2013-12-15, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison

Bara smutsiga zigenare och vänstertroll som drar knivar.

Bara smutsiga zigenare som anfaller fredliga familjer med?
Citera
2013-12-15, 15:21
Medlem
SummaSummarums avatar
Jag tycker det är lite roligt när de så kallade anti-rasisterna utsätts för dödsknarksnazism. Politiskt korrekta drönare som tidigare inte upplevt något mer påfrestande än att deras favorit åker ut från Idol. Här ställs de inför folk som tycker olika på allvar, måste vara chockerande.

Tråkigt att någon blev knivhuggen dock. Som jag förstått så var det någon från SMR som blev knivhuggen men massmedier rapporterar som om det var någon från SMR som knivhögg någon. Undrar om de kommer rapportera hur det ligger till senare...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Därför att kommunister är ju så kända för att vara fredliga av sig....

Vem går runt med kniv på en fredlig demonstration?

Den som vill kunna freda sig när nazzepacket kommer...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Haha, det är väl ni rödingar som är små möss när ni drar kniv.

Bara smutsiga zigenare och vänstertroll som drar knivar.

Å finnar!
Citera
2013-12-15, 15:22
Medlem
Trollatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeTev41
Har själv varit medlem i motståndsrörelsen och jag kan garantera dig att om detta är de Stockholmare jag träffat så bryr de sig föga om de blir "outade" då de redan är öppna med sina åsikter.

Ditt hot är alltså att hänga ut människor som omaskerat går ut med sina åsikter?

Någon börjar bli lite nojjig.
Citera
2013-12-15, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Jag tycker det är lite roligt när de så kallade anti-rasisterna utsätts för dödsknarksnazism. Politiskt korrekta drönare som tidigare inte upplevt något mer påfrestande än att deras favorit åker ut från Idol. Här ställs de inför folk som tycker olika på allvar, måste vara chockerande.

Tråkigt att någon blev knivhuggen dock. Som jag förstått så var det någon från SMR som blev knivhuggen men massmedier rapporterar som om det var någon från SMR som knivhögg någon. Undrar om de kommer rapportera hur det ligger till senare...

No shit Sherlock. Har du kollat Nordfront?
Citera
2013-12-15, 15:23
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySTruman
En clown med tillgång till handlingar

Har du inte fattat någonting, det gör väl ingen skillnad om du skickar ut deras namn och adress här, det är ju SMR vi pratar om och de står ju för det de gör.
Citera
2013-12-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Pma mig namnen så ska jag personligen ge dem stryk! Häng ut dem nu!

Är hemma nu och har inte papprerna här. Dessutom vill jag ge dem en ärlig chans att anmäla sig själva först. Deras existens är visserligen ett hot mot min familj och min livsstil men jag tror ändå på rättsystemet i detta fall, till att börja med.
Citera
Medlem
JeTev41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollatelli
Någon börjar bli lite nojjig.

Nojjig för vad? Som jag skrev har jag varit medlem, detta betyder att jag inte längre är det
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Så jävla tragiskt att polisen står på kommunisternas sida.

Inte första gången i denna tråden som någon känner ett konstigt behov av att visa hela internet hur korkad han är.

Polisen står inte på kommunisternas sida och inte heller nazisternas, ett enskilda poliser stödjer olika sidor privat tar jag dock för givet, men ge upp ditt pinsamma polishat
Citera
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eryxen
Bara smutsiga zigenare som anfaller fredliga familjer med?

Vänsterextremister anfaller barnfamiljer lite då och då i sina hembesök.

SMR anfaller inte barnfamiljer specifikt. Målet var inte barnfamiljer. Det är en stor skillnad.
Citera
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
No shit Sherlock. Har du kollat Nordfront?
De bekräftar att en ur SMR är knivhuggen ja men vissa medier talar om två knivhuggna vilket även står på Nordfront. Man får avvakta tills det är mer bekräftat vilka som huggit vilka.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-12-15 kl. 15:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in