2013-12-16, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Det störde mig redan i Vingklippt. Där listade hon upp varje medicin och dessutom exakt dosering i typ varenda kapitel. "Nu har jag 13 olika mediciner, jag har risperdal, stilnoct....osv." Och hon kom dessutom ihåg att lista upp alla piller hon överdoserade i exakt rätt mängd också. "Jag sväljer fyra stilnoct och två imovane med vaniljvodka, jag tar 700 tabletter i överdos yada yada...."

Ja, det första man tänker på under ett självmordsförsök är ju antalet piller man stoppar i sig. Det har dessutom kommit fram i efterhand hur mycket hon har ljugit och överdrivit om sina "överdoser". Knappt att hon ens fick huvudvärk efteråt...
Senast redigerad av GenesisP 2013-12-16 kl. 08:23.
Citera
2013-12-16, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Jag vill minnas att nån frågade om det på hennes blogg, har för mig jag läste en kommentar om det, men hon svarade givetvis inte på den. Det betyder på bernyanska att det förmodligen är sant. Annars hade hon väl förnekat det. Vilken normal människa som helst som inte är skyldig till en sån annons skulle väl säga att det handlar om jävelskap och kräva att sidan ifråga tar bort annonsen?
Tack. Enda gången jag antagligen skulle bli förvånad om hon bekräftade eller dementerade på svenska och inte på bernyanska. Hon måste känna sig som den mest mystiska personen i Sverige känns det som, och på kuppen få en rush likt en orgasm när hon tycker hon duckat en fråga.
Citera
2013-12-16, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milix
Öh. Nä.

Var det inte fröken B som hade en så otroligt "signalkänslig" hund?
Hur jävla fläng är man inte då som utsätter honom för den förvirrade röra till människa som är hans matte. Stackars hund.

Mystisk och vacker?
Try scary och sliten.

Hur fan orkar hennes organ med all medicin + knark?
Näh, I beg to differ.

Dock håller jag med om att det är hemskt hur läkare proppar patienter fulla av meds. Vet de som står på 14 meds dagligen.
Citera
2013-12-16, 14:30
Medlem
Tror minsann Berny är sugen på Emma igen, om man kollar hennes senaste status på Facebook:

Citat:
Berny Pålsson
DU ÄR SÅ SÖT JAG BLIR SÅ GLAD!
Like · · Share · 17 minutes ago ·

Emma Svensson Privat
Åhhhhhhh
Vi kan kramas varje dag
9 minutes ago via mobile · Like · 1

Berny Pålsson
Hihi jag vaknade med den i huvudet, tänkte på dig och theus och chanel och började nynna,
6 minutes ago · Like · 1

Berny Pålsson
http://www.youtube.com/watch?v=7xhf2ceQLaU
Kramsången - Kramis (Full swedish video!)
5 minutes ago · Like · 1

Emma Svensson Privat
Hihi nu börja jag oxå nynna på den. Och tänker på er
3 minutes ago via mobile · Like

Berny Pålsson
Thihi, du är så söt jag blir så glaad, hih
Citera
2013-12-16, 15:12
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Tror minsann Berny är sugen på Emma igen, om man kollar hennes senaste status på Facebook:

Kommentarerna till Emma talar för att hon uppgraderat från uttråkad och ensam till desperat.
Citera
2013-12-16, 15:26
Medlem
NaughtyNurses avatar
För Emmas skull så hoppas jag att det inte drar igång mellan dem igen...
Citera
2013-12-16, 16:29
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
DATUM: 2013-12-16 TID: 15:43:44
Men OM jag är kvar i lägenheten nästa helg så kommer Emma och Chanel och hälsar på en kväll. Det ser jag fram emot. Emma och jag är såklart fortfarande vänner och nu när allt lagt sig, alla känslor som hör till ett jobbigt uppbrott , kan vi nå varandra igen som vänner.

Hej Berny! Kan du inte göra en liten julhälsning till oss nu när du så aktivt läser här? Om du har brist på inspiration har jag några ämne som antagligen tilltalar dig:

- Att du aldrig läser den här tråden
- Dina jättelånga promenader med Theus
- Hur samhällets toppskikt sms:ar dig och vill ligga
- Hur mycket mediciner du äter (specificera gärna styrka och dos)
- Vad du planerade att göra under dagen men aldrig gjorde

Bubblare: Din nya kompisrelation med Emma

Puss!
Citera
2013-12-16, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hej Berny! Kan du inte göra en liten julhälsning till oss nu när du så aktivt läser här? Om du har brist på inspiration har jag några ämne som antagligen tilltalar dig:

Puss!

Haha, underbart!
Jaaaa, detta vill vi höra om for the 2675th time.
Senast redigerad av GenesisP 2013-12-16 kl. 16:54.
Citera
2013-12-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal

Puss!

Hon har gjort dig till viljes!

"promenerar med Theus mycket."
"En man skriver sms till mig dagligen, jag svarar inte. En annan man som är heroinist skriver desperata sms och det värsta var när han skrev "vill du skaffa ett litet barn med mig?"."
"Men OM jag är kvar i lägenheten nästa helg så kommer Emma och Chanel och hälsar på en kväll. Det ser jag fram emot. Emma och jag är såklart fortfarande vänner och nu när allt lagt sig, alla känslor som hör till ett jobbigt uppbrott , kan vi nå varandra igen som vänner."

Uppdateringar om mediciner, uteblivna aktiviteter och att hon "struntar" i flashback kommer nog under kvällen.
Citera
2013-12-16, 18:03
Medlem
Hur sjutton kan personalen uppmana henne till att söka en personlig assistent (skrivet i en svarskommentar på Lucia-inlägget)?!
OK, jag tror ju egentligen inte att det stämmer, men i vilket fall som helst så är det bara helt jäkla vrickat.
Citera
2013-12-16, 18:17
Avslutad

Alla vill ju ha berny, och hennes heta, eftertraktade liv!
Citera
2013-12-16, 19:37
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Hur sjutton kan personalen uppmana henne till att söka en personlig assistent (skrivet i en svarskommentar på Lucia-inlägget)?!
OK, jag tror ju egentligen inte att det stämmer, men i vilket fall som helst så är det bara helt jäkla vrickat.

Hon måste mena ledsagare. Du kan inte beviljas personlig assistans för psykiska åkommor. Beviljas man ledsagare är det för att man är riktigt handikappad tho. Ofta i kombination med god man eftersom man har så pass gravt funktionshinder att man inte klarar av att göra basala saker som betala räkningar t.ex. Tja, ju mer jag skriver ju mer inser jag att ledsagare åt Berny Pålsson inte vore helt fel kanske. Herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in