Citat:
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?
"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen
Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.
Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?
Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?
"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen
Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.
Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?
Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?
Jag förstår att du hatar Sverige och helt uppenbart är ett resultat av miljonprojektens misslyckande. Du har aldrig sett något annat, du har aldrig fått uppleva det gamla Sverige före 1990 innan det havererade. Du har inte sett indragningar på landsbygden iform av busslinjer mm. Du förstår inte att invandringen kostar Sverige miljarder varje år, pengar som vi tillskillnad från 60-70 och 80 talet ALDRIG får se igen.
Din svenska kultur sträcker sig sannolikt till när granngubben spöade på frugan på julafton och barnen fick fira julen inne hos er i en av landets förorter. Ju mer man har sett av Sveriges fantastiska kultur från Ystad i Syd till Kiruna i Norr(Golonka skriver det så fint och någon får gärna länka då jag ej hittar länken) ju mer ser man vad som gått förlorat.
Ignorera TS. Han har aldrig fått uppleva det riktiga Sverige, han förstår därför inte var som håller på att gå förlorat. Den gemensamma väg som förde svenskar och invandrare tidigare har gått förlorad. Inga motkrav, ingenting!