2013-12-05, 04:25
Medlem
redeem445s avatar
Skiten börjar gå överstyr nu. Stör mig så in i helvete på Dorota. Ut med äcklet. Tråkigt att Paow rykte men är 100 på att hon kommer tillbaka igen, dom kan ju inte bara kicka ut henne sådär.
Citera
2013-12-05, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freakko
Tror hon kommer vara borta några avsnitt max innan hon kommer in igen. Fucked up om TV3 bara kickar ut slumpmässiga personer. Fast det är iofs ett fucked up program. Dom vill göra spännande TV.

Tvärtom, läste att Paow hade en deal att hon endast skulle vara med 2 veckor!
Citera
2013-12-05, 04:50
Medlem
Freakkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adde13
Tvärtom, läste att Paow hade en deal att hon endast skulle vara med 2 veckor!

Isåfall var det jävligt ovärt och skicka hem AK för Jeppe. Haha.
Citera
2013-12-05, 06:46
Bannlyst
blev några tillsammans när alla kom hem sen eller?
Citera
2013-12-05, 07:28
Medlem
Solaris avatar
Detta har säkert redan avhandlats men det tål fan att upprepas isf..!

Dorotha är fan helt jävla dum i huvudet. När tjejerna fick i uppdrag att gå på catwalken och hon skulle coacha dom:

- okey, tihi, hur ska jag hålla händerna runt midjan eller? vart ska man koll? *fniss*
- ja alltså, vill du framföra kläderna eller din personlighet? kör båda två så får jag avgöra..

VAD I HELVETE PRATAR DU OM KVINNA? Det var ju så uppenbart att de bara tyckte det var skoj och ville ha lite snabba tips på hur man ska gå. Det är väl Dorothas tränare (personen som lärt henne gå på catwalken?) som sagt något liknande och nu skulle retarded verka viktig. Herregud vad pinsamt det var.

Där lades grunden för vad som sen skulle komma. Motiverigarna till de 2 finalisterna Anja och Aina.
Anja - Du har snygg kropp men har du personligheten?
Aina - Du kanske inte har längden, men du har personligheten. Grattis du vann.

Jaha, så om Anja skulle vunnit så skulle det ha varit för att hon var längre än Aina? och hon förlorade för hon hade dålig personlighet?

Jag facepalmade så hårt så jag slog ut tänderna och knäckte näsan.

AK må vara helt efterbliven, men hon hade helt rätt angående Dorotha när hon hävdade att det var ett BIG FAIL att hon fått representera Sverige i miss universum lol
Citera
2013-12-05, 08:36
Medlem
Herems avatar
Den här tråden bara ger och ger. Skulle Jesper vara bög för att han inte vill knulla med psykfallet Dorota? Knappast. Man ser ju klart och tydligt att han är freaked out till max när hon börjar åla sig så fort han ens andas på henne. Han vill ha Mia för att det är i henne han finner substans och en verklig människa, Dorota är, som andra deltagare sagt, hal som fan och skitsvår att placera och detta är något Jesper finner ointressant.
Citera
2013-12-05, 09:51
Medlem
merrilys avatar
Till skillnad från ett gäng andra här så tycker jag att den här säsongen är sjukt underhållande!

Paow kommer komma tillbaka, helt säker.

Expressen:
Citat:
– Jag trodde att jag skulle få åka hem, att jag blivit utvald av AK som fick ta med sig en tjej in i döden och att vi skulle få göra en duell mot varandra för vem som skulle få åka in igen, berättar Paow.

I min värld låter det som att hon trodde att hon skulle åka hem men inte fick göra det. Hon kommer tillbaka och har säkert någon sorts makt då! Jag gillar Paow, hon verkar skön och enkel att ha att göra med.

Dorota ser förvisso bra ut på bild men helt efterbliven ut i rörelse. Hon beter som om hon är konstant hög och seg, men jag tror bara att hon är så. Jävla mongo. Otrevlig som fan också, alltså riktigt bitchig. Hon kan väl FÖRSÖKA vara lite trevlig mot NÅGON? Sjukt märklig scen med Jesper F, jag satt hemma själv och tittade men blev generad ändå. Jag gillade Niklas när hon sa någonting i stil med "Jag tror att du och jag kan bli minst lika bra tillsammans som du och A-K" och han svarade "Näe, jag passar på den sålänge". Haha.

Aina är en riktig dramaqueen men ändå rätt gullig i sin naivitet. Tror ändå att hon kan backstabba värst av alla. Anja och Samir känns starka men de lär väl bli splittrade snart i sann "röra om i grytan"-anda.
Citera
2013-12-05, 09:52
Medlem
kukspotts avatar
Gillar inte Miss D(umihuvudet)
Jag tycker dessutom att A-K ser bättre ut än henne. (Om vi nu ska prata utseende)
Hon ser inte ut som 21 i alla fall.

Hon pratar konstigt och är jävligt långsam i talet och huvudet, har ni sett hennes personporträtt?
"Stor social kompetens" - Hon verkar mest lost hela tiden, hennes ögon ser helt tomma ut när hon babblar så att det blir som att hon upprepar allt hon säger från någon annan.

Dessutom går jag emot halva Flashback och gillar Mia mer och mer, hon känns "med" i programmet utan att göra konstiga grejer.
Tycker hon är smårolig - pratar lite sluddrigt bara.

Håller med resten och tycker Aina verkar psyko, som att något kan släppa i huvudet närsom.
Snygg rumpa!
Citera
2013-12-05, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herem
Den här tråden bara ger och ger. Skulle Jesper vara bög för att han inte vill knulla med psykfallet Dorota? Knappast. Man ser ju klart och tydligt att han är freaked out till max när hon börjar åla sig så fort han ens andas på henne. Han vill ha Mia för att det är i henne han finner substans och en verklig människa, Dorota är, som andra deltagare sagt, hal som fan och skitsvår att placera och detta är något Jesper finner ointressant.

jag tror inte dorota ville pöka med fröidh under deras torrjuckande.
jag tror att dorota bara spelade för att få fröidh på sin sida.

dorota har visat sig ha en riktig pokerfejs.
ingen i huset har lyckats uppfatta var man har henne.
hal som en ål med andra ord.
Citera
2013-12-05, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Jäklar va foto-bögen var vidrig, "sha sha", "weeei", fifan han lyckas med konststycket att få "thobias" att framstå som ultrahetero
Uppskatta istället att han sprider lite glädje, homofob.
Citera
2013-12-05, 11:00
Bannlyst
någon som kan bekräfta att dorota och jesper fröidh gått på samma gymnasium samt känner varandra sen innan?
Citera
2013-12-05, 11:18
Medlem
laban112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
någon som kan bekräfta att dorota och jesper fröidh gått på samma gymnasium samt känner varandra sen innan?
Det skiljer väl 14 år mellan dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in