2013-12-17, 13:14
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartix12
Kan hålla med om att hon är den enda vettiga (om man får kallas vettig om man söker till PH?). De andra har ju dock insett att det är ett spel och därför gjort strategiska drag för att stanna kvar, vilket i slutändan är tanken med detta program och det verkar hon inte ha insett.

Alla har nog insett det men det finns något som heter integritet och vissa vill inte sjunka hur lågt som helst. Det måste ju finnas en individuell botten också, alla kan inte göra allt.
Citera
2013-12-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragondraken
Vilken tid kan man se dagens avsnitt på Viaplay?

Avsnitten brukar kunna ses några timmar innan de går på TV. Vid 17-18:00 har jag märkt att de finns på Viaplay, kan va tidigare dock
Citera
2013-12-17, 13:55
Medlem
Bartix12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Alla har nog insett det men det finns något som heter integritet och vissa vill inte sjunka hur lågt som helst. Det måste ju finnas en individuell botten också, alla kan inte göra allt.

Exakt, och det är ju det som delvis gjort att hon inte gick vidare.
Citera
2013-12-17, 14:30
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartix12
Exakt, och det är ju det som delvis gjort att hon inte gick vidare.
Vilket hon antagligen mycket väl vet och som du nu håller med mig om trots att du tidigare skrev att hon inte insett det. Hur ska du ha det?
Citera
2013-12-17, 14:41
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Men är du dum på allvar? Vet du hur sex ser ut? Berätta för mig vilken tid som skulle haft sex och vad som indikerar på det? Varför de inte knulla.

PH förvrider allt, de målade upp att Niklas och AK hade värsta lovestoryn, detta stämde inte. Om de hade haft det hade man fått reda på det garanterat.

Svårt och ha sex i pool speciellt så att det inte syns. Vatten och speciellt klorinfyllt är inte bästa glidmedlet. Det gör lätt ont hus bruden och som sagt, Ainas ansikte är fan det mest uttrycksfyllda någonsin, vill se hennes ansikte vid sex och det där var det fan inte..

Samt att klorin i fittan kan lätt leda till vidriga infektioner

Det låter trist att bada i klorin, inget som jag skulle hälla i min pool.

Nån som har koll på nya killen som kommer in? Flera av tjejerna är ju sjukt sugna nu men det finns ju bara en kille som verkar kunna/vilja prestera när det kommer till att ligga, resten av fikusarna verkar vara upptagna av att vilja skeda, böga eller kolla på sig själv i spegeln. Samir lyckas ju inte ens få av sig brallorna när den kåtaste tjejen i huset drar av sig trosorna under honom, jävla rookie.
Citera
2013-12-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Det låter trist att bada i klorin, inget som jag skulle hälla i min pool.

Om du har någon koll som helst på sex så förstår du väl ändå att det är annorlunda att bada i det och knulla i det..
Citera
2013-12-17, 14:55
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Om du har någon koll som helst på sex så förstår du väl ändå att det är annorlunda att bada i det och knulla i det..

Tänkte mer på att man använder klor i poolen och inte klorin.. vad det nu har med saken att göra. I övrigt håller jag med dig om att det e rätt så trist att knulla i en pool.
Citera
2013-12-17, 15:15
Medlem
Citat:
Men är du dum på allvar? Vet du hur sex ser ut? Berätta för mig vilken tid som skulle haft sex och vad som indikerar på det? Varför de inte knulla.

PH förvrider allt, de målade upp att Niklas och AK hade värsta lovestoryn, detta stämde inte. Om de hade haft det hade man fått reda på det garanterat.

Svårt och ha sex i pool speciellt så att det inte syns. Vatten och speciellt klorinfyllt är inte bästa glidmedlet. Det gör lätt ont hus bruden och som sagt, Ainas ansikte är fan det mest uttrycksfyllda någonsin, vill se hennes ansikte vid sex och det där var det fan inte..

Det såg väl ut som lite juckrörelser när Aina hängde över polkanten och Niklas var bakom? Jag har ingen erfarenhet av att ha sex i vatten men som sagt var det ju definitivt juckrörelser men de kanske fejkade framför kameran?
Citera
2013-12-17, 15:20
Medlem
Såg dagens avsnitt på viaplay och...
Citera
2013-12-17, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwito
Såg dagens avsnitt på viaplay och...

Åh fifan får man äta upp vad man sa..
Citera
2013-12-17, 16:00
Medlem
Citat:

Oskuld?

Knullar min tjej i badhuset jämnt och det går såbra så.
Citera
2013-12-17, 16:06
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Vill se Aina's röv istället!

http://i.imgur.com/A8SU3iL.jpg

Inte den bästa kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera