Citat:
Ursprungligen postat av
Jimbo
Du gläds åt något som du inte vet om det stämmer....okej.
Ja, det är ju inte bekräftat eftersom folk sitter anhållna. Konstigheter?
Citat:
1. Nazist-pysslingarna hade klottrat svastikor och Tränat i området.
Det är ett påstående, inte fakta. Klottret alltså, det är en typisk gammal false-flag attack som vänstergrupper och judar använder sig av - att klottra hakkors och liknande på fasader.
Citat:
2. Boende tyckte det var obehagligt och flera gick därför med i den protrstmarsch som anordnades.
Ja, så var det säkert.
Citat:
3. Nazist-pysslingarna kommer till platsen och anfaller demon. De siktar in sig på det största hotet direkt - barn i barnvagnar och kastar flaskor mot dessa. I samlad trupp attackerar man även pensionärer.
Källa tack. Jag har varken sett någon bild eller någon film där "nazisterna" specifikt riktar in sig mot barnfamiljer, jag har heller inte sett någon bild på att någon av dessa skulle ha skadats. Låter som tendentiöst svammel imo.
Citat:
4. Vänster-agitatorerna jagar pysslingflocken och polisen grupperar sig för att skydda dem och undvika än värre konfrontationer. Lite sent kan tyckas.
Skydda dem? Allihopa arresterades väl och är misstänkta för brott? Är det att skydda? Jag har sett filmklipp på när demo-deltagare flyr, jag har sett filmer på när nationalisterna "backar". Jag skulle inte uttala mig så säkert om jag var du, och jag skulle definitivt inte presentera mina högst subjektiva tolkningar som objektiva fakta.
Att ett par "nazister" skadades verkar dock vara bekräftat.
Citat:
Men, Straybullet har hört ett rykte om att någon vänstersnubbe fick stryk så då var det ändå värt det......för det finns så mycket svenskfientlighet.
Ja precis. Är du svagbegåvad eller? Avskum som viger sina liv åt att trakassera, skada och förfölja enskilda nationalister och deras familjer för deras åsikters skull bör jagas ned och dödas som de folkfiender de är. Det är väl inga konstigheter. Vad fan vill du mig egentligen? Ditt skitinlägg är ju obegripligt och har ingenting med något jag skrivit att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jimbo
Fast nu är set bevisat att nazisterna skadats av flaggor och plakatpinnar. Ironin är total.
Vad har det med mitt inlägg att göra? Du kan ju inte bara citera mig och börja svamla om något helt annat om du inte vill framstå som fullständigt cp-störd. Jag skiter väl i om "nazisterna" skadades av flaggor och plakatpinnar eller om det var knivar som användes, vad fan spelar det för roll menar du?
Det är ju dessutom lättare att komma åt någon med en vässad flaggpinne än med en kniv (de fungerar ju som spjut, vilket alla som deltagit i demonstrationer också vet om). Så jag förstår inte alls invändningen.