2013-12-22, 20:47
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Man kan alltså anta du tycker det är acceptabelt om vänsteraktivister avlider när de angriper demonstrationståg som högerkrafter har sökt tillstånd för?

Vem är det som dött?
Nej jag ogillar våld men tvekar inte en sekund att ta till det om jag blir angripen. Dock går jag vanligtvis inte omkring med en kniv i fickan.
Citera
2013-12-22, 20:48
Medlem
KaosnegerMedKlubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Man kan alltså anta du tycker det är acceptabelt om vänsteraktivister avlider när de angriper demonstrationståg som högerkrafter har sökt tillstånd för?

Eller om nästa barn den nu för dråpförsök häktade RF-aktivisten, (tydligen alla "vänster"-flummares hjälte) efter att han avtjänat den kommande fängelsedomen, misshandlar och mordhotar knivar ihjäl den angripande?

http://www.friatider.se/afa-veteran-domd-for-barnmisshandel

http://www.friatider.se/efter-uthangningarna-nu-atalar-vi-thomas-mattsson-for-fortal

Eller om näste nationalist som attackeras i sitt hem av moderate talmannens systemförsvarande stormtrupper i RF skjuter ihjäl en eller flera av angriparna? Man behöver inte ens vara nationalist och politiskt verksam för att attackeras av dem:

https://www.nordfront.se/vansterextremist-begars-haktad-for-drapforsok-i-karrtorp.smr

Citat:
Revolutionära Fronten skapade rubriker tidigare i år då det framkom att de attackerat en sovande mormor och hennes hjärtsjuka barnbarn i deras hem eftersom de var anhöriga till en ”fascist”. Därefter hamnade de i blåsväder på nytt i och med att de gruppmisshandlade en slovensk gästarbetare genom att sparka honom i huvudet då han låg på trottoaren. Organisationen släppte även en ”samlingsfilm” som skildrar då de systematiskt hugger yxor i dörrarna på oliktänkande svenskar.
Senast redigerad av KaosnegerMedKlubba 2013-12-22 kl. 20:55.
Citera
2013-12-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Jude är något du föds till, det är medfödda egenskaper som du inte kan rå för som nazister hatar. Vi hatar nazister, de har tagit ett aktivt val att ha dessa åsikter, de kan byta åsikter om väljer att göra så.
Det är en ocean av skillnad.

Det var väldigt rasistiskt skrivet!

Men vi vet ju vem som hade rasbiologiska institutet; vänstern.

Kan du skriva och berätta vad för egenskaper de föds med?

Vilka andra folkslag föds med egenskaper som de inte kan rå för?
Citera
2013-12-22, 20:54
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vem är det som dött?
Nej jag ogillar våld men tvekar inte en sekund att ta till det om jag blir angripen. Dock går jag vanligtvis inte omkring med en kniv i fickan.
Att knivstöta någon i ryggen är knappast ens nödvärn. Varför skulle angriparen vända ryggen åt ett beväpnat offer?
Citera
2013-12-22, 22:11
Medlem
Citat:
På vilket sätt är det rasistiskt skrivet?

Alltså ibland kopplar ni verkligen inte, hur fan kan du missförstå, är du helt jävla tappad?

Jude är något du föds till, det är medfödda egenskaper som du inte kan rå för
.

vad uppslagsboken säger

Den biologiska rasismens ideologi innebär en tro att individer i en ras delar en uppsättning av karakteristiska egenskaper, förmågor eller färdigheter, att drag av personlighet, intellekt, moral och kulturella beteenden ärvs och att detta arv innebär att raser kan rankas som medfött överlägsna eller underlägsna andra
Senast redigerad av rusellpeters 2013-12-22 kl. 22:21.
Citera
2013-12-22, 22:22
Medlem
KamratBruns avatar
Är det någon av de etablerade tidningarna som namnger den man som är häktad för dråpförsöket? Tänker eftersom man både namngav och berättade var många av nationalisterna som var med i Kärrtorp bor. Det var ju väldigt ingående och detaljerade redogörelser då för brottsmisstankar som är betydligt lägre än dråpförsök.

Någon som sett personens namn i media?
Citera
2013-12-22, 22:27
Medlem
KaosnegerMedKlubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Är det någon av de etablerade tidningarna som namnger den man som är häktad för dråpförsöket? Tänker eftersom man både namngav och berättade var många av nationalisterna som var med i Kärrtorp bor. Det var ju väldigt ingående och detaljerade redogörelser då för brottsmisstankar som är betydligt lägre än dråpförsök.

Någon som sett personens namn i media?

Nej, inte i de tidningar som ingår i det maktsystem som använder AFA Dokumentation och Revolutionära Fronten för att hota, skrämma, trakassera och misshandla dissidenter, spränga eller slå sönder deras bilar och bränna ner deras bostäder. För regimlojala media är den häktade en hjälte. Att kritisera hans gärningar är på gränsen till ett "hatbrott":

http://www.friatider.se/han-ar-afa-veteranen-som-haktats-for-mordforsok
Senast redigerad av KaosnegerMedKlubba 2013-12-22 kl. 22:31.
Citera
2013-12-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters

.

vad uppslagsboken säger

Den biologiska rasismens ideologi innebär en tro att individer i en ras delar en uppsättning av karakteristiska egenskaper, förmågor eller färdigheter, att drag av personlighet, intellekt, moral och kulturella beteenden ärvs och att detta arv innebär att raser kan rankas som medfött överlägsna eller underlägsna andra

Hahaha

Du har precis avslöjat arbetarmakten som den dödsknarkarnazist han är. Vad säger dina polare i våldsvänstern om det arbetarmakten? Du är väl inte anonym med de åsikterna där hoppas jag.

Man ska inte vara anonym här i världen så ut med det

Citera
2013-12-23, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters

.

vad uppslagsboken säger

Arbetarmakten = rasist.

Hur känns det att komma ut ur garderoben?
Citera
2013-12-23, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennartEricsson
Arbetarmakten = rasist.

Hur känns det att komma ut ur garderoben?
Fan va roliga ni är 10 POÄNG!!!! SDDDE 2015!!!!

Tror fortfarande att ni seriöst inte förstår det väldigt logiska resonemanget, undrar bara om jag orkar förklara för er, nä, ni är för dumma för att förstå. Grattis.
Citera
2013-12-23, 00:57
Bannlyst
Citat:

Tror fortfarande att ni seriöst inte förstår det väldigt logiska resonemanget, undrar bara om jag orkar förklara för er, nä, ni är för dumma för att förstå. Grattis.

Oj, då, blev det svårt nu?
Citera
2013-12-23, 01:00
Medlem
Citat:

Tror du dumhet är en egenskap jag är född med?, men du vet ju inte vilket land jag är född i. Snälla försök förklara logiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in