2013-12-22, 22:07
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
Du är helt fri att starta en demonstration mot våld om du vill. Det är en demokratisk rättighet och du ska också kunna genomföra demonstrationen utan att bli utsatt för våld själv.

Vem som helst är fri att starta en demonstration om vad som helst. Men det var ju inte riktigt poängen här, eller hur?
2013-12-22, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Och med vänstern menar du?..
Fotsoldaterna. De som försöker ändra på systemet för att försöka sätta dit åsiktsmotståndare. Störa möten osv.
2013-12-22, 22:10
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Fuck Salem! Nu är det Kärrtorp varje år!

Var är alla "MEN VI HAR HELA SVERIGES STÖD" med följande gråtrunk? Heja Sverige! 16.000 demonstranter i Kärrtorp, känn på den ni som börjar lipa om svenskfientlighet och dylikt bullshit. Det här är mäktigare än någon demonstration demokratihatande SD kan anordna.
Masochisterna ifrån Avpixlat (med Mats Dagerlind i spetsen) skulle vara där, men sen ställde de in. Attentionwhores, de gjorde bäst med att stanna hemma och hata på nätet istället som de patetiska små krypen de är
Bättre att näthata än att tigga stryk, för när man börjar tigga stryk och går på antirasistiska demonstrationer när man är med i Avpixlats redaktion, ja då har man inte alla hästar i stallet. Eller någon som helst självrespekt. Man går väl inte och demonstrerar mot sig själv?
Såg imorse att SD hade börjat lipa att talmannen legitimerar AFA och RF, som typisk SD-retorik.
Ser ut ungefär såhär:

Ett svar: Om det är någon här som legitimerar och ser till att bädda för stöd för AFA, så är det INGEN annan än SvP och SD. Sen går man inte demonstrerar mot sig själv som sagt, innerst inne vet Jimmie Åkesson&Co att de är rasister och inte är välkomna som de demokratifiender och Sverigehatande människor de är

Samtliga dags- och kvällstidningar har gjort reklam för den anti-vita demonstrationen i dagar i sträck. Politiker och opinionsbildare har på sociala medier annonserat sin närvaro. Artister av varierande slag har lovat gratiskonsert. Demonstrationen, som är regimens utsända, kraftsamlar ca. 10 000 (mellan 5 000-14 000 deltagare). Ungefär lika imponerande som nordkoreanska folkets hyllningar till den store ledaren. Okritisk, sekteristiskt och anti-vitt. Ni hatar Sverige och svenskar, det fick alla se idag.
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag antar att Linje 17 betalar poliskostnaden för demonstrationen, precis som vissa fotbollsföreningar får göra.

Det är bara bolagiserade klubbar och mig veterligen är inte Linje 17 ett aktiebolag?
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Fotsoldaterna. De som försöker ändra på systemet för att försöka sätta dit åsiktsmotståndare. Störa möten osv.

Syftar du på enstaka individer eller organisationer?
2013-12-22, 22:11
Medlem
Magtechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Nej. Jag tror inte på att tillskriva folk såna epitet.
va? epitet? försöker du vara märkvärdig eller är du bara dum?
Medlem
Abalams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Tackar! Även här så skriver ju även SVD en del om vad som var på gång och vad som sades

"På scenen agiterar en vänsterradikal talare mot sossar och moderater. Men slagordet ”Alla makt åt folket - folket det är vi!” lyfter inte riktigt hos publiken. "

Ja, vissa politiker kanske tänker till en extra gång innan dom besöker nästa manifestation mot "hat" och "våld".
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magtech
va? epitet? försöker du vara märkvärdig eller är du bara dum?

Märkvärdig bara.
2013-12-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Du får väldigt gärna peka på vart jag ljuger och är osaklig när du själv bekräftar det jag nämnde.

Jag har inte bekräftat någonting. Är du dum i huvvet?

Det var ytterst lite sånt.Av c:a 2 timmar var det 3 minuter sammanlagt typ. Så dra av dig offerkoftan och kom in i matchen.

Dra inte in mig i din oförmåga att tolka text och se vad en bild föreställer. Man blir fan mörkrädd när man stöter på såna som dig.
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Nu får du tagga ner. Ingen har öht sympatiserat med vänsterextremisterna. Lås in packet bara. De har ingen som helst rätt att tillgripa våld mot någon. Bra att de tog knivarna och låste in honom.

Du tycker inte att det är ett demokratiskt problem när all etablerad massmedia ägs av samma etniska minoritetsgrupp som i 20 års tid varit tysta som in i graven när politiska grupper attackerat en annan politisk grupp samtliga demonstrationer - men när de sistnämnda vid ett jävla tillfälle närvarar synligt på de förstnämndas politiska demonstration, då bryter helvetet loss och det rapporteras helt okritiskt om urskillningslöst politiskt våld med en tydlig förövare: den annars alltid störda/attackerade politiska gruppens första störning av annan grupps möte?!
Medlem
Magtechs avatar
ok det godtar jag
2013-12-22, 22:14
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Samtliga dags- och kvällstidningar har gjort reklam för den anti-vita demonstrationen i dagar i sträck. Politiker och opinionsbildare har på sociala medier annonserat sin närvaro. Artister av varierande slag har lovat gratiskonsert. Demonstrationen, som är regimens utsända, kraftsamlar ca. 10 000 (mellan 5 000-14 000 deltagare). Ungefär lika imponerande som nordkoreanska folkets hyllningar till den store ledaren. Okritisk, sekteristiskt och anti-vitt. Ni hatar Sverige och svenskar, det fick alla se idag.

Och vad har du lyckats med då? På knappt sju dagar drogs en av de största manifestationerna landet skådat på många år. 15 000, sannolikt fler. Det du!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in