2013-12-23, 22:56
Bannlyst
Haha, det är så roligt och se alla skrivbordsnazister spendera dagarna här på flashback och skriva "WOOOW SD 14 % i opinionsundersökningar yeees".
Ni måste förstå att det krävs att SD hamnar i egen majoritet för att sänka invandringen, för om ni så är 49 % så kommer resterande partier att gå emot er. Vad fan är det ni anser att ni vunnit?

"Hej jag heter Jimmie Åkesson och jag runkar åt att vi är i vågmästarroll" ja men grattis, ingen har frågat och det kommer inte att sänka invandringen

Sluta vara så jävla glada. Så skönt att SD ännu en gång inte kommer att lyckas påverka efter valet 2014, för då har Sverige fyra år till på att ta in invandrare som tre år efter kan rösta som svenska medborgare på andra partier än nasist-SD.

Som diskussionsunderlag: Varför är ni så glada över SD:s små framgångar när det inte kommer att påverka nämnvärt?

Men även så att jag inte förstår varför aftonbladet är så skraja över SD:s framgångar. De kan ta sina 14 % och köra upp den i sina rövhål för det hjälper inte ett skit. Jag är glad att M-MP sammarbetade och hjälpte somalier komma hit och satte stopp för SD:s planer. Där har vi riktig svensk sammarbete, vi skiter i SD hör ni?
Senast redigerad av J-Ce 2013-12-23 kl. 22:59.
Citera
2013-12-23, 23:04
Medlem
Davalrofs avatar
Men alltså tröttna på dig! Du skriver ju bara skit. Hoppas fler läser dina andra startade trådar.

SD är det enda partiet som inte driver igenom ren skit. Därför röstar man, för att slippa rösta blankt. Kan bara prata för mig själv men så ligger det till.

Fattar inte varför ni anti-svenskar inte bara flyttar. Blir så trött.
Citera
2013-12-23, 23:07
Medlem
Även om SD inte får över 50% så har de fortfarande väldigt mycket folk på sin sida, de kan ju gå ihop med typ folkpartiet i utbyte mot att de tar del av SD:s krav osv?
Citera
2013-12-23, 23:08
Medlem
UlfGullivers avatar
Liknande partierna i Danmark och Norge behövde inte 50%.

Ni SD-hatare säger er vara så glada över att SD ha "lågt" stöd ena stunden, andra stunden har ni panik och måste gråta ut.
Citera
2013-12-23, 23:08
Medlem
Tjaa.... Man får väl vara glad för att de iaf finns någon som röstar vettigt och vill förändra invandringspolitiken.

Tyvärr är SD för veka i mina ögon men..
Finns ju absolut inget annat parti att rösta på.

Önskedrömmen vore ju att miljömupparna hamnade under 4% och vänster partiet.
Citera
2013-12-23, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Davalrof
Men alltså tröttna på dig! Du skriver ju bara skit. Hoppas fler läser dina andra startade trådar.

SD är det enda partiet som inte driver igenom ren skit. Därför röstar man, för att slippa rösta blankt. Kan bara prata för mig själv men så ligger det till.

Fattar inte varför ni anti-svenskar inte bara flyttar. Blir så trött.
Min poäng är att 14 % hjälper inte, speciellt när inget annat parti vill samarbeta med er. Vad fan är problemet? Svårt att svälja sanningen?

Sedan kan jag inte vara anti-svensk, jag skriver ju på svenska?
Citera
2013-12-23, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
Liknande partierna i Danmark och Norge behövde inte 50%.

Ni SD-hatare säger er vara så glada över att SD ha "lågt" stöd ena stunden, andra stunden har ni panik och måste gråta ut.
Kanske för att situationen i Danmark och Norge skiljer sig avsevärt från Sverige? Sverige är nog det största PK-landet och inget parti hade någonsin samarbetat med SD när det gäller invandringsfrågan. Visserligen SVP men de kommer ju inte komma in.

Min poäng med tråden är att även visa sossarna och andra vänsterpartier att de inte ska gråta eller få panik över att SD ökar, sålänge de inte får egen majoritet så är det lugnt.
Citera
2013-12-23, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svedberg94507
Även om SD inte får över 50% så har de fortfarande väldigt mycket folk på sin sida, de kan ju gå ihop med typ folkpartiet i utbyte mot att de tar del av SD:s krav osv?
Kommer aldrig hända.
Citera
2013-12-23, 23:14
Medlem
Kommer aldrig i mitt liv rösta på ett parti som driver ett folkmord på mitt folk.
Citera
2013-12-23, 23:16
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Min poäng är att 14 % hjälper inte, speciellt när inget annat parti vill samarbeta med er. Vad fan är problemet? Svårt att svälja sanningen?

Är det så demokrati ska vara? Vi kan inte vinna och därför ska det bara finnas ett eller möjligen två alternativ att rösta?
SD behövs mer än någonsin. Är övertygad om att SD redan detta val hamnar mellan 14-17% samt att man året efter är en bra bit över 20%. Att ingen vill samarbete med SD kommer göra de andra partierna svagare. Sverige ska stå upp för att vara ett demokratiskt land.
Citera
2013-12-23, 23:16
Medlem
Davalrofs avatar
Citat:

Hjälper inte? Vad tycker du man ska rösta på för parti om man tycker massinvandring är en dålig ide för ett land då? SD är för de flesta lite av ett missnöjesparti. Finns alltså inget annart parti som förtjänar ens röst. Bättre att lägga den på SD än att den in syns alls.

Ehm, så om jag skriver på engelska, vad är jag då? Amerikan, Engelsman?
Nä du är inte värd diskussion. Punkt.
Citera
2013-12-23, 23:17
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Kanske för att få er att vakna och inse att er engagemang för SD samt nasist-hat är helt och hållet onödig

Har du svårt för läsförståelse?

Eller så vet du att du har fel och att SD visst kommer att påverka i framtiden. Du vill bara försöka få vissa personer att ge upp i förtid.

Om du vore så säker på din sak så skulle du aldrig starta en sådan här tråd. Du skulle inte ens bry dig om SD. Varför bry sig om något som inte kan påverka något? Är väl bättre att lägga sin tid på annat i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in