2013-12-17, 22:14
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Men nej, vad är svårt att fatta? Det är inte okej någonstans, vad någon gjort i ett tidigare liv hör inte hit. Dessutom, ska vi börja tala om drogmissbruk och tidigare domar bland extremvänstern så kan listan göras oändligt lång.

Vänstern har väl aldrig tagit avstånd från droger. De flesta är för en legalisering.
Citera
2013-12-17, 22:15
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Men nej, vad är svårt att fatta? Det är inte okej någonstans, vad någon gjort i ett tidigare liv hör inte hit. Dessutom, ska vi börja tala om drogmissbruk och tidigare domar bland extremvänstern så kan listan göras oändligt lång.

Ok lysande, det var sjukt trögt att få ut det svaret av någon.

Men varför jämför ni er hela tiden med eran fiende? är ni inte bättre en dem?
Citera
2013-12-17, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Tack äntligen någon med lite stake som vågar svara.

Kommer ni begå självkritik över att ni tog med en sådan belastning på eran mest medialt omskriva aktion någonsin?

För även om man skulle se eran aktion som lyckad, så måste det väl vara en belastning tt man har med dömda narkotikalangare?

Hur orkar du? Drogrånare, våldtäktsmän och bedragare är redan fastställt inom vänstern. Be om källor, så får du allt du behöver för att dränka dig själv.
Citera
2013-12-17, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skelögd
Vänstern har väl aldrig tagit avstånd från droger. De flesta är för en legalisering.

Det är väl precis var problemet ligger. Man har knarkande beslutshavare. Sen kan man ju gissa hur resultatet kommer att bli?
Citera
2013-12-17, 22:28
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Man bär ALLTID kniv, skulle det vara konstigt? Nu fick de användning av kniven.......se där.

Jag tycker det är konstigt, och jag står inte bakom någon falang, vänster som höger.
Jag tycker det är ett sjukligt beteende om man behöver bära kniv dagligen.
Jag tycker det är lika konstigt att vi ska behöva ha vakter på krogar och torg, beväpnade med batonger. När jag ställer mig vid en krogdörr tycker jag det är märkligt att bli tvingad att vara beväpnad med en 21-26'' lång stålpinne att slå folk med. Sedan läser jag inlägg som ditt, och förstår att det är bra att ha en pinne på en halvmeter att slå av din handled med, om det finns såna som du som tycker det är okej att bära kniv vardagligen, nykter som onykter.

f.ö har jag aldrig slagit ut batongen ens.

edit; Kanske läste/läser fel eller out of context. men jag menar det jag skrev i vilket fall, även om inte just du bär kniv.
Citera
2013-12-17, 22:29
Medlem
tuffkatts avatar
http://www.aftonbladet.se/kultur/bokrecensioner/article18034387.ab

Krönika som relaterar till konfrontationen i Kärrtorp. Är det här den mest nyanserade beskrivningen av vänsterextremism som Aftonbladet kan hosta upp? Jag skäms. Jag finner inga ord.

Att en människa i en krönika på en av Sveriges största tidningar får möjlighet att försvara vänsterextremismen som Petter Larsson gör är sanslöst. Vidrigt.
Citera
2013-12-17, 22:30
Medlem
Mandarks avatar
Satt och slökollade på de gripnas Facebooksidor...den här bilden väcker en del frågetecken:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/423568_10150711969533319_391885284_n.jpg
Citera
2013-12-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Satt och slökollade på de gripnas Facebooksidor...den här bilden väcker en del frågetecken:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/423568_10150711969533319_391885284_n.jpg

Tänkte precis samma sak, ser ut att vara någon slags firma eller ett vanligt kompisgäng blandat med nazister och invandrare, mycket märklig.
Citera
2013-12-17, 22:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:

Ja, det gjorde den sannerligen. En neger?
Citera
2013-12-17, 22:43
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Min åsikt är klar, det skall vara olagligt för alla att langa illegala droger.

Så din åsikt? Är det OK för nationella att langa droger? Eller skall de uteslutas för att spridit gift till sina ariska bröder och systrar?

Uteslutas ur vad? Kompiskretsen? Någon av alla nationalistiska organisationer? Jag är ingen talesman för något parti. Jag har inga befogenheter att stänga av någon. Vad jag vet så tillämpas en ganska strikt anti-drogpolicy i så gott som alla seriösa nationalistiska grupperingar vilket i innebär att man förväntar sig att medlemmar inte brukar (eller säljer). Men sedan förekommer inga spontana pissprov eller husrannsakningar så man går på medlemmens egna ord. Jag kan som privatperson tycka att det är gravt olämpligt att bruka samt bedriva droghandel, samtidigt kan jag vara pragmatiskt och se fördelar med ett kontrollerat anabolabruk eller annat som triggar/förbättrar gatukamp, precis som jag kan se fördelarna med vänner på läkarlinjen som knaprar en och annan tablett nätterna före en tenta för att orka plugga hela natten. De är inga missbrukare och de sitter snart på en vårdcentral eller privat läkarmottagning nära dig.

Kortfattat: Droger är inte min huvudfråga i livet, ställer mig inte bakom någon legalisering och knarkar inte själv men är ingen fanatisk motståndare. Varje organisation får göra sin egen bedömning i frågan, hur man ser på ett drogförflutet ex.v.
Citera
2013-12-17, 22:48
Medlem
Citat:

Ja, har Sveriges nazister nånsin haft någon koll på vad dom står för?
Citera
2013-12-17, 22:48
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:

Det är väl en anti-judisk samarbetsgrupp. Kommer nog bli mycket vanligt framöver. Den gemensamma fienden är den som påtvingat oss mångkultur vi inte vill ha, tror någon att MENA:iterna vill lämna sina sönderbombade hemländer och leva som oönskade skadedjur i ett kallt Skandinavien? Han till vänster är väl libyer eller något motsvarande och lika förbannad på judemakten som vem som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in