2013-12-17, 07:01
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18035936.ab

Också konstigt hur dom klagar på att "vänstersidan" är fega och har knivar, då flera av dom själva bevisligen är lika fega och beväpnar sig med knivar.

Sen måste jag bara skriva en sak här. Jag kan förstå och respekterar att om man är invandrad till Sverige så kan det vara svårt att få till svenskan till 100% i skrift. Men när man läser vissa kommentarer här och på Nordfronts sida så är det ju skrattretande att dessa människor som "älskar och värnar om Sverige" inte kan stava, särskriva eller uttrycka sig bättre i skrift en en genomsnittlig tredjeklassare eller en invandrare som bott i Sverige några enstaka år.

För att bli nazist krävs tre saker.
3) Man är våldsbenägen.
2) Man är hatisk.
1) Man är mentalt efterbliven.
Citera
2013-12-17, 07:07
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
För att bli nazist krävs tre saker.
3) Man är våldsbenägen.
2) Man är hatisk.
1) Man är mentalt efterbliven.

Helt rätt. Det är exakt samma kravlista på att bli en antinazist.
Citera
2013-12-17, 07:08
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Fick vi veta det också. Vänstern kan fortsätta hugga och mörda i fred. Vi lever i en parodi av ett rättsamhälle. Varför drar inte polisen bara tjänstevapnet och skjuter ihjäl alla nationalister istället? Vore mer ärligt och moraliskt än att fegt låtsas stå upp för "rättsamhället" samtidigt som man fritt låter vänsterextremisterna sköta mördandet utan påföljd.

Lustigt förresten att Öberg uttalar sig till DN. Har inte SMR en policy att aldrig ställa upp i annat än direktsändning? Nu blir han ju uppenbart felciterad i sista stycket (det svaret är förmodligen inte svar på den frågan DN ljuger att det är svar på).

Din verklighetsuppfattning verkar i ett skriande behov av litium.

Barn och pensionärer åker på hot och stryk av en förvirrad nazze-pöbel och du åberopar att vi lever i en parodi av ett rättssamhälle för att det blir eftergifter för pöbeln...och när Öberg svarar på ett sätt som du inte tycker passar ihop med din förvirrade världsbild - då är han felciterad.
Citera
2013-12-17, 07:08
Medlem
bernad_laws avatar
Typiskt slödderbeteende av båda grupper.

Nazidårar som anfaller en sanktionerad demonstration är bevisligen slödder, men det är också knivbeväpnade tjekister. Hoppas att dessa individer alla får hårda straff.
Citera
2013-12-17, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Då bör du nog för din egen mentala hälsas skull avstå från att frekventera diskussionsforum. Det hade ju varit tråkigt om du fick en hjärtattack.

Tvi.

Det gick snabbt det där omslaget hos dig, från att tala föraktfullt om någon som gråter efter att ha blivit misshandlad till att vara empatisk mot mig.

Det är bara det att det är helt sant det jag skriver. Människor jag känt som har varit med om verkligt hårda strider eller levt i dödsfara länge har aldrig pratat på ditt vis varken om motståndare eller vänner. Jag tycker verkligen du är en liten fjant.
Citera
2013-12-17, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundtorget
Det gick snabbt det där omslaget hos dig, från att tala föraktfullt om någon som gråter efter att ha blivit misshandlad till att vara empatisk mot mig.

Det är bara det att det är helt sant det jag skriver. Människor jag känt som har varit med om verkligt hårda strider eller levt i dödsfara länge har aldrig pratat på ditt vis varken om motståndare eller vänner. Jag tycker verkligen du är en liten fjant.
Att personer som vigt sitt liv åt att trakassera och skada oliktänkande får bita i gräset och ber för sitt liv om nåd är något jag finner vara poetisk rättvisa, vad du tycker om mig har ingenting med tråden att göra, och dessutom något jag förstås fullständigt ignorerar. Starta en blogg eller något.

