2013-12-16, 15:13
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratakasta
shit... det är ju ca 20pers mot en hel arme av skrikande småbarns pappor "inga rasister i våra gator"
Helt seriöst, de e fan modiga som fan, tror inte rödvins kommunisterna skulle våga.

Edit: denna bild förklarar det hela ganska bra http://media.shootitlive.com/JZWw2Wu4lDcjR93aS860DNt0Bhn/600.jpg?project_id=aftonbladet/1881
Är det nån som kan förklara meningen med den skylten, tror dom flesta som lyssnat på Ultima Thule vet att dom inte är rasister.
Citera
2013-12-16, 15:14
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Bonnier ägs av judar, tror du inte att judiska intressen spelar in i deras val av "fiender"?

I valen 1938 så röstade runt 99% för Hitlerregimen i de respektive valen i Tyskland, Österrike och Sudetenland. Var de alla psykiskt sjuka?
http://en.wikipedia.org/wiki/German_election_and_referendum,_1938

Bara som ett exempel på att ditt ställningstagande inte är så självklart när allt kommer omkring.

Alla är rasister enligt de principer som de politiskt korrekta har ställt upp. De kräver att vi skall utplåna oss själva för att bevisa att vi inte är rasister. Det går inte att slippa undan deras anklagelser med mindre än acceptans av identitetsmässig och biologisk självutplåning. Orimligt. Testa själv att deklarera att du vill bevara vita människor så får du se deras arga reaktioner. De vill inte ens erkänna att vi finns.
http://alanstock.com/wp-content/uploads/2013/10/scream.jpg

Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.

Det är inte era åsikter som är sjuka, det är ert sätt att försvara dem som är lite oroväckande, dvs att man skiter i att bemöta relevanta frågor och gång på gång upprepar sig utan att bemöda sig att tänka efter. Se t.ex. min och Wastelands tidigare debatt där hen vägrade inse att hen sysslade med ett argumentationsfel.

Att Bonnier ägs av judar är en överdrift. Kom gärna med bevis för att de är praktiserande eller att deras etnicitet öht är relevant.
Citera
2013-12-16, 15:17
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Det är inte era åsikter som är sjuka, det är ert sätt att försvara dem som är lite oroväckande, dvs att man skiter i att bemöta relevanta frågor och gång på gång upprepar sig utan att bemöda sig att tänka efter. Se t.ex. min och Wastelands tidigare debatt där hen vägrade inse att hen sysslade med ett argumentationsfel.

Att Bonnier ägs av judar är en överdrift. Kom gärna med bevis för att de är praktiserande eller att deras etnicitet öht är relevant.
Bonnier AB eller Bonnierkoncernen är en familjeägd mediekonglomerat med sin bas i Sverige.

Ordförande Carl-Johan Bonnier: "...det judiska arvet känns ändå som grundläggande för släkten."
http://www.di.se/artiklar/2004/5/10/bonnier-tillbaka-till-basen/

Jag har så vitt jag vet inte undvikit att bemöta någon fråga så släng den halmgubben på någon annan.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-12-16 kl. 15:22.
Citera
2013-12-16, 15:19
Medlem
Citat:
En skillnad är att det inte ingår i den kommunistiska ideologin att "utrota det svenska folket". Ingen statsvetare har erkänt ert begrepp kulturmarxism som vetenskapligt intressant.

Skulle SD anordna en demonstration och nazister dök upp där skulle jag inte nödvändigtvis kritisera SD. Men det är ju en skillnad, extremvänstern förespråkar inte folkmord av den ariska rasen hur ni än vill vrida och vända på sanningen, möjligtvis vill de ta kål på alla nazister vilket bara motsvarar några tusen individer. Nazister förespråkar däremot våld mot personer pga. hudfärg, sexuell läggning etc, saker man inte själv styr över.

