2013-12-22, 21:42
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
SMR tycker att vi SD:are är judar så tror inte många SD sympatisörer har mycket för SMR. Dock är Vänstern nu SD:s värsta motståndare.

Rättare sagt så är vänstern SDs näst bästa valarbetare efter MP.
2013-12-22, 21:44
Medlem
SmokeOns avatar
Kort reportage om manifestation med bl.a. Stefan Löfvén och Linus Bylund:

http://www.youtube.com/watch?v=l9dI3YC0TS4
2013-12-22, 21:46
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheretheslimelive
Det som jag tror gör det som hände båda helgerna i Kärrtorp så starkt är ju att barn, barnfamiljer, pensionärer m fl blivit hänsynslöst anfallna av nazister. Det finns väldigt många vittnesmål, jag känner flera personligen, som vittnar om att man var på torget med sina barn och vänner och blivit urskillningslöst attackerade av nazister.

Relevans? Varenda nationalistisk demonstration, inklusive minnesmanifestationen för en halalslaktad tonårspojke, attackeras av vänsterextremister. Det kan flyga glas och bengaleldar på pensionärer, äldre par, barnfamiljer med barnvagnar och tonåringar. Det är alltid så. Var är ditt jävla engagemang för dem?

Citat:
Den andra delen, demonstrationen idag, blir extra stark eftersom den har skapat en känsla av att vinden har vänt, att vi inte accepterar hat och våld i samhället. Människor är trötta på individualism, egoism, hat mot invandrare, bögar och kvinnor. Det vill säga, människor är trötta på allt det de rasistiska och nazistiska rörelserna står för. Det borde ju alla icke-rasister applådera.

Vinden håller på att vända - fler än någonsin är trötta på individualism, kapitalism, kommunism, mångkultur och den rådande regimen. Ni är regimens fotsoldater, som spenderar era liv med att försvara ett system som suger ut er. Det är ju bara otroligt tragiskt.
2013-12-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pramus
Så m.a.o är din sanning mer adekvat än vad denna kvinna säger har hänt? Nu är det dock flera andra som vittnar om samma sak, har de också fel enligt dig?

Jag förstår att du vill skydda vänstern med all din kraft, att inte ge "rasisterna på fb" rätt. Jag kan dock förklara för dig att, många som skriver här är inte "rasister" utan många är väldigt trötta på den invandringspolitik som pågår just nu och vad den har fört med sig. Sen att ni vill kalla det rasistiskt, ja det får ni stå för, ni gör endast bort er själva med ert infantila beteende.

F.ö så anser jag att denna demonstration spårade ur totalt, när man börjar prata om att slakta folk, politiker hat osv. Eller rättare sagt, den spårade ur i samma sekund som våra politiker valde att gå sida vid sida med dem som utför liknande terrorhandlingar mot andra politiker och anställda inom migrationsverket.

Ta och lugna ner dig nu!

Jag är en av dem som tyckte att vissa saker var "över gränsen" men det var mycket lite (inte ok iaf). Någon hatdemonstration med folk som flydde pga det var det inte alls frågan om.

Många gick dit för att visa sitt ställningstagande. Inte för att lyssna på banden. Försök inte göra någon sak av det. Titta på filmerna och ta in det du ser, då kan du diskutera. Hålla på att ljuga och vara osaklig är väl inget att diskutera.
2013-12-22, 21:51
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
SMR tycker att vi SD:are är judar så tror inte många SD sympatisörer har mycket för SMR. Dock är Vänstern nu SD:s värsta motståndare.

Och med vänstern menar du?..
2013-12-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Märklig skillnad i denna artikel från Expressen:

http://www.dn.se/sthlm/karrtorp-blev-en-antirasistisk-folkfest/

Min kommentar är att DN i detta fall skriver "vad man ska skriva". Medan Expressen faktiskt var där, med Britta Svensson, och faktiskt blev djupt chockad över det som utspelades.