Självfallet önskar jag ond bråd död och förnedring åt de sinnessjuka och svenskfientliga element som ägnat sig åt att attackera och trakassera mina kamrater och dess familjer och tom försökt ta dem av daga. Jag ser inte det konstiga i det hela.
Citera
2013-12-17, 07:29
Medlem
Helt rätt att asen sitter inne! Hoppas polisen kör samma massgripande nästa gång vänsteraktivisterna förstör för någon annan bara, för det har de inte lyckats med innan va?
Citera
2013-12-17, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut-justice
Men deras "klockartro" föll då när dom såg 3 poliser i en piket som ställde sig c:a 150m från torget. Eftersom dom kände till hotet och såg att det bara satt 3 poliser så borde dom ha slagit larm, det tog ju nästan 1 tim innan nazisterna anföll. Och redan 11:30 strök Afa omkring som skrämde upp teknikpersonalen så pass att dom flyttade sin utrustning långt innan nazisterna kom, då borde Linje17 anat att det kunde sluta illa.

Dessutom missade du det mest väsentliga, folket på teatern klagade långt innan attacken på att demonstranterna stod i vägen, där demonstranterna då omgrupperade c:a 10-15min innan attacken och då helt sonika blockerade dörrarna för en ev utrymmning (se tidigare foton med de röda fanorna utanför entrén), det finns ingen rim eller reson i handlingarna före attacken. Snarare gjorde man tvärtom till nazisternas favör. Nu är det polisen som blir hudflängd i media vilket är helt fel, även om deras överordnade nu ev klantat sig, ingen ställer de kritiska frågorna, det har bara blivit ett jävla lallande igen...

Du tror människor har en rationell genomtänkt plan och kontroll över situationen. Säkerligen fanns där människor som såg fram mot en våldsam konfrontation även bland demonstranterna. Det behöver inte innebära att särskilt många eller någon av arrangörerna gjorde det.

De kanske inte förstår allvaret att arbeta samman med människor som är beredda att ta till våld och att man själv blir indragen i våldshandlingar i och med det. Där är det nog dags för eftertanke hos de som kallar sig vänster.

SD har varit väldigt kloka i de här frågorna. Det så omtalade uniformsförbudet som gjordes i mitten av 1990-talet var ju om sanningen skall komma fram för att slippa skinnheads som frivillgt gick på SD-torgmöten för att som de sade skydda mötena.
Citera
2013-12-17, 07:59
Medlem
Nätverk linje 17 hänger ut folk som skrivit negativt om demostrationen som rasister på deras facebooksida, det tycker jag visar lite vad som rör sig i skallen hos dessa personer! Att bli kallad nazist/rasist bara för att man påpekar att det finns aktivister i en "fredlig" demonstrationen som bär kniv känns helt fel.
Citera
2013-12-17, 08:08
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Självfallet önskar jag ond bråd död och förnedring åt de sinnessjuka och svenskfientliga element som ägnat sig åt att attackera och trakassera mina kamrater och dess familjer och tom försökt ta dem av daga. Jag ser inte det konstiga i det hela.

Är du säker på att det var de svenskfientliga 5-åringarna som attackerade först? Kan du bevisa att det var pensionärerna som gjorde den första koordinerade attacken mot Sveriges Hopp?
Citera
2013-12-17, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Är du säker på att det var de svenskfientliga 5-åringarna som attackerade först? Kan du bevisa att det var pensionärerna som gjorde den första koordinerade attacken mot Sveriges Hopp?
Nej, det var nog Motståndsrörelsen som gick till angrepp, den bilden får man av deras egen rapportering. Och jag har inte någonstans uttryckt mitt stöd för aktionen och dess utförande. Däremot gläds jag såklart när avskum som Dennis Miraballes får smaka asfalt och förnedras. (Om det nu stämmer).

Det är en vedervärdig individ som borde lynchas i en lyktstolpe helt enkelt.
Citera
2013-12-17, 08:19
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Nätverk linje 17 hänger ut folk som skrivit negativt om demostrationen som rasister på deras facebooksida, det tycker jag visar lite vad som rör sig i skallen hos dessa personer! Att bli kallad nazist/rasist bara för att man påpekar att det finns aktivister i en "fredlig" demonstrationen som bär kniv känns helt fel.
Men det fanns ju aldrig någon kniv. Det var en efterhandskonstruktion från SMR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in