2013-12-15, 15:16
Medlem
Zloths avatar
Det var samma sak i Umeå. Polisen står framför kommunisterna och låter dom få kasta hur mycket skit dom vill medan dom köttar allt vad de har med batongerna på de Sverigevänliga.

Det är väl så det blir när man har en negerjude som statsminister.
Citera
2013-12-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Så jävla tragiskt att polisen står på kommunisternas sida.

Varför då?
Citera
2013-12-15, 15:17
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
SMR använder ju kniv hela tiden. De till och med rekomenderar sina medlemmar att bära på det.

Well... inte jag iaf men du verkar förespråka det ju.
Citera
2013-12-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
Om inte alla SMR-anhängare frivilligt anmäler sig till Polisen idag och erkänner alla sina handlingar idag så kommer jag på måndag morgon lägga upp deras namn, bild och adress här. Dessutom kommer jag att skicka densamma information till AFA samt lägga upp den på Twitter och Facebook. Att attackera småbarnsfamiljer och att bidra till att poliser blev skadade var det mest idiotiska ni någonsin gjort. Lycka till med resten av er tid.

Bra idé, låt oss trappa upp konflikten ytterliggare...
Citera
2013-12-15, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut
Det var förbannat skönt när min sten träffade en nasse i huvudet. Fan vad ägda de blev.

Snyggt jobbat.

Våra pensionärer och småungar äger också här i Kärringstan. Bra att du hjälpte dem lite även om det inte tycktes behövas. Jag har sett dem öva dagisgården och i PRO-lokalen så jag är inte förvånad!

Kommer aldrig glömma synen av 30 st livrädda svartklädda råttor som springer upp i skogen, jagade av Panchisar och småglin.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Inte ens du kan väl tycka att det var en bra jämförelse? Jag tvivlar på att de i shack-klubben är maskerade, har vapen och är organiserade aktivister. Men visst, det är väl allt dina spaghettiarmar vågar veva mot.

Då jag varken är ute efter tuffa internetpoänger eller delar din uppfattning om våld så funkar inte ditt försök till (dock ganska träffsäkra) hån mot min fysik.

Att du tycker det är coolt att attackera människor bara för att dom är fler till antalet gör att jag gärna skulle vilja veta mer om dig:

Vad äter du?
Vilka röstar du på?
dricker du?
vilken hand torkar du dig med när du skiter?

Bra att veta så jag kan göra tvärtom, tror inte några av dom sakerna har ansvaret för att du blev som du blev, men jag vågar inte ta chansen
Citera
Medlem
JeTev41s avatar
Citat:
En clown med tillgång till handlingar

Har själv varit medlem i motståndsrörelsen och jag kan garantera dig att om detta är de Stockholmare jag träffat så bryr de sig föga om de blir "outade" då de redan är öppna med sina åsikter.

Ditt hot är alltså att hänga ut människor som omaskerat går ut med sina åsikter?

Edit: Jag vet också att RF är försiktiga med sina "hembesök". Oftast mitt i natten och helst ingen hemma, drar därifrån fort som fan. Och jag tror också att RF gör detta för att de är medvetna om att om de går till fel person får de smaka bly, finns många som inte skulle tveka en sekund på att sätta en kula i pannan på rödingarna inom den nationella rörelsen.
Senast redigerad av JeTev41 2013-12-15 kl. 15:22.
Citera
2013-12-15, 15:19
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Pma mig namnen så ska jag personligen ge dem stryk! Häng ut dem nu!

Watch out, we got a badass here!
Citera
2013-12-15, 15:19
Medlem
Citat:
Håller med. Att gå till attack mot tillståndsgivna demostrationer är verkligen ett steg i riktning mot att förvandla Sverige till ett riktigt U-land helt utan demokrati.

Skämtar du? Som om detta skulle vara ett nytt fenomen? Samma sak har vänstern gjort på regelbunden basis de senaste 10 åren.
Citera
2013-12-15, 15:20
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Varför då?

Därför att kommunister är ju så kända för att vara fredliga av sig....

Vem går runt med kniv på en fredlig demonstration?
Citera
Medlem
Kind.Statt.Grosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotht
Vad är det här för jävla apor? Ännu ett bevis på att den svenska polisen är ett skämt. När jag åkte förbi så stod några poliser bara och kollade på. Våld är aldrig en lösning. Dessa apor borde tas in och torteras.

Våld har väl varit en lösning jääävligt många gånger fler än diplomati.
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Håller med. Att gå till attack mot tillståndsgivna demostrationer är verkligen ett steg i riktning mot att förvandla Sverige till ett riktigt U-land helt utan demokrati.

Varför hotar du inte vänstern med samma tilltag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in