2013-12-15, 18:22
Medlem
atoutlemondes avatar
Nu fick den antirasistiska pöbeln smaka på sin egna medicin. Tråkigt om barnfamiljer hamnade i kläm men spelar man enligt vänsterns spelregler så är det "legitimt"
Citera
2013-12-15, 18:22
Medlem
daslollipops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Hahaha, vilka bilder man får i huvudet av nazister som moser barn och ICA-anställda.

Tur att någon mamma/pensionär hann dra et svärd och hugga någon nazist.

Menar inte att det inte finns stolpskott som var med i demonstrationen som var mot nazismen. Men jag tror att rent procentuellt så bar fler nazister vapen och tillhyggen!
Citera
2013-12-15, 18:24
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Du är för rolig du.
Sarkasmen har väl spårat ur i tråden nu, trollig är ett kommunisttroll som försöker vara rolig och sabotera diskussionen.
Citera
Medlem
BrunoContis avatar
Men vilken succé det här blev SMR! Nu visade ni svenska folket att ni är den goda sidan och det enda alternativet i framtidens Sverige. Tack vare detta kommer ju varje svensk springa till er och skriva in sig. Ni lyckades tillslut visa att alla elaka fördomar mot er inte alls stämmer och bara är förtal. Våldskåta apor? Glöm det! SMR är för dig och mig som vill Sveriges bästa, inget annat!

Det där övertagandet av Sverige ni pratar om är fan jävligt nära nu! Keep up the good job!
Citera
Medlem
polisbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
Bara för att det finns på vithatande film filmad av judiska kameror så betyder det ju inte att det är sant..

Den här tråden hör snart hemma i konspirationer och konspirationsteorier.

"Bara för att bajs ser ut som bajs, luktar bajs, smakar bajs... ...så behöver det inte vara bajs."

Varje gång jag ser SMR Så kan jag inte låta bli att tänka på Sagan om Ringen och rollspelande tonåringar som äntligen kommit igenom puberteten och just, till sin fasa, upptäckt att de aldrig kommer få bli tillsammans med någon söt tjej.

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2012/06/20120616-IMG_7334-460x306.jpg

Spana in killen i nedre vänstra hörnet.
Citera
2013-12-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Sarkasmen har väl spårat ur i tråden nu, trollig är ett kommunisttroll som försöker vara rolig och sabotera diskussionen.

Vadå, tror du på riktigt att alla som inte är nazister hatar vita människor?

Trodde detta var en trolltråd. Jag ber så mycket om ursäkt
Citera
2013-12-15, 18:28
Medlem
8711s avatar
Så här gör ju vänsterextremister varje gång annars, så vad är skillnaden? Alltid när allt från Sverigedemokraterna till SvP eller SMR demonstrerar så kommer det ju vänsterextremister och kastar sten och smällare. Vad är skillnaden?

Enligt media verkar det vara stor skillnad. När det händer åt motsatta hållet brukar man ändå lägga skulden på nationalisterna, "bråk på nationalistdemonstration/Sverigedemokraternas torgmöte" och liknande. Här verkar man dock tycka det är fruktansvärt när samma sak sker. Märkligt! Kan det vara så att journalisterna är väldigt partiska och inte objektiva för fem öre?

Dessutom verkar det ju ha varit en från SMR som blivit knivhuggen. Då är väl faktiskt det den stora händelsen, att en vänsterextremist är misstänkt för mordförsök får vi gissa. Att vänsterextremisterna bar kniv. Det är väl där rubrikerna bör ligga? Det skulle dom ha gjort om det varit tvärtom och en angripande vänsterextremist blivit knivhuggen. ABSOLUT!
Senast redigerad av 8711 2013-12-15 kl. 18:30.
Citera
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
Men vilken succé det här blev SMR! Nu visade ni svenska folket att ni är den goda sidan och det enda alternativet i framtidens Sverige. Tack vare detta kommer ju varje svensk springa till er och skriva in sig. Ni lyckades tillslut visa att alla elaka fördomar mot er inte alls stämmer och bara är förtal. Våldskåta apor? Glöm det! SMR är för dig och mig som vill Sveriges bästa, inget annat!

Det där övertagandet av Sverige ni pratar om är fan jävligt nära nu! Keep up the good job!

Lite så är min tanke också. Känner en väldig sympati för dessa drägg.
Vet inte om SMR har gjort det, men det vore intressant med en motivering till den misslyckade attacken. Vet inte om det här var ett bra sätt att bilda opinion på.
Citera
Medlem
otukts avatar
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/brottscentralen/article28083.ab

Inslaget är gjort tidigare i veckan och handlar om upptakten till vad som hände idag.
Citera
2013-12-15, 18:29
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisbrickan
Den här tråden hör snart hemma i konspirationer och konspirationsteorier.

"Bara för att bajs ser ut som bajs, luktar bajs, smakar bajs... ...så behöver det inte vara bajs."
Du hör ju inte hemma i nåt slags intelligensforum iallafall, din tröga sabbatgoj: (FB) JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!
Citera
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daslollipop
Menar inte att det inte finns stolpskott som var med i demonstrationen som var mot nazismen. Men jag tror att rent procentuellt så bar fler nazister vapen och tillhyggen!

Jag trodde inte att du menade annat. Tyckte bara ditt påpekande var roligt (och antagligen sant). Men visst, någon terrorist måste ha funnits blandt vänsterfolken, då barn och gamlingar inte så ofta knivhuggar nazister eller klottrar ner väggar med AFA-propaganda omhandlande knivande av nazister.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/3214.jpg
http://blogg.dn.se/epstein/files/2013/12/1218.jpg

Ser inte ut så. Ser mer ut som att polisen skyddar smr.

Har nassen ätit hallonsylt eller bara fått stryk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in