Citat:
Ursprungligen postat av
patriot8
Att vända grupperingar och folk mot varandra är ju precis vad sionisterna vill.
Dock så kan du inte påstå att SMR inte motsätter sig detta, det dom gjorde idag var att protestera emot en demonstration som indirekt ville tysta ner deras kamp. Om inte svenskhatarna blir emotsagda så kommer sionisternas förstörelse och påverkan på vårt samhälle att fortgå. Att attackera en demonstration med våld är ju dock inte rätt metod, men jag ställer mig tveksam till att det är hela sanningen.
Som jag tidigare tog upp, demonstrationen var tillägnad SMR, så att dom visar sin närvaro är inte så underligt.
På ett sätt tycker jag att om man inte omgående kan genomföra en statskupp, så bör man aldrig använda mer av sitt våldskapital, än man kan försvara och motivera i forum, på bloggar och genom alternativa medier med nätkrigande. I detta läge anser jag att efter Expressens uthängningar av pensionärer som "tyckte fel", så hade SMR och vilken nationalistisk organisation som helst mycket starka motiv för det agerande som SMR stod för idag - deras våld var av exakt samma form som vänstern genomfört mot fredliga nationalistiska demonstranter i årtionden. Det finns inga generella principer för vilket våld som är rätt och fel, det handlar om timing, och denna aktion kom i rätt tid och var en exakt kopia av vad vänstern gjort många fler gånger.
Vänsterns syfte med angrepp på våra fredliga demonstrationer är att skrämma bort alla utom den mest radikala kärnan, som kanske utgör en tiondel av alla som var villiga att delta i demonstrationen. Genom detta reducerar de våra antal och hånar oss sedan med "vi är fler än er på våra demonstrationer". Denna aktion kan mycket väl sätta motsvarande press på vänstern, som också alltså reduceras till en tiondel, och då blir kanske en tredjedel så många som vi brukar vara vid demonstrationer. Konsekvensen lär knappast bli förföljelse av SvP eller SD, då dessa är andra organisationer. Finns alltså inga skäl att skälla på SMR. Det kommer vara SMR och endast SMR som får ta eventuella negativa konsekvenser av detta.