2013-12-20, 13:49
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Detta är ett ganska intressant fenomen.
Iom GTA IV så klagade alla över att man får pengar för lätt och snabbt och det inte finns något att använda pengarna på. Nu när det blivit svårare och det finns väldigt mycket att använda pengarna på så ska det också klagas och att det på något sätt berättigar en till att utnyttja glitches och hacks i ett spel.
I IV så fanns det verkligen ingenting att göra med stålarna vilket var lite surt. Satt på 700k när spelet var slut. Men i V om man vill ha ett den dyraste lägenheten och några sjyssta bilar i garaget så får man räkna med en och en halv mille drygt, vilket är jävligt tidskrävande att få ihop just nu. Det är ca 640st Down the Drain race där man kommer 1a. Men har man tålamod så har man.

Glöm dock inte att IV också moddades!
Citera
2013-12-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
I IV så fanns det verkligen ingenting att göra med stålarna vilket var lite surt. Satt på 700k när spelet var slut. Men i V om man vill ha ett den dyraste lägenheten och några sjyssta bilar i garaget så får man räkna med en och en halv mille drygt, vilket är jävligt tidskrävande att få ihop just nu. Det är ca 640st Down the Drain race där man kommer 1a. Men har man tålamod så har man.

Glöm dock inte att IV också moddades!

Det är ju det jag säger... i GTA IV klagades det på att man hade för mycket pengar och inte något att använda dessa på. I GTA V är det tvärtom, men ändå klagas det och folk anser sig ha rätt att fuska för att få ihop pengarna, och gnäller sen över att dom blivit bannade från vanliga servrar "bara" för att dom använt sig av glitchar för att få oändligt med cash.

Har inte sagt att man måste nöta samma race hela tiden. Det finns väldigt många race och gamemodes att välja mellan, och mer blir det iom content creator. Omväxling förnöjer

Jepp.. GTA IV moddades också, mest för singleplayer vilket jag inte har något emot. Men använder man sig av hacks/glitches i multiplayer så tycker jag R* gör mer än rätt i att banna folk. Speciellt eftersom pengarna utgör en så pass stor del av online läget i GTA V.

Anser du också att en som är urkass på t.ex BF3 och har väldigt svårt att få exp och levla och inte orkar nöta spelet bara för att få tillgång till ett annat vapen har rätt i att använda sig av out-of-the-map glitches eller aimbots och dylikt bara för att denna person inte levlar i samma takt som en som toppar scoreboarden i varje game?
Citera
2013-12-20, 15:06
Medlem
danne9king9s avatar
Om ens bil tex är beslagtagen och man avslutar spelet utan att hämta hem bilen, blir man då av med bilen helt?
Saknar en bil i garaget och kan inte komma på någon annan anledning till varför den skulle va borta.
Surt!
Citera
2013-12-20, 15:24
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Anser du också att en som är urkass på t.ex BF3 och har väldigt svårt att få exp och levla och inte orkar nöta spelet bara för att få tillgång till ett annat vapen har rätt i att använda sig av out-of-the-map glitches eller aimbots och dylikt bara för att denna person inte levlar i samma takt som en som toppar scoreboarden i varje game?
Nej.
Citera
2013-12-20, 15:27
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Hur var det nu igen med att sälja lägenhet eller vad det var? Jag har den dyraste och om jag köper den billigaste high end för 200K får jag 200 tillbaka? Altså med heist room och allt?
Senast redigerad av TheEvilUnicorn 2013-12-20 kl. 15:29.
Citera
2013-12-20, 17:17
Medlem
Kickexs avatar
Såg nu att jag har alla kläder som finns i spelet.
Har det hänt någon annan?
Citera
2013-12-20, 17:21
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Om ens bil tex är beslagtagen och man avslutar spelet utan att hämta hem bilen, blir man då av med bilen helt?
Saknar en bil i garaget och kan inte komma på någon annan anledning till varför den skulle va borta.
Surt!
Nej, inte om du har försäkring.
Den finns antingen hos polisen, eller så är den förstörd så att du får ringa MMI.
Citera
2013-12-20, 18:26
Medlem
danne9king9s avatar
Vart får alla idioter tag på pansarvagnarna?
Blir så less att bli jagad av någon snorunge som sitter och skrattar när han dödar mig gång på gång och man själv inte kan göra något tillbaka.
Citera
2013-12-20, 18:35
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Vart får alla idioter tag på pansarvagnarna?
Blir så less att bli jagad av någon snorunge som sitter och skrattar när han dödar mig gång på gång och man själv inte kan göra något tillbaka.
De har köpt dem. Förmodligen med pengar de moddat fram.
Citera
2013-12-20, 18:36
Medlem
Fan vad irriterad man blir. Skulle precis köra in en high-end bil för Simeon i garaget, och blir dödad precis när cutscenen börjar med att man kör in bilen

Sjukt jobbiga spelare..
Citera
2013-12-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Fan vad irriterad man blir. Skulle precis köra in en high-end bil för Simeon i garaget, och blir dödad precis när cutscenen börjar med att man kör in bilen

Sjukt jobbiga spelare..
Hur vet man vilka bilar Simeon vill ha?
Står ju bara modellnamn i telefonen. Svårt när man inte vet hur bilarna ser ut.
Citera
2013-12-20, 18:51
Medlem
Qweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Hur vet man vilka bilar Simeon vill ha?
Står ju bara modellnamn i telefonen. Svårt när man inte vet hur bilarna ser ut.

Sök bilarna på datorn så hittar du hur dem ser ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in