Nån som har en lista på vilka länder som klassa Pyra?
Tänkte ta flyget över till Polen nu snart för o vara där i några dagar men undrar om någon kommer säga nåt om jag tar med några pyror, på flygplatsen alltså
Har svårt att hålla mig borta från dessa, har märkt några bieffekter som skulle kunna ha med dessa att göra vid höga doser flera dagar i följd, magproblem och nästan influensa-symptom, som nån skum frossa, inte alls säkert att det kommer från dessa men gjort det varje gång rätt snabbt efter intag, försvinner sen efter en timme kanske.
Total mängd jag tagit är c a 700st
Började med tramadol idag p g a en skada, tänkte äta det några dagar, så blir att försöka hålla benso och alkohol på en låg nivå.
Har käkat 100 pyra typ å 20 flub typ. Har galna smärtor på vänster sida mage. Doserna jag pratar om är utspridda på en vecka typ. Någon som upplevt detta?? Ska jag va orolig eller bara ta de lugnt med pyran?
Har käkat 100 pyra typ å 20 flub typ. Har galna smärtor på vänster sida mage. Doserna jag pratar om är utspridda på en vecka typ. Någon som upplevt detta?? Ska jag va orolig eller bara ta de lugnt med pyran?