2013-12-17, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Men det fanns ju aldrig någon kniv. Det var en efterhandskonstruktion från SMR.
Jaså? Fast att den gamle våldsvänstervandalen Nikolas Wallner var en av arrangörerna till den "fredliga demon" är ju bekräftat. Så skitsnacket kan du skippa direkt din fåntratt. Aktiva antifascister och andra individer från skitvänstern blir inte oskyldiga Amnestymedlemmar bara för att man hävdar det.
Citera
2013-12-17, 08:30
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nej, det var nog Motståndsrörelsen som gick till angrepp, den bilden får man av deras egen rapportering. Och jag har inte någonstans uttryckt mitt stöd för aktionen och dess utförande. Däremot gläds jag såklart när avskum som Dennis Miraballes får smaka asfalt och förnedras. (Om det nu stämmer).

Det är en vedervärdig individ som borde lynchas i en lyktstolpe helt enkelt.
Du gläds åt något som du inte vet om det stämmer....okej.

Vem dom än startade angreppet, så kvarstår ju en del fakta i alltihop.

1. Nazist-pysslingarna hade klottrat svastikor och Tränat i området.
2. Boende tyckte det var obehagligt och flera gick därför med i den protrstmarsch som anordnades.
3. Nazist-pysslingarna kommer till platsen och anfaller demon. De siktar in sig på det största hotet direkt - barn i barnvagnar och kastar flaskor mot dessa. I samlad trupp attackerar man även pensionärer.
4. Vänster-agitatorerna jagar pysslingflocken och polisen grupperar sig för att skydda dem och undvika än värre konfrontationer. Lite sent kan tyckas.

Men, Straybullet har hört ett rykte om att någon vänstersnubbe fick stryk så då var det ändå värt det......för det finns så mycket svenskfientlighet.
Citera
2013-12-17, 08:32
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Jaså? Fast att den gamle våldsvänstervandalen Nikolas Wallner var en av arrangörerna till den "fredliga demon" är ju bekräftat. Så skitsnacket kan du skippa direkt din fåntratt. Aktiva antifascister och andra individer från skitvänstern blir inte oskyldiga Amnestymedlemmar bara för att man hävdar det.
Jag känner inte till de autonoma och försvarar dem inte heller. Ok, kniv kanske fanns på platsen, vad vet jag. Men nazisten fick den inte i sig. Han stack sig på en flaggpinne.
Citera
2013-12-17, 08:32
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Fast nu är set bevisat att nazisterna skadats av flaggor och plakatpinnar. Ironin är total.
Citera
2013-12-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Men det fanns ju aldrig någon kniv. Det var en efterhandskonstruktion från SMR.

Men jag läste att en av nazisterna blev knivhuggen? Stämmer inte det? De kan inte vara så obotligt korkade att de högg sina egna?
Som sagt detta är bara vad jag har läst
Citera
2013-12-17, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jimbo
Du gläds åt något som du inte vet om det stämmer....okej.
Ja, det är ju inte bekräftat eftersom folk sitter anhållna. Konstigheter?

Citat:
1. Nazist-pysslingarna hade klottrat svastikor och Tränat i området.
Det är ett påstående, inte fakta. Klottret alltså, det är en typisk gammal false-flag attack som vänstergrupper och judar använder sig av - att klottra hakkors och liknande på fasader.

Citat:
2. Boende tyckte det var obehagligt och flera gick därför med i den protrstmarsch som anordnades.
Ja, så var det säkert.

Citat:
3. Nazist-pysslingarna kommer till platsen och anfaller demon. De siktar in sig på det största hotet direkt - barn i barnvagnar och kastar flaskor mot dessa. I samlad trupp attackerar man även pensionärer.
Källa tack. Jag har varken sett någon bild eller någon film där "nazisterna" specifikt riktar in sig mot barnfamiljer, jag har heller inte sett någon bild på att någon av dessa skulle ha skadats. Låter som tendentiöst svammel imo.

Citat:
4. Vänster-agitatorerna jagar pysslingflocken och polisen grupperar sig för att skydda dem och undvika än värre konfrontationer. Lite sent kan tyckas.
Skydda dem? Allihopa arresterades väl och är misstänkta för brott? Är det att skydda? Jag har sett filmklipp på när demo-deltagare flyr, jag har sett filmer på när nationalisterna "backar". Jag skulle inte uttala mig så säkert om jag var du, och jag skulle definitivt inte presentera mina högst subjektiva tolkningar som objektiva fakta.

Att ett par "nazister" skadades verkar dock vara bekräftat.

Citat:
Men, Straybullet har hört ett rykte om att någon vänstersnubbe fick stryk så då var det ändå värt det......för det finns så mycket svenskfientlighet.
Ja precis. Är du svagbegåvad eller? Avskum som viger sina liv åt att trakassera, skada och förfölja enskilda nationalister och deras familjer för deras åsikters skull bör jagas ned och dödas som de folkfiender de är. Det är väl inga konstigheter. Vad fan vill du mig egentligen? Ditt skitinlägg är ju obegripligt och har ingenting med något jag skrivit att göra.

