2013-12-22, 21:58
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Naturligtvis är detta en "seger" för regimen och dess anhängare, manifestationen var väldigt stor i svenska mått mätt.

Men i ~70års tid har "nazismen" målats upp som den ultimata ondskan.
Nu upplever man att hotet därifrån har växt, så samtliga massmedia, massvis med artister och samtliga partier mobiliserar alltså i Sveriges största stad, i närheten av Sveriges mest vänsterradikala stadsdel och samlar därmed en ansenlig mängd människor som vill godhetsmanifestera mot denna ultimata ondska.

Detta kommer dock inte ändra någonting till det bättre för de politiskt korrekta, det NMR och övriga ville var att öka polariseringen och kampen, detta har man lyckats med.
Den dagen nationella samlar lika stor mängd människor så är segern vunnen samma dag.

Ingen regim faller frivilligt och kommer givetvis göra allt i sin makt för att behålla densamma.
Det är det vi ser nu, regimens försök att kväva den begynnande nationalistiska flamman som sprider sig i Europa.
Ända från Grekland till Sverige börjar den europeiska glöden återigen ta fyr, självklart är de rädda.

Bra formulerat! Svenska motståndsrörelsen har fått gratis reklam i alla dags- och kvällstidningar de senaste dagarna. Alla ungdomar som lever ute i verkligheten har fått höra talas om de modiga män som sluter upp mot mångkulturen och kan inspireras att bli nästa trupp på plats när vänsterextremister härjar på gatorna. Mot ett svenskt Sverige och ett vitt Europa!
2013-12-22, 21:59
Medlem
Magtechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
T'nk om det är tvärtom. Tänk om det är du som representerar "slöddret".
ja det är det säkert enligt dej.
2013-12-22, 22:00
Avslutad
"Vet vad du tänker nu men du vet hur det går för dom

Som kommer hit och låter som Jimmie Åkesson

Dom som skiter i blatten, vill ha svinen vid makten

Så gå och slipa kniven och skicka grisen till slakten"

http://www.expressen.se/kronikorer/britta-svensson/britta-svensson-raddare-och-ledsnare-an-nar-jag-akte-dit/

Varför allt detta hat mot Sveriges tredje största parti?. Jag blir rädd och det känns som om alla är efter Judar.

Dags för SD att starta en kampanj. "Rör inte min Judekompis" varken du som är höger eller vänster
2013-12-22, 22:02
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Det verkar ju vara mode att länka till olika artiklar som visar sanningen om den här demonstrationen. Läs gärna den här. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svep-tusentals-strommade-till-karrtorp_8846342.svd?sidan=9
2013-12-22, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LouizCypher
Jag har läst din mammas kundbok också. En riktig kioskvältare.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
De som har yttrat sig har sagt att det inte spelar någon roll om det förekom mordhot riktade mot SD eftersom det var så många där, och alla riktade inte mordhot mot SD. De som inte har yttrat sig gillade förmodligen budskapet och stämmer väl in. Man ska inte underskatta hatet mot SD, som många misstar för ett nationalistiskt parti.
Har du några länkar?

Det finns ett stort hat mot Sverigedemokraterna i detta land, men än mer alarmerande måste ändå vara föraktet för den demokratiska processen. Sverige har sannerligen förvandlats till en demokratur.
2013-12-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
För att det finns idioter som vill angripa dem och för att polisen och staten tycker att alla människor som står politiskt till vänster om mitten i SAP är potentiella revolutionärer. Polisen har aldrig däremot tagit extremhögern på allvar, trots att denna rörelse står för det grövsta politiska våldet. Den autonoma rörelsen sysslar med skadegörelse, extremhögern med mord och misshandel.
Jag håller med om att politiskt våld är förkastligt, oavsett vem som står för det och vem som drabbas. Det intressanta är ju att den här demonstrationen handlade om just detta, att folk var upprörda över att barn och gamla anfallits av nazister.
Så 30 nazister överföll ett tåg med gamla och barn? Med gatstenaroch knivar. Utan att ens skada en enda maktlös människa, men själva drabbas av flera skadade. Är det din realistiska bild av vad som skedde?
2013-12-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Relevans? Varenda nationalistisk demonstration, inklusive minnesmanifestationen för en halalslaktad tonårspojke, attackeras av vänsterextremister. Det kan flyga glas och bengaleldar på pensionärer, äldre par, barnfamiljer med barnvagnar och tonåringar. Det är alltid så. Var är ditt jävla engagemang för dem?