SMR vill rensa ut massa arier, mig vill ni ju säkert ha kål på eftersom jag aldrig kommer erkänna att alla människor är olika värda och att mångkultur är omöjligt. Tycker ni att jag ändå ska få leva bryter ni ju mot den nazistiska ideologin.
men finns här äkta arier här i Svedala? För ni vet väl att Hitlers definition på arier är båg. F
Citera
2013-12-16, 15:20
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Jag är varken nazist eller vänsterextremist, men känns det inte lite lökigt att glida runt med massa sköldar och skit som SMR gör? Ser ju skitfånigt ut enligt mig. Kolla på Warszawas nationalister, de slåss med nävarna och de flesta gångerna är det Antifa/vänstermuppar som får springa för livet. Varför är det inte så i Sverige? SMR, lämna era muppiga sköldar och annan skit hemma, ut och kör med nävarna istället. Gör så Antfia får det tufft. Gör så att alla hot mot Sveriges demokrati åker i backen. Just nu är ni bara muppiga. Nåväl, synd att barn blev drabbade igår. Annars bra kört av båda parter, dock är knivar riktigt äckligt.

SMR bevisade med gårdagens aktion att de, om någon organisation, är det största hotet mot Sveriges demokrati. Sen är det inte det klipskaste klientelet som lockas till SMR (eller någon annan extremistgrupp bör tilläggas). Någon beskrev det väldigt bra tidigare i tråden: "Beräknad studieskuld: 0 kr."
Citera
2013-12-16, 15:20
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Bonnier AB eller Bonnierkoncernen är en familjeägd mediekonglomerat med sin bas i Sverige.

Ordförande Carl-Johan Bonnier: "...det judiska arvet känns ändå som grundläggande för släkten."
http://www.di.se/artiklar/2004/5/10/bonnier-tillbaka-till-basen/

Jag har så vitt jag vet inte undvikit att bemöta någon fråga så släng den halmgubben på någon annan.

Jag slänger den mer än gärna på Wasteland. Eller ja, i hens fall är det ingen halmgubbe jag kommer med.
Citera
2013-12-16, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massa1212
Ja du verkar helbäng. Du anser att man måste slåss när man demonstrerar? Men hallå det finns något som handlar om fredliga demonstrationer, slåss gör bara idioter som nationalister, rasister, extremvänster, kort sagt idioter.
Är du bara svagbegåvad, eller missförstår du mig med flit? Jag hävdar inte att man måste slåss när man demonstrerar, faktum är att jag föredrar motsatsen. Däremot har man ingenting i en demonstration att göra ifall man inte är beredd att försvara demonstrationen och demonstrationsdeltagarna.
Citera
2013-12-16, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Varför i helvete tar man med sig barn i en politisk demonstration som riskerar att bli angripen? Barn har ingenting att göra i den politiska kampen på gatan.

Vänstermupparna som släpar med sina barn tycks inte bara verklighetsfrånvända, de verkar vara ytterst oansvariga och olämpliga som föräldrar.

Nationella demonstrationer blir angripna gång på gång, kvinnor och åldringar har fått flaskor, stenar och knallskott kastat mot sig otaliga gånger. Polisen har aldrig visat prov på något större intresse, eller förmåga, att upprätthålla mötesfriheten.

För oss nationella vore det en utopi att kunna ta med även äldre människor i fler demonstrationer, men sanningen är den att den som inte är beredd, eller förmögen, att försvara sig och de sina har ingenting att göra på gatan (i politiska sammanhang) i Sverige år 2013.

Ja det är alltid alla andras fel när ni slår? Precis så resonerar ex våldtäktsmän som hävdar "varför hade hon kort kjol på sig, då ville hon ju knulla. Ville hon inte det så skulle hon inte haft på sig den korta kjolen".

