Till skillnad från ett gäng andra här så tycker jag att den här säsongen är sjukt underhållande!
Paow kommer komma tillbaka, helt säker.
Expressen:
Citat:
– Jag trodde att jag skulle få åka hem, att jag blivit utvald av AK som fick ta med sig en tjej in i döden och att vi skulle få göra en duell mot varandra för vem som skulle få åka in igen, berättar Paow.
I min värld låter det som att hon trodde att hon skulle åka hem men inte fick göra det. Hon kommer tillbaka och har säkert någon sorts makt då! Jag gillar Paow, hon verkar skön och enkel att ha att göra med.
Dorota ser förvisso bra ut på bild men helt efterbliven ut i rörelse. Hon beter som om hon är konstant hög och seg, men jag tror bara att hon är så. Jävla mongo. Otrevlig som fan också, alltså riktigt bitchig. Hon kan väl FÖRSÖKA vara lite trevlig mot NÅGON? Sjukt märklig scen med Jesper F, jag satt hemma själv och tittade men blev generad ändå. Jag gillade Niklas när hon sa någonting i stil med "Jag tror att du och jag kan bli minst lika bra tillsammans som du och A-K" och han svarade "Näe, jag passar på den sålänge". Haha.
Aina är en riktig dramaqueen men ändå rätt gullig i sin naivitet. Tror ändå att hon kan backstabba värst av alla. Anja och Samir känns starka men de lär väl bli splittrade snart i sann "röra om i grytan"-anda.