Citat:
Ursprungligen postat av
smålandtintin
Jag är en enkel själ, så jag tyckte det var rätt kul, Precis som om man avslöjade att en moderat hånar reinfeldt eller att en kommunist vill stoppa invandring.
Hur som helst hoppas jag du också får en God Jul!
Hm.
Betraktar man det ur mitt perspektiv finner jag det anmärkningsvärt att en grupp vänsterextremister använder Expressen som "nyttig idiot" och propaganda-apparat är och samtidigt hänga ut privatpersoner som just "kul"; ungefär lika anmärkningsvärt att mordbrännar-AFA-Hübinette är sakkunnig hos Ullenflams (utan att någon inom media tar en funderare över lämpligheten i detta faktum) och att media (möjligen något undantag) vinklar helgens knivincident som att nazister
knivskar istället för
knivskar-s.
Jag, personligen, finner allt ovanstående ovärdigt en demokrati. Men jag är ju en simpel sekulär paleoliberal som värnar yttrandefrihet. Och dessutom tycker att (med all respekt till din trosuppfattning) påven har festlig mössa
(Det sistnämnda tjänar som exempel för att visa precis vad jag uppskattar - jag kan än så länge fälla en ovanstående kommentar utan att förtjäna uthängning - anser nog de flesta...)
Du får ha ett Gott Nytt dessutom