Sen tar du i vanlig ordning på dig offerkoftan och hävdar att Polisen aldrig skyddar er. Vad hände på er marsch under kristallnatten? Såg inte Polis till att ni fick genomföra er tillståndsgivna marsch?
Bjuder på filmklipp från er egen hemsida som bevis:
https://www.nordfront.se/we-stand-with-golden-dawn.smr

Nog fan är ni samma skrot och korn alltid. Sluta upplev dig som så jävla kränkt. Ingen tycker synd om någon som systematiskt hatar andra människor.
Citera
2013-12-16, 15:29
Medlem
Stratakastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Är det nån som kan förklara meningen med den skylten, tror dom flesta som lyssnat på Ultima Thule vet att dom inte är rasister.

syftade mer på att alla såg ut som trädkramare.

Ultima Thule verkar som "älska sverige" låtar, dvs rasism! Men vad fan har twisted sister med grejen att göra, vadå "våga digga twisted sister". Varför ska alla ....(dessa typer av människor) skriva ordet VÅGA hela jävla tiden. Man ska våga ha rött läppstift, man ska våga ha på sig gröna byxor, man ska våga äta kebab, varje mening där de försöker vända folks tankar så finns ordet VÅGA med, tänk på det.
Citera
2013-12-16, 15:35
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Expressens ledarredaktion? Den är väl oberoende liberal vad jag vet. Knappast extremvänster.
De är oerhört oberoende. Speciellt från AFA: http://www.friatider.se/expressens-journalister-deltog-i-afa-aktioner
Citat:
En skillnad är att det inte ingår i den kommunistiska ideologin att "utrota det svenska folket". Ingen statsvetare har erkänt ert begrepp kulturmarxism som vetenskapligt intressant.
Du svamlar systematiskt mot bättre vetande. Vem fan bryr sig om vad genusteoretiker anser om begreppet kulturmarxism?

Här har du en "forskare":
http://www.youtube.com/watch?v=7vBNe89FtqE

Här är en annan "forskare":
(FB) Sveriges integrationsminister utser Tobias Hübinette till kartläggare av Afrofobi.

Kommunist-AFA:
http://cdn2.cdnme.se/4294899/7-3/screenshot_2013-12-11-12-36-01-1_52a84ebf88e59d7b47aacbfe.png

Osv. in folkmordus asburdum...
Citat:
Skulle SD anordna en demonstration och nazister dök upp där skulle jag inte nödvändigtvis kritisera SD. Men det är ju en skillnad...
Gå och lägg dig för fan.
Citat:
...extremvänstern förespråkar inte folkmord av den ariska rasen hur ni än vill vrida och vända på sanningen, möjligtvis vill de ta kål på alla nazister vilket bara motsvarar några tusen individer. Nazister förespråkar däremot våld mot personer pga. hudfärg, sexuell läggning etc, saker man inte själv styr över.

SMR vill rensa ut massa arier, mig vill ni ju säkert ha kål på eftersom jag aldrig kommer erkänna att alla människor är olika värda och att mångkultur är omöjligt. Tycker ni att jag ändå ska få leva bryter ni ju mot den nazistiska ideologin.
Källa?
Citera
2013-12-16, 15:36
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratakasta
syftade mer på att alla såg ut som trädkramare.

Ultima Thule verkar som "älska sverige" låtar, dvs rasism! Men vad fan har twisted sister med grejen att göra, vadå "våga digga twisted sister". Varför ska alla ....(dessa typer av människor) skriva ordet VÅGA hela jävla tiden. Man ska våga ha rött läppstift, man ska våga ha på sig gröna byxor, man ska våga äta kebab, varje mening där de försöker vända folks tankar så finns ordet VÅGA med, tänk på det.

Det är väl en familjefar som försökte vara vitsig med sina barn. Men förhoppningsvis tystade ni väl honom med en skur av flaskor, stenar och volvodelar. Stinker WT ända hit.
Citera
2013-12-16, 15:36
Medlem
flingborrs avatar
Någon som har en länk till fler högupplösta bilder från denna händelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in