2013-09-14, 22:04
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Kan man flöddra på pyra eller?
Ja, men det krävs höga doser och känns väldigt ovärt.
Citera
2013-09-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Lägg ner nu innan det är försent. bit ut dom dagarna eller ta lågdos stes. Dessa ska ha kraftig AT om man går på dom länge.

kanske, men råkade slänga i mig 6mg till. jävligt bensad nu, men borde sova gott på det. Vad e egentligen maxdosen för pyra per dygn. Mitt är nu 12mig (24 pellets). Nån som tagit mer?
Citera
2013-09-15, 09:02
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
kanske, men råkade slänga i mig 6mg till. jävligt bensad nu, men borde sova gott på det. Vad e egentligen maxdosen för pyra per dygn. Mitt är nu 12mig (24 pellets). Nån som tagit mer?
Har tagit 20-25 st som max, men har tolerans. Hände inte så mycket. Pyra är oavsett vad värdelös att flöddra på.
Citera
2013-09-15, 09:14
Medlem
moffekoffes avatar
Jag har hållt mig till 4x2 per dag har testat någon dag att ta några fler utan bättre resultat. Känns som när man börjar få lite tolerans ska man ta ett break på några veckor iaf.
Citera
2013-09-16, 18:52
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Hur är avtändningen?
Borde ha kommit in mer rapporter om at/biverkningar vid det här laget.
Citera
2013-09-17, 01:18
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Vad är denna benzo bra mot? samt vad är det ni som tar den gillar med den?
Citera
2013-09-17, 01:19
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Vad är denna benzo bra mot?

Lättare ångest.
Citera
2013-09-17, 15:37
Medlem
deyys avatar
Är pyrazolamen (gula) från asken ojämna?
Tagit två stycken idag och känner mig mer påverkad än när jag tog 5st för några dagar sedan.
Kan knappt hålla ögonen öppna.
Finns det något man kan göra för att minska tröttheten?
Citera
2013-09-17, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Vad är denna benzo bra mot? samt vad är det ni som tar den gillar med den?

Vardagsångest i låga doser. Höga doser blir jag, som av all benzo, helt väck. Det jag gillar är att den inte är så sederande vilket gör att man orkar med en ansträngande dag.

Sedan blandar jag det som en krydda till det mesta, lite mindre ångest, lite mer ro gör det mesta trevligare.

Just nu har jag tagit typ 5-10mg (generiska 2mg, omöjligt att veta då jag är van vid Etilaam och Etizezt) etizolam, kanske en 5-8mg pyra, lite kodein och svalde ner detta med två munfullar sprit.

Förvånansvärt berusad men har kört lite EP så slarvat med kosten de senaste 2-3 dygnen.
Citera
2013-09-17, 17:53
Medlem
muipoaldos avatar
Hörde att dom här var vattenlösliga. Så jag provade att lösa upp 2mg men jag tyckte inte alls dom löste sig så bra flöt runt massa pulver i pumpen när man vred på den.. Jaja iaf så slog jag i mig dom och känner mig lugn och ganska go
ska pröva med lite större dos nästa gång!
Citera
2013-09-17, 18:10
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Hörde att dom här var vattenlösliga. Så jag provade att lösa upp 2mg men jag tyckte inte alls dom löste sig så bra flöt runt massa pulver i pumpen när man vred på den.. Jaja iaf så slog jag i mig dom och känner mig lugn och ganska go
ska pröva med lite större dos nästa gång!

Pyrazolam är vattenlösligt, vad det är för bindemedel i tabbarna har jag ingen aning om. Och det är såklart bindemedlens förmåga att lösa sig som det spricker på. EN gul Pyra väger mellan 100-130mg
och det är 0.5mg Pyrazolam i resten är bara där för att dom ska kunna pressa en tabb.

mvh
Citera
2013-09-17, 20:05
Medlem
muipoaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Pyrazolam är vattenlösligt, vad det är för bindemedel i tabbarna har jag ingen aning om. Och det är såklart bindemedlens förmåga att lösa sig som det spricker på. EN gul Pyra väger mellan 100-130mg
och det är 0.5mg Pyrazolam i resten är bara där för att dom ska kunna pressa en tabb.

mvh
Okej fpör en timme efter så fick jag en sjuk jävla frossa, vakterna i köpcentret kom till och med och fråga om allt va bra..
tror du att det blir ett annat resultat om jag filtrerar? känns bara som man slösar så mkt

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in