2013-12-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkeldiagram
Hej Bernan,

Undrar vilka mediciner du får nu? Allt som allt alltså. Är lite nyfiken.

/Mia
Svar: jaha. Abilify,Ritalin, Xanor depot, clozapin, tegretol, imovane, stilnoct, nozinan.....tror det är dom.
Berny Pålsson

Tillåt mig att skratta, HA HA HAA! Hon anser sig själv vara drogfri när hon knaprar i sig FLERA narkotikaklassade mediciner. Hon skrev också att hon har slarvat med att ta neuroleptikan under 7 månaders tid, men hon skriver inte att hon slarvat med det andra. Klart hon vill ta Ritalin och benzopreparat. Dessutom är det så frustrerande att hon klagar på drogsug hit och dit (ja, drogsuget kommer nog alltid sitta kvar mer eller mindre) men att ha den typen av mediciner ökar suget istället för att ta bort när hon fortfarande är beroende av droger, för ja, medicinerna är hon beroende av.

Tips till dig Berny, lägg av med dina benzot och Ritalin så ska du se att du blir mer stabil. Efter en tid, kanske ett år eller så.
Glömde iofs bort att du inte gillar att ta tag i din psykiska ohälsa på andra sätt än mediciner så det kanske var ett dåligt tips, men men.

Jag har tagit några av dessa mediciner, men var och en för sig och det var tillräckligt för att få mig däckad och drogad. Därför är jag inte förvånad över att hon beter sig som hon gör
Citera
2013-12-15, 19:17
Medlem
Jag tror att Berny har skittråkigt. Hon gör inget på dagarna, hon har ingen anledning att ta sig upp om mornarna, inget umgänge. Jag tror det är roten till hennes senaste inläggning och förklaringen till hennes aktivitet på internet. Flashbacktråden är förmodligen det mest händelserika i hennes liv just nu. Där med inte sagt att hon "gillar" tråden, men jag tror definitivt det är en stor del av hennes sysselsättning om dagarna.
Citera
2013-12-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Jag tror att Berny har skittråkigt. Hon gör inget på dagarna, hon har ingen anledning att ta sig upp om mornarna, inget umgänge. Jag tror det är roten till hennes senaste inläggning och förklaringen till hennes aktivitet på internet. Flashbacktråden är förmodligen det mest händelserika i hennes liv just nu. Där med inte sagt att hon "gillar" tråden, men jag tror definitivt det är en stor del av hennes sysselsättning om dagarna.

Hon är sjukt flashback-kåt. Knappt hinner nånting tas upp här i tråden förrän hon på ett eller annat sätt antyder/skriver om det i sin blogg. Som när det spekulerades här om Theus uppfödare och genast kom det upp ett inlägg om just hans uppfödare på bloggen.... När det påpekades här att hon aldrig publicerar negativa kommentarer eller svarar på kommentarer så började hon publicera en jävla massa kommentarer helt plötsligt och dessutom svara på dem. Hon påstår att hon inte "bryr sig" om flashback men har ändå skrivit inlägg "tillägnat flashback" och "jag påverkar er alltså". Osv.

Berny är kåt på:
Uppmärksamhet
Uppmärksamhet
Uppmärksamhet
Droger
Sprit
Trasigt tjejsex
Trasigt mans-sex
Samhällsresurser

I den ordningen.
Citera
2013-12-15, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Kom på att jag glömde fråga detta i förra inlägget jag skrev:
För en mängd sidor bak sedan hittade ju någon här Berny på en sida för suggardaddies. (Var inne på den och kollade och det stod om slynigt sex och annat) Kom det fram om det verkligen var hon som lagt in annonsen eller om det var någon som hade jävlats?

Jag vill minnas att nån frågade om det på hennes blogg, har för mig jag läste en kommentar om det, men hon svarade givetvis inte på den. Det betyder på bernyanska att det förmodligen är sant. Annars hade hon väl förnekat det. Vilken normal människa som helst som inte är skyldig till en sån annons skulle väl säga att det handlar om jävelskap och kräva att sidan ifråga tar bort annonsen?
Citera
2013-12-15, 20:35
Medlem
Angående att Berny hela tiden säger emot sig själv....
Hon har ju flera gånger hävdat att porrbilderna med Emma var ömsom "roliga" och ömsom att hon ångrar dem. Hon skrev återigen i november att hon "ångrade dem":

