Nu börjar jag intressera mig för paradise hotell, det där var kul på så jävla många olika nivåer. Jeppe som övertalar både Samir och Emelie att ligga. Riktigt kungligt även om Samir är ordentligt lättmanipulerad, jag ifrågasätter om han ens har den mentala kapaciteten att ta in vad som händer och vad spelet går ut på.
Samir har så pass låg IQ men ändå får klara sig i stora vida världen på egen hand. Han borde fan ha någon som tar hand om honom då han ligger på samma nivå som en som har down syndrome.
Av klippet på Tv3play att döma penetrerar Samir aldrig Emelie ju? Han pullar henne men lyckas inte få upp den. Tror inte Jeppe heller fick upp den. Kolla 6.50 och 15 sek framåt och sedan sista 20 sek så ser man att samir inte ens tar av sig brallorna.. http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/fyra-deltagare-och-tv%C3%A5-lakan
Alla avsnitt hittills har jag kollat slentrianmässigt bara, känt "naaaah" efteråt.
Men detta var precis som det ska vara, som jag saknat! Drama, fulspel, knulla osv!
Nu hoppas jag Mia åker ut, tråkig och irriterande.
En del av mig tycker synd om Samir men samtidigt jävligt roligt! Han som snackade så mycket taktik och betedde sig som en mindfucker blir lurad av Kung Jeppe
Fast ska jag vara ärlig trodde jag de fejkade knullet för kamerorna innan ja kikade in här. Tyckte inte det såg ut som att de körde på riktigt bara.
bara för mig uppspelningen fastnar efter första pausen? BLIR TOKIG
Nej, för mig börjar en reklampaus innan den första ens är "schemalagd" enligt spelaren och direkt efter fryser det. Man måste då starta om från början men sen händer samma sak igen. Hinner aldrig längre än tills Dorota sitter och gråter innan det lägger det av.
Av klippet på Tv3play att döma penetrerar Samir aldrig Emelie ju? Han pullar henne men lyckas inte få upp den. Tror inte Jeppe heller fick upp den. Kolla 6.50 och 15 sek framåt och sedan sista 20 sek så ser man att samir inte ens tar av sig brallorna.. http://www.tv3.se/paradise-hotel-sverige/fyra-deltagare-och-tv%C3%A5-lakan
Ser ut som att du har rätt. Samir ska alltså ha fingrat Emelie i minst 10 min utan att ha stoppat in den. Anja är en lyckligt lottad tjej