Jag kollade in en stund på Aftonbladets webb-sändning och detta är vad jag såg:
- Publiken i stort sett unisont svartklädd, hotfull, aggressiv
- Artisterna bestod av uttalat SD-fientliga sådana, som rappade och sjöng från scenen om att misshandla och våldta Åkesson mm

"En fredens demonstration", som man ska tycka enligt Etablissemanget

Vad får du ut av att ljuga?

Britta hat inte skrivit att hon är djupt chockad. Du vill att hon ska vara djupt chockad för det passar dina lögner bättre. Det är skillnad!
2013-12-22, 21:52
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Det var våld mot vanliga svenskar som skedde i Kärrtorp. Barn, barnfamiljer och pensionärer var på plats för att manifestera mot klotter och skadegörelse i Kärrtorp. Då blev de anfallna av nazister. Det kan knappast vara svårt att sympatisera med de barn som blev mycket skrämda av nazisternas anfall. Försök, du klarar det nog.

Tänk efter lite nu. En attack av gäng nassar mot en demonstration är något som händer ytterst sällan jämfört med de rån, våldtäkter och våldsbrott som svenskar dagligdags utsätts för av våra fina mångkulturpersoner.

Att det skramlas ihop en jättedemonstration mot det förstnämnda är givetvis helt ok. Men det känns fortfarande inte speciellt angeläget om man ser till var det stora problemet ligger.
Senast redigerad av boba fett 2013-12-22 kl. 21:55.
2013-12-22, 21:52
Medlem
Magtechs avatar
patetisk och löjlig skit demonstration,det är ju bara slödder där,inte en enda jävel som har rent mjöl i påsen,parasiter och degosar.
2013-12-22, 21:55
Medlem
pramuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
Ta och lugna ner dig nu!

Jag är en av dem som tyckte att vissa saker var "över gränsen" men det var mycket lite (inte ok iaf). Någon hatdemonstration med folk som flydde pga det var det inte alls frågan om.

Många gick dit för att visa sitt ställningstagande. Inte för att lyssna på banden. Försök inte göra någon sak av det. Titta på filmerna och ta in det du ser, då kan du diskutera. Hålla på att ljuga och vara osaklig är väl inget att diskutera.

Du får väldigt gärna peka på vart jag ljuger och är osaklig när du själv bekräftar det jag nämnde.
2013-12-22, 21:55
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magtech
patetisk och löjlig skit demonstration,det är ju bara slödder där,inte en enda jävel som har rent mjöl i påsen,parasiter och degosar.

T'nk om det är tvärtom. Tänk om det är du som representerar "slöddret".
2013-12-22, 21:57
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Tänk efter lite nu. En attack av gäng nassar mot en demonstration är något som händer ytterst sällan jämfört med de rån, våldtäkter och våldsbrott som svenskar dagligdags utsätts för av våra fina mångkulturpersoner.

Att det skramlas ihop en jättedemonstration mot det förstnämnda är givetvis helt ok. Men det känns fortfarande inte speciellt angeläget om man ser till var det stora problemet ligger.

Du är helt fri att starta en demonstration mot våld om du vill. Det är en demokratisk rättighet och du ska också kunna genomföra demonstrationen utan att bli utsatt för våld själv.
2013-12-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold-
Vilka står för hatet och våldet i samhället? Enligt BRÅ och Säpo så är det invandrare, och vänsterextremister. Vad försöker du säga?

Påstår du helt seriöst att SMR anföll barnfamiljer och pensionärer förra söndagen? Vad SMR hade var en icke tillståndsgiven motdemonstration (precis som vänstern alltid har), och blev då attackerade av knivbeväpnade medlemmar ur RF och AFA, tillsammans med polisen. Självklart försvarade de sig.

Sveriges begåvningsreserv anser alltså att det är andras fel när de själva skapar situationer. My God vilka självmål ni gör!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in