Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Steg ett borde vara att återinföra antisemitismforumet, så att de hemlösa antisemiter som står för mycket av kloakeriet återigen får en naturlig hemvist. Framför allt skulle PU få ett lyft eftersom det främst är där som de hamnat.
Jag skulle ju inte skriva här mer, men detta inlägg är inte riktat mot pretto-TS, utan jag vill svara på citeringen.
Exempelvis i Filmforumet har jag märkt att vissa judekritiska användare har strömmat in, där det tidigare var tyst. Tyst så klart, därför att judar upptar en stor del av Hollywood, och vi önskar inte debattera detta fenomen, utan snarare filmerna i sig.
Så jag kan tänka mig att många av de mer klassiska medlemmarna i Film skulle bli glada om det tidigare forumet öppnades. Så att de judekritiska kan hålla sig där.
För egen del så bryr jag mig inte. Men folk är så kinkiga, och det börjar bli tröttsamt att läsa användares motsvar till judekritikerna - eftersom att de sällan leder någon vart.
Jag tänker inte kritisera Flashback,
ni gör väl vad ni vill. Men det kanske är sjyst mot judekritikerna att samlas runt samma heta skål gröt? Hetsa mer, vi bör. Inte tysta folks åsikter.