2013-12-16, 01:27
Medlem
Marskens avatar
Vanliga människor bryr sig varken bu eller bä om vad ni i utkanten pysslar med, vi har ständiga problem med att amortera lånen..

Och sluta larva er med demonstrationer, skaffa ett arbete istället.

Vanliga människor tycker att båda sidorna är pack och kanske mummlar lite om eran idioti till morgonkaffet, pack som pack, skaffa ett arbete.

Ni slåss som idioter också kan jag då jag har erfarenhet av sådant samt godnattsagor.

Ingen bryr sig förutom era mediahoror...
Citera
2013-12-16, 01:29
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvFrian
Jag skrev att Kärrtorp var tryckt innan er, inte Rinkeby, pucko. De ställen du nämnde är regelrätta rövhål, men skulle troligen bli ännu luffigare om nationella såsom grisarna i SMR flyttade dit.

Du skriver att de ställena jag tog upp var "regelrätta rövhål", finns en sak som för dessa ställen samman. Kan du gissa vad?

När/om du klurar ut det, ta en tankeställare på om det finns något fint ställe/område/samhälle med samma "samhällsstruktur", som de ovannämnda.

Sen kan du gemföra deras samhällsstruktur med motsatsen, och se vilken som ter sig mest positiv. Vilket folket trivs i mest, var brottsligheten är högst, solidariteten och tilliten för medmänniskorna störst osv.
Citera
2013-12-16, 01:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
SMR lyckades med sin luriga plan idag. Att bevisa att våldet tidigare enbart har kommit från kommunisterna.
Hej Wasteland! Du låter som någon som kanske skulle kunna upplysa mig lite? Min frågor finns i:
(FB) JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!
Citera
2013-12-16, 01:34
Medlem
Marskens avatar
Är det svårt att förstå, ingen bryr sig i den riktiga värden om era uppgörelser.

MSM försöker göra en grej av det men merparten av människorna i Sverige tycker illa om våld och skiter i fackeltåg mot vad fan som helst.
Citera
2013-12-16, 01:44
Medlem
nocturne.no2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jag kan förstå att kommunister är sura efter vad som hände men vad i helvete är det för gnäll från er nationalister?

SMR störde en anti-svensk demonstration och folk sitter här och bölar över att dom inte borde ha varit där? Dessa grabbar är fantastiska.

Sluta med det förbannade moraltramset. Ni vet lika väl som jag att vi inte kommer kunna ta tillbaka detta land genom demokratiska metoder. Det är lite väl sent för det.

Kort fråga, hur många svenskar blir kvar när ni rensat klart?
Citera
2013-12-16, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Är det svårt att förstå, ingen bryr sig i den riktiga värden om era uppgörelser.

MSM försöker göra en grej av det men merparten av människorna i Sverige tycker illa om våld och skiter i fackeltåg mot vad fan som helst.

Är inte det ganska allvarligt om man tänker efter?
Citera
2013-12-16, 01:46
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ne
Hej Wasteland! Du låter som någon som kanske skulle kunna upplysa mig lite? Min frågor finns i:
(FB) JUST NU: Konfrontation med svenskhatare i Kärrtorp!
Jag vet faktiskt inte när svenska nationalister slutade ta med sina barn på demonstrationer, eller om det har varit barn med vid olika tillfällen. Är nog tyvärr fel person att svara på dina frågor. Med tanke på det extrema våld och kravallande som varit sedvanligt från kommunistiskt och svenskfientligt håll genom åren gentemot nationalister så hade det naturligtvis varit mycket olämpligt att ta med sina barn under sådana förhållanden.

När jag själv för många år sen var lite nyfiken på allt ståhej åkte jag in till centrum i min stad för att titta och lyssna på Sverigedemokraterna (om jag minns rätt) och blev då rätt förvånad över det sinnessjukt aggressiva hat och våld som kom från rödingar och blattar. Sverigedemokraterna fick forslas genom gatorna av kravallutrustad polis för att skyddas från stenar, stolar, flaskor och allt möjligt annat som regnade ner. Det var fullsmockat med motdemonstranter och jag kunde inte se nån privatperson som skulle ha varit sverigedemokrat och där för att lyssna. Jag stod och kollade på spektaklet en stund när ett gäng blattar dyker upp och skriker på mig och undrar om jag är rasse. Det blev rätt hotfullt och jag fick börja fundera på att försöka slå mig ur situationen när några snutar som hade sett allt avlägsnade svartingarna.
Citera
2013-12-16, 01:49
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2
Betydligt fler än när ni är klara med ert folkmord.
Citera
2013-12-16, 01:53
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Ja helt sjukt! finns statistik som visar att den första misshandeln i Sverige hände 2 dagar efter den första Finländaren kom hit, och den första knivattacken bara 2 timmar efter den första negern fick uppehållstillstånd

Det som är ännu värre är att nu sitter alla och väntar på att 8-klövern ska lösa situationen men dom har målat in sig i ett hörn och bundit sig själva till händer och fötter genom att vara livrädda för att bli kallade rasister om dom stoppar invandringen och påbörjar repatrieringen.

Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken

Du är på ett diskussionsforum i en tråd som är till för att diskutera just det du säger att ingen bryr sig om. Det är ju en märklig situation att befinna sig i för någon som påstår sig "inte bry sig".
Citera
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Är inte det ganska allvarligt om man tänker efter?
Visst är det allvarligt men så länge medborgarna får rödbetor till sin krögarpytt så är de lugna, det som har hänt är bara en obehaglig artikel i godnattsagan, otäcka människor som bråkar i sovstaden.
Citera
2013-12-16, 01:54
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturne.no2

Rensat?

Tror du att svenssons kommer att stå på vänsterns och rasfrämlingarnas sida när stunden kommer?

Hade inbördeskriget startat nästa vecka så hade det nog varit så. Men det startar inte nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in