta
Denna tråd är till för små-/nybörjarfrågor, förklara för grabben istället och bidra med något till tråden din dryga råttjävel.
Citera
2013-12-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babianroev
Denna tråd är till för små-/nybörjarfrågor, förklara för grabben istället och bidra med något till tråden din dryga råttjävel.

Man ska veta vad nolva är för något innan man hoppar på kur, en enkel sökning skulle svara på hans fråga på mindre än 2 min. God jul på dej också råttan
Citera
2013-12-24, 00:26
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Man ska veta vad nolva är för något innan man hoppar på kur, en enkel sökning skulle svara på hans fråga på mindre än 2 min. God jul på dej också råttan

Han är ju ändå klar med sin kur
Citera
2013-12-24, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Han är ju ändå klar med sin kur
Va?
Citera
2013-12-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Håller med dig. Mina värden är på samma nivå som en 95-åring under de perioder jag kör win.

Peppar peppar, än mår jag som en prins, hur värdena ser ut är en annan fråga. Bromsar nog efter 50d oavsett då jag måste ha "bra värde" till provtagningen på våren
Citera
2013-12-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Peppar peppar, än mår jag som en prins, hur värdena ser ut är en annan fråga. Bromsar nog efter 50d oavsett då jag måste ha "bra värde" till provtagningen på våren

Hur då mår, och hur du egentligen mår, är tyvärr helt skilda saker. Som jag skrev, så var det mina lipidvärden som var helt off, och det är inget du märker utåt sett.
Citera
2013-12-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightweightmannen
Sätter testo e e5d just nu men ska bort i juldagarna och inte så lämpligt att ta med sakerna, så hade tänkt sätta nästa stick på dag 4 istället med samma dos och sedan gå tillbaka till e5d som vanligt. Kan det störa nivåerna något märkbart eller det är lugnt med en dag?
Mvh

Det är lugnt gör så du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in