Citat:
Fast nu är set bevisat att nazisterna skadats av flaggor och plakatpinnar. Ironin är total.
Vad har det med mitt inlägg att göra? Du kan ju inte bara citera mig och börja svamla om något helt annat om du inte vill framstå som fullständigt cp-störd. Jag skiter väl i om "nazisterna" skadades av flaggor och plakatpinnar eller om det var knivar som användes, vad fan spelar det för roll menar du?

Det är ju dessutom lättare att komma åt någon med en vässad flaggpinne än med en kniv (de fungerar ju som spjut, vilket alla som deltagit i demonstrationer också vet om). Så jag förstår inte alls invändningen.
Senast redigerad av Straybullet 2013-12-17 kl. 08:43.
Citera
2013-12-17, 08:44
Medlem
Citat:
1. Nazist-pysslingarna hade klottrat svastikor

Och detta accepterar du okritiskt? Brukar SMR klottra och vandalisera? Varför skulle SMR återvända för att spraya hakkors i området dagarna efter att de hade spridit vanligt propagandamaterial? De hade redan satt upp affischer, men bestämde sig sedan för att budskapet inte riktigt gick fram, så de sprayade i stället ett gäng hakkors och ordet "motståndsrörelsen" på ett slarvigt sätt? Till vilket syfte?
Senast redigerad av Totentanz 2013-12-17 kl. 08:51.
Citera
2013-12-17, 08:47
Avslutad
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svep-oroligheterna-i-karrtorp_8825862.svd?sidan=7

totalt anhölls 26 personer – alla från högerkanten. PÅ tisdagsmorgonen var alla 26 fortfarande anhållna, och många förhör planeras under tisdagen, skriver TT. Polisen bedömmer att minst 22 av dem kommer att behöva offentlig försvarare. Av dessa 22 har nio tydliga kopplingar till högerextremism, terrorism eller våldsbejakande nazistiska organisationer,

En genomgång av 24 av de anhållna visar att nära hälften är under 20 år och flera tidigare har dömts för olika brott som vapenbrott, misshandel, narkotikabrott och hets mot folkgrupp, skriver DN.

Kan de där nazisterna sluta bete sig som svartskallar?

Ingen normal svensk gillar SMR. Det finns inte en CSN-skuld så långt ögat når bara värsta sortens drägg.

Whitetrashludret Paulina som knullat fram barn med olika sorters kåkfarare sitter i sandlådan på twitter och gaggar om vem som gjorde vad först precis som begåvningsreserven här.

Börja fatta, riktiga svenskar betalar skatt och hatar er jävla pundardrägg oavsett kulör.
Citera
2013-12-17, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smartest
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svep-oroligheterna-i-karrtorp_8825862.svd?sidan=7

totalt anhölls 26 personer – alla från högerkanten. PÅ tisdagsmorgonen var alla 26 fortfarande anhållna, och många förhör planeras under tisdagen, skriver TT. Polisen bedömmer att minst 22 av dem kommer att behöva offentlig försvarare. Av dessa 22 har nio tydliga kopplingar till högerextremism, terrorism eller våldsbejakande nazistiska organisationer,
Hur kan bara nio ha "tydliga kopplingar till högerextremism eller nazistiska organisationer" om alla 26 var från Motståndsrörelsen?
Svammelartikel.
Citera
2013-12-17, 08:51
Avslutad
Citat:
Hur kan bara nio ha "tydliga kopplingar till högerextremism eller nazistiska organisationer" om alla 26 var från Motståndsrörelsen?
Svammelartikel.

De har väl uppenbarligen blivit förhörda din pantade jävel.
Citera
2013-12-17, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartest

En genomgång av 24 av de anhållna visar att nära hälften är under 20 år och flera tidigare har dömts för olika brott som vapenbrott, misshandel, narkotikabrott och hets mot folkgrupp, skriver DN.

Kan de där nazisterna sluta bete sig som svartskallar?

Ingen normal svensk gillar SMR. Det finns inte en CSN-skuld så långt ögat når bara värsta sortens drägg.

Whitetrashludret Paulina som knullat fram barn med olika sorters kåkfarare sitter i sandlådan på twitter och gaggar om vem som gjorde vad först precis som begåvningsreserven här.

Börja fatta, riktiga svenskar betalar skatt och hatar er jävla pundardrägg oavsett kulör.

Ja extremister åt bägge håll är helt skadade och det borde gå att hitta någon diagnos på dessa! Vad är det där för Paulina som du skev om? Dra gärna en länk så jag kan läsa
Citera
2013-12-17, 08:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Ja extremister åt bägge håll är helt skadade och det borde gå att hitta någon diagnos på dessa! Vad är det där för Paulina som du skev om? Dra gärna en länk så jag kan läsa

https://twitter.com/PaulinaForslund

Fattar du att de har en livsstil-guru på nordfront? Ingen normal svensk kvinna knullar på massa kåkfarare och gör karriär på det. Fy fan vad ögonen sitter tätt på den där jävla kossan.

Hitler hade rätt och de där jävla SMR ska fanimej först in i ugnarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in