Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
..ar du något belägg för att sportfiskare använde sjön 2011 och använde bil för att komma dit?Du får komma med frågor och teorier. Men du får inte komma med påståenden utan belägg. Jag kväser inte andras inlägg, jag argumenterar, vilket man ska göra i en diskussion.Det här påståendet har du medgivit var osant.Jag väntar fortfarande på belägg att hon är skjuten i bakhuvudet.Jag har inte sagt att jag kan FUP utan och innan. Jag har den framför mig när jag diskuterar, istället för att gissa innehållet. Belägg för att mamma L har sagt att skottkärran saknas?Belägg för att han är psykopat?Här gissade du också fel.
Jag har ju redan sagt att jag erkänner att jag hade fel gällande att skottkärran saknades MEN det behöver inte alls betyda att den inte kan ha använts. Om du nu ska radda upp mina inlägg så ta med de citat som hörde dvs mitt tidigare svar.
Gällande sportfiskare: Det var med i endera tidningen eller på tråden, att någon fann det ett underligt val av dumpningsplats. Närmare källa tänker jag inte gräva upp och inte heller intervjua alla sportfiskare i trakten.
varför skulle jag inte få komma med påstående/teorier "utan" belägg. Visserligen så kanske jag borde välja mina ord men tanke på att vissa nagelfar varenda ord i varenda inlägg som jag gör. Jag ska bättra mig och skriva i varje inlägg när jag tror och inte tror.
Att det inte gissas från andra håll? Två Gm? råttor? terrängfordon? Det läggs fram smått absurda teorier från vissa håll och när de ifrågasätts krävs ifrågasättarna på källor. Visst faller kanske detta under rubriken argumentation...
Gällande psykopati: Jag
tror att han är psykopat pga av hans tidigare beteende, vilket alla på tråden numera vet och därför tänker inte närmare radda upp alla variabler som stämmer rätt väl in på att han mycket väl skulle kunna vara det.