2013-12-16, 01:57
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Du är på ett diskussionsforum i en tråd som är till för att diskutera just det du säger att ingen bryr sig om. Det är ju en märklig situation att befinna sig i för någon som påstår sig "inte bry sig".
Sorry om det inte framgick att jag inte alls bryr mig, då är det ditt och motståndarnas jobb att få mig att bry mig, annars kan du kanske lära dig svenska. Vad vet jag...
Citera
2013-12-16, 02:01
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Sorry om det inte framgick att jag inte alls bryr mig, då är det ditt och motståndarnas jobb att få mig att bry mig, annars kan du kanske lära dig svenska. Vad vet jag...
Tråden har fått över 100 sidor på ett halvt dygn. Ett visst intresse finns. Du är uppenbarligen bara här för att tråka sönder diskussionen.
Citera
2013-12-16, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Jag vet faktiskt inte när svenska nationalister slutade ta med sina barn på demonstrationer, eller om det har varit barn med vid olika tillfällen. Är nog tyvärr fel person att svara på dina frågor. Med tanke på det extrema våld och kravallande som varit sedvanligt från kommunistiskt och svenskfientligt håll genom åren gentemot nationalister så hade det naturligtvis varit mycket olämpligt att ta med sina barn under sådana förhållanden.

När jag själv för många år sen var lite nyfiken på allt ståhej åkte jag in till centrum i min stad för att titta och lyssna på Sverigedemokraterna (om jag minns rätt) och blev då rätt förvånad över det sinnessjukt aggressiva hat och våld som kom från rödingar och blattar. Sverigedemokraterna fick forslas genom gatorna av kravallutrustad polis för att skyddas från stenar, stolar, flaskor och allt möjligt annat som regnade ner. Det var fullsmockat med motdemonstranter och jag kunde inte se nån privatperson som skulle ha varit sverigedemokrat och där för att lyssna. Jag stod och kollade på spektaklet en stund när ett gäng blattar dyker upp och skriker på mig och undrar om jag är rasse. Det blev rätt hotfullt och jag fick börja fundera på att försöka slå mig ur situationen när några snutar som hade sett allt avlägsnade svartingarna.
Håller med om att det var olämpligt i just denna situation. Det är ändå viktigt att påpeka att vilken somhelst vän av ordning skall kunna bege sig till en demonstration (oavsett tillhörighet), kunna få utrrycka sina åsikt utan att utsättas för våld. Har inget övers för sandlådsdiskutioner om vem som började allt. på vad framgår det ändå att det fanns en stor mängd familjer och äldre människor i själva demonstrationen som inte skall behöva utsättas för våld.
Citera
2013-12-16, 02:05
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Tråden har fått över 100 sidor på ett halvt dygn. Ett visst intresse finns. Du är uppenbarligen bara här för att tråka sönder diskussionen.
Berätta för mig hur du har stått upp för dina ideal i norrland din jävla kretin innan du ifrågasätter mig.
Citera
2013-12-16, 02:06
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Hur tryggt är det i Rinkeby, Fittja, Husby, Rågsved etc.? Ingen större närvaro av nationella där..
Så länge man underordnar sig och betalar skatt till den lokale gangsterkungen så är det nog hyfsat lugnt ...
Citera
2013-12-16, 02:14
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ne
Håller med om att det var olämpligt i just denna situation. Det är ändå viktigt att påpeka att vilken somhelst vän av ordning skall kunna bege sig till en demonstration (oavsett tillhörighet), kunna få utrrycka sina åsikt utan att utsättas för våld. Har inget övers för sandlådsdiskutioner om vem som började allt. på vad framgår det ändå att det fanns en stor mängd familjer och äldre människor i själva demonstrationen som inte skall behöva utsättas för våld.
Om kommunisterna och blattarna lägger ned sitt våld i fortsättningen så kommer det inte bli några fler våldsamheter vid olika demonstrationer och torgmöten. Då hade ju folk faktiskt kunnat gå ut på stan och lyssna på och prata med varandra. Dessutom hade man sparat in ett antal hundra miljoner kronor i polisinsatser varje år. Men kommunister har alltid ägnat sig åt våld eftersom det är en våldsideologi och jag skulle bli oerhört förvånad om dom slutade upp med sin ensidiga grundmetod.
Senast redigerad av -Wasteland- 2013-12-16 kl. 02:26.
Citera
2013-12-16, 02:19
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Om kommunisterna och blattarna lägger ned sitt våld i fortsättningen så kommer det inte bli några fler våldsamheter vid olika demonstrationer och torgmöten. Då hade ju folk faktiskt kunnat gå ut på stan och lyssna på och prata med varandra. Dessutom hade man sparat in ett antal hundra miljoner kronor i polisinsatser varje år. Men kommunister har alltid ägnat sig åt våld eftersom det är en våldsideologi och jag skulle bli oerhört förvånad om dom slutade upp med sin ensidiga grundmetod.
Och exakt vad i detta förvirrade resonemanget ger er rätten att kasta flaskor på barn och pensionärer?
Citera
2013-12-16, 02:19
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Berätta för mig hur du har stått upp för dina ideal i norrland din jävla kretin innan du ifrågasätter mig.
Han ifrågasatte inte dina förmenta ideal din överkänsliga lilla bög. Han belyste det uppenbara faktum att du sitter och tjatar om ditt ointresse i inlägg efter inlägg.
Citera
2013-12-16, 02:22
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otsir63
Jaså! Tredje Riket har vaknat...Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Ja, det lät så på gammelmedierna idag iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Och exakt vad i detta förvirrade resonemanget ger er rätten att kasta flaskor på barn och pensionärer?
Inga barn eller pensionärer har såvitt jag vet blivit angripna av SMR idag. Det rörde ju sig om dom gamla vanliga rödingarna och motståndsmännen som pucklade på varandra mellan snutarna. Jag är för övrigt inte medlem i SMR så jag kan inte tala för vad dom anser sig ha rätt till eller inte.
Citera
2013-12-16, 02:28
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Han ifrågasatte inte dina förmenta ideal din överkänsliga lilla bög. Han belyste det uppenbara faktum att du sitter och tjatar om ditt ointresse i inlägg efter inlägg.
Jag avhåller mig från könsord och vidare näthat då det jag ville framhålla var hur Svenssons reagerar på det hårdare politiska klimatet.

Jag kan kalla dig fittläpp om det känns bättre.
Citera
2013-12-16, 02:34
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Jag avhåller mig från könsord och vidare näthat då det jag ville framhålla var hur Svenssons reagerar på det hårdare politiska klimatet.

Jag kan kalla dig fittläpp om det känns bättre.
Angående den letargiska befolkningen är vi nog överens.

Skål på dig för fan. Gonorréfnask.
Citera
2013-12-16, 02:38
Medlem
Kanske har tagits upp innan men, vad vill man uppnå när man först attackera en demonstration och sedan lägga benen på ryggen när man får lite motstånd? Tur att polisen grep/räddade dessa förvirrade gossar så att dom inte fick allt för mycket stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in