Svar: jag ångrar dom bilderna- om du syftar på dom med rep och naket osv. jag har kämpat med min sexualitet i hela mitt liv och kommit en bit men ibland "återfaller" jag i sexuell destruktivitet. inbillade mig dels att det var lek och dels att det hade ett budskap. förvirrat, eller hur? det enda budskapet dom hade var väl att jag just är förvirrad.
Berny Pålsson
2013-11-09 | 00:11:13

Sen svängde hon tvärt igen nu i december:

"bilderna var en impulsiv fotosession en kväll. vi hade jävligt kul under den, jag spexade loss och ja vi hade kul. jag varken vill eller tror mig vara någon playboybrutta men man har väl rätt att fotas fast man inte är det, eller hur menar du egentligen?jag förstår inte riktigt. människor måste väl få fotas utan att ha några speciella utseenden osv? men det är klart vissa vill bara se playboybruttor, det kan väl finnas något i det också, men variation är kanske mer roligt för mig när jag ser på bilder.
Berny Pålsson
2013-12-04 | 21:45:00"

Nåt är fel hos henne.
Citera
2013-12-15, 21:53
Avslutad
Vad är det för jävla genius till läkare som skriver ut Xanor och TVÅ z-analoger till en missbrukare?!
Citera
2013-12-15, 22:59
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Vad är det för jävla genius till läkare som skriver ut Xanor och TVÅ z-analoger till en missbrukare?!

En som har gett upp om henne.
Citera
2013-12-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Helvete!

Har precis kollat in hennes instagram. Det fanns ju fler videos, och nu har det ju brunnit i skallen på kvinnan! Den där "snart är det jul"-videon och Theus-videon där hon säger "bäääääbis"...

Jag tar tillbaka det jag sa om att Berny åkte in på psyket i onödan, hon hör hemma där helt klart.

Va? Videon med Theus var ju dögullig och det med "Hon är inte jag" mycket mystisk och vacker..
Citera
2013-12-15, 23:12
Medlem
Milixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Va? Videon med Theus var ju dögullig och det med "Hon är inte jag" mycket mystisk och vacker..
Öh. Nä.

Var det inte fröken B som hade en så otroligt "signalkänslig" hund?
Hur jävla fläng är man inte då som utsätter honom för den förvirrade röra till människa som är hans matte. Stackars hund.

Mystisk och vacker?
Try scary och sliten.

Hur fan orkar hennes organ med all medicin + knark?
Citera
2013-12-16, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas

Redan i den där dokumentären när Berny ringer psykjouren så blir ju de förvånade över att hon har den kombon.... Hon har säkert haft dem i alla år och ingen läkare orkar bråka med henne.
Citera
2013-12-16, 07:54
Avslutad
Irriterande när "tunga psykfall" tror att man måste ta 10 olika sorters mediciner, för att då är det ju mer "äkta". Till slut tar du ju bara en till medicin för biverkningar som en annan ger. Och sedan en till...

Nu för tiden reagerar jag lite extra när folk räknar upp 10-12 sorters psykmedicin som de tar. Det känns bara uppmärksamhetssökande, "Titta på mig, jag är så sjuuuuuk, jag måste ta alla dessa mediciner!!". För att inte tala om att räkna upp dem i en öppen blogg...
Senast redigerad av GenesisP 2013-12-16 kl. 08:21.
Citera
2013-12-16, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Irriterande när "tunga psykfall" tror att man måste ta 10 olika sorters mediciner, för att då är det ju mer "äkta". Till slut tar du ju bara en till medicin för biverkningar som en annan ger. Och sedan en till...

Nu för tiden reagerar jag lite extra när folk räknar upp 10-12 sorters psykmedicin som de tar. Det känns bara uppmärksamhetssökande, "Titta på mig, jag är så sjuuuuuk, jag måste ta alla dessa mediciner!!". För att inte tala om att räkna upp de i en öppen blogg...

Det störde mig redan i Vingklippt. Där listade hon upp varje medicin och dessutom exakt dosering i typ varenda kapitel. "Nu har jag 13 olika mediciner, jag har risperdal, stilnoct....osv." Och hon kom dessutom ihåg att lista upp alla piller hon överdoserade i exakt rätt mängd också. "Jag sväljer fyra stilnoct och två imovane med vaniljvodka, jag tar 700 tabletter i överdos yada yada...."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in