Citat:
Ursprungligen postat av
FoolsGold
Haha, vilket jävla pack. Är dessa klåpare den ariska rasens beskyddare? Vilka vilsna själar...
Bor själv i söderförort och kan inte klassas som vänster (både grupperna ogillar nog mina politiska frihetliga tankar (frihetlig som i liberal inte som i syndikalist eller vänster)), men det är ingen tvekan om att jag mer än gärna skulle jaga bort dessa idioter som ställer till med detta mitt på dagen i Kärrtorp bland barnfamiljer etc.
Men vad fan, de här "stormtrupperna" skulle ju få pisk av farsorna på öppna förskolan

Ja, dom där bilderna se lite komiska ut, när kling & klang får rycka ut som skyddskår. SMR skulle väl kanske jobba på att få ihop en större styrka och träna upp disciplinen, så det på kommando kan göra både blixlås bakåt och korridor bakåt innan de angriper folk, även om det är dumt att angripa en demonstration, framförallt när det finns barn i folkmassan. Dock är väl oansvarig av småbarn föräldrar att gå med i en demonstration där terrorist stämplade människor inblandade som arrangörer.
Sedan är lite lustig att Expressen använder Expo som någon slags fakta källa. Expo har nära kopplingar med våldsbrottslingar och tungt kriminella människor, knappast någon godkänd källa för fakta.