2013-12-16, 13:17
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Jo enda som är oroande men annars ser han lika bra som man förväntar från någon som varit borta i 8+ månader, rostig men tycker det ser bättre än förväntat.

Däremot är hans lön

Tyckte du sa att han var värd pengarna?
2013-12-16, 14:36
Medlem
Angående Kobe så har väl Lakers ändå cap space att signa Kevin Love?

Vad tror ni om Andre Drummond, hur bra kan han bli? Han är ju inte särskilt skillad, däremot är han fysiskt överlägsen alla centrar i ligan förutom Dwight Howard. Utvecklar han ett post game kan han bli bättre än prime Howard. Det kanske låter lite överdrivet, men man får ändå tänka på att Drummond nu är bättre än vad Howard var när han var 20 år. Han verkar dock ha motivationsproblem och det är väl i sådana fall det som kommer sätta stopp för hans utveckling.
2013-12-17, 16:35
Medlem
azzzelitos avatar
Någon som sitter på en bra streamingsida då min förra har lagt ner.
2013-12-17, 17:12
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito

BallStreams tycker jag är kung, visserligen betal men du kommer billigt undan
2013-12-17, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito

Streamhunter?
2013-12-18, 00:57
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Angående Kobe så har väl Lakers ändå cap space att signa Kevin Love?

Vad tror ni om Andre Drummond, hur bra kan han bli? Han är ju inte särskilt skillad, däremot är han fysiskt överlägsen alla centrar i ligan förutom Dwight Howard. Utvecklar han ett post game kan han bli bättre än prime Howard. Det kanske låter lite överdrivet, men man får ändå tänka på att Drummond nu är bättre än vad Howard var när han var 20 år. Han verkar dock ha motivationsproblem och det är väl i sådana fall det som kommer sätta stopp för hans utveckling.

Han är en av få spelare som faktiskt gör det matematisk korrekt med hack-a-shaq i många lägen. Jag tror han har möjlighet att bli en defender av legendariskt mått.
2013-12-18, 01:03
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Han är en av få spelare som faktiskt gör det matematisk korrekt med hack-a-shaq i många lägen. Jag tror han har möjlighet att bli en defender av legendariskt mått.
Kan vi diskutera hur det är möjligt att, som professionell basketspelare, inte kunna skjuta över 50% från FT? Om man tränar så mycket som de gör borde de fan i mig kunna skjuta bättre. Är det brist på engagemang eller vad är det frågan om?
2013-12-18, 02:53
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Kan vi diskutera hur det är möjligt att, som professionell basketspelare, inte kunna skjuta över 50% från FT? Om man tränar så mycket som de gör borde de fan i mig kunna skjuta bättre. Är det brist på engagemang eller vad är det frågan om?

Det tycks i stor utsträckning vara mentalt. Både Dwight och Shaq sköt bra på träning.

Drummond är dock historiskt dålig..
2013-12-18, 03:27
Medlem
3TTONs avatar
Damian.
2013-12-18, 09:58
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Det tycks i stor utsträckning vara mentalt. Både Dwight och Shaq sköt bra på träning.

Drummond är dock historiskt dålig..
Jag tycker nästan att det är värre att franchisespelare har mentala svårigheter med FTs än att de har mekaniska problem med långa armar och sånt. OK om man är rookie och inte van vid pressen, men för spelare som leder sina lag som Dwight och Shaq måste man kunna förvänta sig att de kan hålla sina mentala blockeringar borta från planen när de skadar laget så uppenbart.
2013-12-18, 13:54
Medlem
NirvanAs avatar
Varför är Miami Heat betydligt sämre i år än i fjol?
2013-12-18, 14:16
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför är Miami Heat betydligt sämre i år än i fjol?
De kan ta det lugnare, vila Wade, och ändå leka sig till en andraplats i öst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in