Citat:
Ursprungligen postat av
Seventy
I IV så fanns det verkligen ingenting att göra med stålarna vilket var lite surt. Satt på 700k när spelet var slut. Men i V om man vill ha ett den dyraste lägenheten och några sjyssta bilar i garaget så får man räkna med en och en halv mille drygt, vilket är jävligt tidskrävande att få ihop just nu. Det är ca 640st Down the Drain race där man kommer 1a. Men har man tålamod så har man.
Glöm dock inte att IV också moddades!

Det är ju det jag säger... i GTA IV klagades det på att man hade för mycket pengar och inte något att använda dessa på. I GTA V är det tvärtom, men ändå klagas det och folk anser sig ha rätt att fuska för att få ihop pengarna, och gnäller sen över att dom blivit bannade från vanliga servrar "bara" för att dom använt sig av glitchar för att få oändligt med cash.
Har inte sagt att man måste nöta samma race hela tiden. Det finns väldigt många race och gamemodes att välja mellan, och mer blir det iom content creator. Omväxling förnöjer
Jepp.. GTA IV moddades också, mest för singleplayer vilket jag inte har något emot. Men använder man sig av hacks/glitches i multiplayer så tycker jag R* gör mer än rätt i att banna folk. Speciellt eftersom pengarna utgör en så pass stor del av online läget i GTA V.
Anser du också att en som är urkass på t.ex BF3 och har väldigt svårt att få exp och levla och inte orkar nöta spelet bara för att få tillgång till ett annat vapen har rätt i att använda sig av out-of-the-map glitches eller aimbots och dylikt bara för att denna person inte levlar i samma takt som en som toppar scoreboarden i varje game?