2013-12-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Ah vila upp dig med bra mat samt vatten och rök cannabis så borde det ge med sig

Frid

Thank you det kör jag på!
Citera
2013-12-22, 22:39
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Om man ska ta med sig dessa utomlands inom EU kan dom komma att fråga på flygplatsen vad min "medicin" är något ?

Det är ju en RC , men vadå ska jag säga att jag är en vetenskapsman som har ett eget labb?

Fasen ingen som kan svara på min fråga jag börjar nojjga som en jävel nu vafan.

Har 2 val ifall dom frågar.

1. "Det är en RC som är laglig men jag själv använder inte denna då jag ska ta med den till en kompis i Polen, om han är vetenskapsman med laboratorium, det vet jag inte."

2. "Det är en RC men jag använder den endast mot ångest och jag har även läktarintyg som visar att jag mår dåligt och har problem med ångest."

Vilka av dessa funkar bäst mot tullen? Snabba svar!
Citera
2013-12-22, 22:51
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Fasen ingen som kan svara på min fråga jag börjar nojjga som en jävel nu vafan.

Har 2 val ifall dom frågar.

1. "Det är en RC som är laglig men jag själv använder inte denna då jag ska ta med den till en kompis i Polen, om han är vetenskapsman med laboratorium, det vet jag inte."

2. "Det är en RC men jag använder den endast mot ångest och jag har även läktarintyg som visar att jag mår dåligt och har problem med ångest."

Vilka av dessa funkar bäst mot tullen? Snabba svar!

Ingen. Om tullen skulle hitta dessa tabletter kommer dom ta dom i beslag och analysera dessa för att kolla om det är olagliga i landet du ska besöka. Sedan lär du vara misstänkt för narkotikabrott tills analysen är klar.
Citera
2013-12-22, 23:16
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Ingen. Om tullen skulle hitta dessa tabletter kommer dom ta dom i beslag och analysera dessa för att kolla om det är olagliga i landet du ska besöka. Sedan lär du vara misstänkt för narkotikabrott tills analysen är klar.

Okej så i värsta fall blir jag av med tabletterna, men jag blir inte åtalad för narkotikabrott då dessa är RC och klassas först efter nyår. Är detta det värsta som kan hända?
Citera
2013-12-22, 23:35
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Okej så i värsta fall blir jag av med tabletterna, men jag blir inte åtalad för narkotikabrott då dessa är RC och klassas först efter nyår. Är detta det värsta som kan hända?

Värsta fall så låser dom in dig i en cell tills analysen är klar.
Bra början på resan? Bedöm själv.
Citera
2013-12-22, 23:37
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
Har käkat 100 pyra typ å 20 flub typ. Har galna smärtor på vänster sida mage. Doserna jag pratar om är utspridda på en vecka typ. Någon som upplevt detta?? Ska jag va orolig eller bara ta de lugnt med pyran?

Tacksam för.svar
Mvh P

Upplevde också smärta, typ i njurarna, & då käkade jag bara pyra varje dag i nån vecka typ.. La ner det helt & nu mår jag prima i kroppen!!
Citera
2013-12-23, 19:36
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Upplevde också smärta, typ i njurarna, & då käkade jag bara pyra varje dag i nån vecka typ.. La ner det helt & nu mår jag prima i kroppen!!

Hur mkt käkade du?

Jag har käkat 2-6g per dag näst intill i över ett halvår.

Dricker du mkt på det?

Med vänlig hälsning
Citera
2013-12-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
syns dessa på piss?

Ja, dom syns. Åkte på en LOB (med alkohol) o fick pissa och det vart positivt för benzo.
Citera
2013-12-23, 22:20
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Hur mkt käkade du?

Dricker du mkt på det?

Med vänlig hälsning

Mg ska det givetvis vara.

Mvh
Citera
2013-12-23, 23:57
Medlem
who-s avatar
Har tagit denna substans nu 2 veckor och jag tycker den fungerar bra. Men jag håller mig nog till xanor istället framöver. Kommer säkert hända att jag tar det nån mer gång i framtiden.
Citera
2013-12-24, 17:25
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
Thank you det kör jag på!

Börjar du att må nå bättre ännu?
Citera
2013-12-25, 01:27
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Hur mkt käkade du?

Dricker du mkt på det?

Med vänlig hälsning

6-10 per dag, fick ont redan efter 4v, la av efter 5.. dålig batch kanske el någe vetifan, har aldrig haft ont förut på de viset på benzo, bara på överdosering på verktabletter,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in