2013-12-15, 15:24
Medlem
Blind-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raizen
I deras värld så kommer de att få 20-30% vid nästa val Verkligheten ger dem däremot ca 9.6%.

Snittet idag ligger på ~11%. Det stämmer att Sifo inte är trovärdiga eftersom de konsekvent, utan undantag, rapporterar siffror som ligget klart under snittet.
Citera
2013-12-15, 15:25
Bannlyst
Varför kan bara inte extremvänstern och SMR mötas upp på en avlägsen plats och göra upp? Som fotbollsfirmor gör.
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Är hemma nu och har inte papprerna här. Dessutom vill jag ge dem en ärlig chans att anmäla sig själva först. Deras existens är visserligen ett hot mot min familj och min livsstil men jag tror ändå på rättsystemet i detta fall, till att börja med.

Fjant, börja med att hänga ut dig själv.
Citera
Medlem
Detta var en solklart en vinst för SMR.
Citera
2013-12-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Så jävla tragiskt att polisen står på kommunisternas sida.
¨
Du tror inte det har med demonstrationstillståndet att göra? Eller att det är fullständigt naturligt att man skyddar den som blir anfallen inte den som anfaller.

Man brukar väl inte skydda mördaren från offret eller hur tänker du?

BTW, de snutar jag såg, skyddade högerextremisterna för att de inte skulle få stryk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Detta var en solklart en vinst för SMR.

Hur ser en SMR förlust ut?
Citera
Medlem
Trollatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeTev41
Nojjig för vad? Som jag skrev har jag varit medlem, detta betyder att jag inte längre är det

Du försöker få hans kommande outning att framstå som absolut inget. Men inombords så vet du att det kommer svida till rejält i stuprännan ifall namnen börjar glida runt på måndag. Du sover inte gott ikväll
Citera
Medlem
Victarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad är det för sjuka och självhatande jävlar som får för sig att demonstrera mot nazism av alla saker? Vilka hjärndöda fårskallar.
Vad är det för sjuka och hatande jävlar som får för sig att attackera barnfamiljer? Vilka hjärndöda fårskallar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Bra idé, låt oss trappa upp konflikten ytterliggare...

Som sagt. Det är ingen konflikt. Endast de tankar och åsikter som SMR står för att ett allvarligt hot mot mig och min familj och jag blir tvungen att ta till dessa medel i självförsvar. Dessutom har aldrig AFA hotat mig, men om de gör det så kommer även de att få problem.
Citera
2013-12-15, 15:28
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Inte första gången i denna tråden som någon känner ett konstigt behov av att visa hela internet hur korkad han är.

Polisen står inte på kommunisternas sida och inte heller nazisternas, ett enskilda poliser stödjer olika sidor privat tar jag dock för givet, men ge upp ditt pinsamma polishat

Är du dum eller? Titta på filmen en gång till. Man ser tydligt att polisen försöker skydda dessa fredliga knivkommunister.
Citera
2013-12-15, 15:28
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Är hemma nu och har inte papprerna här. Dessutom vill jag ge dem en ärlig chans att anmäla sig själva först. Deras existens är visserligen ett hot mot min familj och min livsstil men jag tror ändå på rättsystemet i detta fall, till att börja med.

Vilken hederssknyffel du är.
Citera
2013-12-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyngstad
Skämtar du? Som om detta skulle vara ett nytt fenomen? Samma sak har vänstern gjort på regelbunden basis de senaste 10 åren.

Och vänsterns agerande är precis lika klandervärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in