2013-12-24, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?

"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen

Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.

Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?

Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?

Jag förstår att du hatar Sverige och helt uppenbart är ett resultat av miljonprojektens misslyckande. Du har aldrig sett något annat, du har aldrig fått uppleva det gamla Sverige före 1990 innan det havererade. Du har inte sett indragningar på landsbygden iform av busslinjer mm. Du förstår inte att invandringen kostar Sverige miljarder varje år, pengar som vi tillskillnad från 60-70 och 80 talet ALDRIG får se igen.

Din svenska kultur sträcker sig sannolikt till när granngubben spöade på frugan på julafton och barnen fick fira julen inne hos er i en av landets förorter. Ju mer man har sett av Sveriges fantastiska kultur från Ystad i Syd till Kiruna i Norr(Golonka skriver det så fint och någon får gärna länka då jag ej hittar länken) ju mer ser man vad som gått förlorat.

Ignorera TS. Han har aldrig fått uppleva det riktiga Sverige, han förstår därför inte var som håller på att gå förlorat. Den gemensamma väg som förde svenskar och invandrare tidigare har gått förlorad. Inga motkrav, ingenting!
Citera
2013-12-24, 11:14
Medlem
Går inte i längden att bortse från ett parti som växer och stabiliserat sig över tio procent. Till slut får opportunisterna så sakta acceptera SD, som har en stark opinion bakom sig.
Citera
2013-12-24, 11:15
Medlem
iwlss avatar
Antalet SD anhängare har ökat mellan 100 och 150 procent på tre år. Antalet SD anhängare ökar för varje månad som går. Det finns inget som heter nasist.

Mina 5 cent.
Citera
2013-12-24, 11:25
Bannlyst
Riktiga människor är anarkister, för en fri värld. De vill lägga ned allt vad invandringspolitik heter
Citera
2013-12-24, 11:34
Bannlyst
Citat:
Min poäng är att 14 % hjälper inte, speciellt när inget annat parti vill samarbeta med er. Vad fan är problemet? Svårt att svälja sanningen?

Sedan kan jag inte vara anti-svensk, jag skriver ju på svenska?

Tycker iaf onekligen du har svenskfientliga åsikter, det ser man ju i ditt första inlägg....
Citera
2013-12-24, 11:39
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
Ville bara rätta din matte lite, det blir c:a 0,27% inte 3,5%. I övrigt håller jag med dig.

HAHA, ok hur fan tänkte jag där då?

Sedan har jag om jag ska vara helt ärlig tagit siffran 6 miljoner lite på höft, det kan va mer.
Citera
2013-12-24, 11:39
Medlem
medelklassmans avatar
Så är nulägesbilden.

Snart kommer dock den absoluta sanningen att testas.
När alliansen förlorat nästa val och M sakta kommer att inse att de aldrig någonsin kommer komma till makten igen utan att adressera den fråga som söndrat och splittrat borgerligheten så kommer de att förändra sin politik.

Det handlar inte om att Sd ensamma kommer att minska invandringen - det kommer att finnas gott om andra partier som kommer att assistera dem med detta.

Sd är blott initiativtagaren, budbäraren.

Snart så är tiden mogen.
Citera
2013-12-24, 11:44
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cittra
frysa ut.andra partier delar ju inte deras åsikter,fatta.

Jo jag fattar, men vad du inte tycks förstå är att dom kommer dela deras åsikter lite plötsligt när SD blir stora nog. Annars blir dom av med sina jobb, så du kan va helt lugn även när detta skett så kommer du fortsatt bli styrd som en liten marionettdocka.
Citera
2013-12-24, 11:54
Medlem
Aggkakas avatar
Citat:
Det är ju lite det som är det roliga. Om man utgår ifrån din synska vision så har SD 20 % efter valet 2018. Då har vi redan haft en stor invandring som kommer att rösta på något annat än SD. Erkänn bara att ni 1. Är ett döende folk och 2. inte kommer kunna sänka invandringen hur mycket ni än försöker.

Sedan får judarna god hjälp av alla hjärntvättade svenskar. Så tack för den.

Du är medveten om att SD har ungefär samma proportion invandrarröster som de andra partierna?
Citera
2013-12-24, 11:56
Medlem
TerryCrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggkaka
Du är medveten om att SD har ungefär samma proportion invandrarröster som de andra partierna?

Så äckligt pinsamt med alla invandrare som röstar på SD
Citera
2013-12-24, 12:04
Medlem
Svizzeras avatar
Kan TS tala om vad exakt i SD:s partiprogram som skulle vara nazistiskt? Vet TS över huvud taget vad nazism är för något?
Citera
2013-12-24, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrews
Så äckligt pinsamt med alla invandrare som röstar på SD

Bara hjärntvättade galningar håller med dig.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in