2014-01-28, 18:36
Medlem
Khr1ss avatar
8-bromo-1-methyl-6-(pyridin-2-yl)-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine

Kan det vara pyridinet som orsakar smärta, bieffekterna? Under lång tids medicinerade?
Citera
2014-01-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin
Blev lite lös i magen när jag använde Pyrazolam dagligen. Dock var den sjukt lätt att sluta med efter att ha klämt mig runt 150 stycken under ett några månaders tid. Tror jag sov dåligt en natt innan jag var som vanligt igen (fast med också med min vanliga ångest då eftersom jag inte åt benso längre).

Då har du skött det på en låg nivå så inte konstigt att du inte fick nån akut AT. Får jag hem 100st räcker de ca en vecka. Säkerligen med ett par öl under helgen också. Har inte nån speciell bensotolerans (längre) men är man en sån som jag, som gärna slukar i sig mycket grejer på kort tid, så får man räkna med rätt starka avtändningssymtom från och med dag 2-4. Nästan borta därefter och helt likt att snabbt ta bort annan benso med kort halveringstid. T.ex Xanor har jag nästan haft samma symptom på men de uppträder snabbare, kraftigare och gör mer att man undrar om man kommer överleva eller ej..

Vill gärna veta hur någon av er som ätit stora mängder av denna har mått efter en lång tid när ni helt kliver av!
Citera
2014-01-28, 19:40
Medlem
archeons avatar
Vilka doser tar ni som använder Pyra för berusning och att bli höga?

Jag använder det som ett läkemedel mot panikångest och tog 10 st för att hindra en attack.
Citera
2014-01-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av archeon
Vilka doser tar ni som använder Pyra för berusning och att bli höga?

Jag använder det som ett läkemedel mot panikångest och tog 10 st för att hindra en attack.

Lätt berusad, kanske 4-5mg. Har nog aldrig tänkt att jag känner mig hög efter det dubbla, men dethamnar ju ofta där när det ligger och suktar, hehe! Mest bara att minnet blir sämre isf, kanske tröttare också, jomen!

Dock kan man ju ta ett par bira och dra lite synta, eller om man vill vara nyttig bara ett par 100mg koffein, för att få en helkväll. Och en avslutning med 4 gula + en dusch innan man somnar så vaknar man ju upp helt fin och fräsch efter en helkväll!
Citera
2014-01-29, 04:39
Medlem
Kan dessa mäta sig med Ksalol 0,5 alpra?
Citera
2014-01-29, 12:10
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaline
Kan dessa mäta sig med Ksalol 0,5 alpra?
Inte i min mening. Måste man slänga i sig ett par stycken alltså.
Citera
2014-01-29, 12:38
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Lätt berusad, kanske 4-5mg. Har nog aldrig tänkt att jag känner mig hög efter det dubbla, men dethamnar ju ofta där när det ligger och suktar, hehe! Mest bara att minnet blir sämre isf, kanske tröttare också, jomen!

Dock kan man ju ta ett par bira och dra lite synta, eller om man vill vara nyttig bara ett par 100mg koffein, för att få en helkväll. Och en avslutning med 4 gula + en dusch innan man somnar så vaknar man ju upp helt fin och fräsch efter en helkväll!

Vad är det för mening att bli berusad om man bara tappar minnet (gjort det flera gånger både på pyra och flub) Och visst kan dessa verka ångestdämpande när man bara vill däcka ner sig lite, men förstår inte hur vissa kan uppnå eufori på vissa benzotyper (någon som uppnått det på denna?) när man bara blir helt borta och trött och somnar.

Sen har jag ju blandat i alkohol några gånger också men det blev väl samma vanliga effekt som utan pyra, skulle jag nog säga. Sen har jag märkt att man får snabbare effekt om man tar pyra på tom mage? (borde vara ganska logiskt?)
Citera
2014-01-29, 14:51
Medlem
Brukar ni också få en hel del krossade tabs med era beställningar? Fick en laddning med 250 idag och cirkus 50 var helt eller delvis mosade. CS.

Kan man gnälla på sånt och få fler eller är det judefasoner?
Citera
2014-01-29, 15:11
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken
Brukar ni också få en hel del krossade tabs med era beställningar? Fick en laddning med 250 idag och cirkus 50 var helt eller delvis mosade. CS.

Alla mina har kommit hela iaf. Fick 500st idag och alla ser bra ut
Citera
2014-01-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Alla mina har kommit hela iaf. Fick 500st idag och alla ser bra ut
Då ska jag fan gnälla lite. Det var ju trots allt en femtedel av min order som var kaprutsh typ.

Effekten var det dock inget fel på. Väldigt likt alpra tycker jag. Snabbverkade. Slängde i mig några direkt och en halvtimme senare är jag sooooft.
Citera
2014-01-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken

Du kan nog bli kompenserad skulle jag tro, helt eller delvis på de krossade tabbarna.
Men har du räknat? Jag har nämligen fått rätt mängd hela gulingar vid nåt tillfälle och därtill ett gäng som vart småkross, lite halvbonus liksom, haha!
Citera
2014-01-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Du kan nog bli kompenserad skulle jag tro, helt eller delvis på de krossade tabbarna.
Men har du räknat? Jag har nämligen fått rätt mängd hela gulingar vid nåt tillfälle och därtill ett gäng som vart småkross, lite halvbonus liksom, haha!
Hade inget bättre för mig så jag räknade dom faktiskt. Sjukt tjackmässigt, men det stämde precis. Dock var mina 50 inräknade i totalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in