2013-12-13, 20:34
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrboom
Koncentrerat

Finns det nån speciell anledning till att du håller tillbaka med filmerna från Linders och Extreme Fireworks provskjutningar ?

Helt ärligt, så är största problemet med filmerna från Linders att jag inte vet vilken film som är vilken. Har slarvat bort schemat jag fick, så tar längre tid än beräknat för jag måste leta som tusan
Det från EF kommer upp lite utspritt
Citera
2013-12-13, 20:43
Avslutad
Fick reda på idag att Sportab säljer året om till humana priser ^^ trevligt.
Citera
2013-12-13, 21:23
Medlem
Bäste herr koncentrat.
Kommer ni ha några 50mm tårtor ut över
Dragon
Indy
Daytona
Super salut

fortfarande inte kunnat välja finalpjäs att köra samtidigt som min extreme från Svea
Citera
2013-12-13, 21:24
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Bäste herr koncentrat.
Dragon
Indy
Daytona
Super salut

fortfarande inte kunnat välja finalpjäs att köra samtidigt som min extreme från Svea
Dom har Big Salvo och Subwoofer med

Var där idag och köpte mitt för iår 3100 gick det på
Citera
2013-12-13, 21:27
Medlem
tigerrakets avatar
Borde inte Bomb Battery vara en 50 mm?

Eller Boost?

Båda två från RP
Citera
2013-12-13, 21:46
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Bäste herr koncentrat.
Dragon
Indy
Daytona
Super salut

Precis som käre zyzlite säger, så har vi dem två tårtorna med. Är osäker om Bomb Battery är 50mm. Det finns däremot några 40mm tårtor som smäller som tusan. Kanske ska kombinera några såna istället för en 50mm?
Om du har Bomb extreme också, kanske du ska ha något "mindre" som går lite lägre, med fler skott, där den andra tårtan kompletterar den andra! Så hade jag gjort, och sedan försökt synka några fler 2" till finalen?
Citera
2013-12-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite

Vad är det för effekter på de och vad e priset. Vet du det ?
Citera
2013-12-13, 21:56
Medlem
tigerrakets avatar
Koncentrerat: Var inte heller säker på det, gjorde endast en bedömning utifrån fotografierna på sidan

Funderar på att snurra ihop några tvåtummare iår och sedan seriekoppla dem som avslutning
Citera
2013-12-13, 22:25
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite

En bild är alltid uppskattad
Citera
2013-12-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Precis som käre zyzlite säger, så har vi dem två tårtorna med. Är osäker om Bomb Battery är 50mm. Det finns däremot några 40mm tårtor som smäller som tusan. Kanske ska kombinera några såna istället för en 50mm?
Om du har Bomb extreme också, kanske du ska ha något "mindre" som går lite lägre, med fler skott, där den andra tårtan kompletterar den andra! Så hade jag gjort, och sedan försökt synka några fler 2" till finalen?

Börjar med ca 10 blandade tårtor i 20-40mm, hela tiden två i taget och allra sist är det 7 lösa 2" (effekt och titan) + 4 st 3" så den biten är klar men jag skulle vilja ha ett jävla dunder precis innan och tänkte att Extremes 37 skott i 45mm tillsammans med liknande pjäs kommer bli finfint.
Tycker dock de flesta 50mm tårtorna har taskig symetri och "glesa" effekter tyvärr
Tårtorna som zyzilite nämner får jag kolla upp!
Hur är det med Palm sky?
Citera
2013-12-13, 22:31
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Börjar med ca 10 blandade tårtor i 20-40mm, hela tiden två i taget och allra sist är det 7 lösa 2" (effekt och titan) + 4 st 3" så den biten är klar men jag skulle vilja ha ett jävla dunder precis innan och tänkte att Extremes 37 skott i 45mm tillsammans med liknande pjäs kommer bli finfint.
Tycker dock de flesta 50mm tårtorna har taskig symetri och "glesa" effekter tyvärr
Hur är det med Palm sky?

Tror inte Palm Sky säljs separat, dem sista hamnar i paketet "stora säcken" har jag för mig! Men 2 st. 40mm tårtor samtidigt då? Såg Charger från EF på provskjutningen, och var riktigt imponerad, den small riktigt bra faktiskt. Tänk 2 såna samtidigt, och sedan din final där samtidigt?
Tror dock inte dem tårtorna han sa är mycket bättre än det andra som finns. Tror EF Daytona och Indy500 är dem bästa. Du har ju visserligen Big air från Linders med!
Citera
2013-12-13, 22:32
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Hur är det med Palm sky?
Palm sky fanns inte, bara i de paketet
Köpte även silver comets, testade 2, en av dom var defekt :/
Senast redigerad av zyzlite 2013-12-13 kl. 22:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in