Vinden håller på att vända - fler än någonsin är trötta på individualism, kapitalism, kommunism, mångkultur och den rådande regimen. Ni är regimens fotsoldater, som spenderar era liv med att försvara ett system som suger ut er. Det är ju bara otroligt tragiskt.

Nu får du tagga ner. Ingen har öht sympatiserat med vänsterextremisterna. Lås in packet bara. De har ingen som helst rätt att tillgripa våld mot någon. Bra att de tog knivarna och låste in honom.
2013-12-22, 22:04
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Efter att ha följt dagens "fredsdemonstration" så är jag faktiskt benägen att kunna tro det. Inget talar iallafall emot det du säger.

Sen är ett faktum att en ledare för Revolutionära Fronten häktad för dråpförsök, samt att jag sett bilder på minst en nazist med en kniv i ryggen. Vore ju onekligen rätt häftigt om det framkom att det var nazisterna som anfölls av terrorvänstern förra veckan...

Och vet ni? I dag i Kärrtorp var det inte 15 000 anti-nazister utan 15 000 srm:are. Sen är det ju sant det där om att det var Polen som anföll Hitler-Tyskland inte tvärtom.
2013-12-22, 22:04
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magtech
ja det är det säkert enligt dej.

Nej. Jag tror inte på att tillskriva folk såna epitet.
2013-12-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ja, och krig är fred, frihet är slaveri och okunskap är styrka.

Inget av det du skriver är sant och resten är ren spekulation, så det är klart att du inte får något att gå ihop. Det var en demonstration som började som en manifestation mot nazistiskt klotter i Kärrtorp. De två kvinnor, helt vanliga sådana, som satte igång den manifestationen talade naturligtvis idag och gav bakgrunden till det som hände. Det är vanliga människor som engagerar sig nu, mot rasism och nazism. Jag förstår inte varför det är ett problem om man inte själv är rasist eller nazist.

Och du, håll en trevligare ton tack.

Du väljer att missförstå vad jag skrev å det grövsta. Men detta är det normala från folk från vänsterkanten. Några protesterade mot nazistklotter och våldsvänster tog över. Det är exakt vad du säger.

Väldigt få i detta landet sympatiserar med nazister. Om antalet skulle överstiga 1000 personer skulle jag bli väldigt förvånad. Men, protesten mot nazistklotter togs över av våldsvänstern. Det var just detta jag försökte påpeka. Flera av dess medlemmer är dömda för mordförsök, misshandel m.m. Du har antagligen mer koll på detta än jag, eftersom du verkar sympatisera med dessa individer.

De flesta i det här landet är faktiskt förvånansvärt fredliga, därav den stora uppslutningen i dagens demonstration. Till en början vill säga... Många valde att gå hem i förtid.
2013-12-22, 22:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag antar att Linje 17 betalar poliskostnaden för demonstrationen, precis som vissa fotbollsföreningar får göra.
2013-12-22, 22:06
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Det verkar ju vara mode att länka till olika artiklar som visar sanningen om den här demonstrationen. Läs gärna den här. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svep-tusentals-strommade-till-karrtorp_8846342.svd?sidan=9

Tackar! Även här så skriver ju även SVD en del om vad som var på gång och vad som sades

"På scenen agiterar en vänsterradikal talare mot sossar och moderater. Men slagordet ”Alla makt åt folket - folket det är vi!” lyfter inte riktigt hos publiken. "

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in