2012-12-30, 22:31
Medlem
janssonkarls avatar
http://m.youtube.com/watch?v=ndVhgq1yHdA! Vad är det som händer här egentligen?
Citera
2012-12-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
https://www.youtube.com/watch?v=y90ICIz2pSc
Tänker göra så med Megablast vad tycker ni?

Ja det är väl inte första gången du visar hur olämplig du är att inneha några som helst fyrverkerier.
Kan omöjligt vara över 18.
Citera
2012-12-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Exakt så gör jag oxå, men jag gör bland massa hus orkar ej gå in till nån skog blabla.
Jag har typ 40raketer alla kommer sprängas på marken. Mycket roligare och snyggare.
Sen blir det o köpa Airbombs imorgon om jag hittar något, även dem kommer smällas runt.

Dum och dummare!

Kan vi återgå till trådens ämne och prata om efterblivet beteende i en annan tråd?
Citera
2012-12-30, 22:37
Medlem
Color salute ska vara 20mm vilket betyder att FP3 borde passa i en 20mm air bomb, möljigen en 18mm men då är nog fp3 small bättre.

Får kolla runt vilka som säljer vad.

Bra tips på billiga tårtor med bra knallar?
Citera
2012-12-30, 22:47
Medlem
Kom på en kul grej att göra med Tigerraketer. Tog en cylinderformad pappersförpackning som det hade varit tändkuber i, fyllde den med hushållspapper och satte fullt med Tigerrakter i pappret, tände på i botten av förpacknin så att pappret brann uppåt och antände rakterna, fan vad det tjöt och small!
Citera
2012-12-30, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Dum och dummare!

Kan vi återgå till trådens ämne och prata om efterblivet beteende i en annan tråd?

Haha visste att någon skulle börja sura, det är precis samma prat som alltid varit i tråden? Jag frågade bara, jag skadar ingen. Sluta gråta nu
Citera
2012-12-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarchykid
Haha visste att någon skulle börja sura, det är precis samma prat som alltid varit i tråden? Jag frågade bara, jag skadar ingen. Sluta gråta nu

Helt riktigt, det finns fler idioter här, du är varken först eller värst
Citera
2012-12-30, 22:58
Medlem
Hittade nåt om tornado crackling skulle ha 25mm rör, borde gå att få ner FP3 då. Va ska man då göra av alla orginal skott?? Har för mig den gick på 59 föra året, finns ej på hemsidan med borde ju säljas än.

Synd svea har så snålt med med mindre 40-50mm tårtor för runt 100kr, tragiskt räkte med 4" bomberna försvann nu finns knappt några kraftiga tårtor kvar.

Finns massa här som verka säljas i norge http://www.sveafireworks.no/en/files/produktkatalog2008-2011.pdf

Finns det människor/bostäder/bilar så uppför er, vad ni gör själva i skogen skiter dom flesta i. Man vet aldrig vad som händer, tappar du tårtan kanske nån blir blind. Väldigt liten risk men skadar inte att ta bort den.

Ni får gärna jaga hund ägare, deras attityd är hemsk om kollar in på facebok t.ex.
Senast redigerad av Andreas279 2012-12-30 kl. 23:08.
Citera
2012-12-30, 23:11
Medlem
crillecrilles avatar
Var köper man fyrverkerier imorgon? Är det bara ÖB som gäller?
Citera
2012-12-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Beror på vad du vill ha? fult av experter här! Men ÖoB säljer dock stor risk för bästa är slut, beror på var du bor.
Citera
2012-12-30, 23:23
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas279
Beror på vad du vill ha? fult av experter här! Men ÖoB säljer dock stor risk för bästa är slut, beror på var du bor.
Jag tänker inte outa mig, så jag kan tyvärr inte avslöja var jag är. Men vilka andra butiker säljer? Är inte kräsen utan vill bara panga för att det är kul.
Citera
2012-12-30, 23:25
Medlem
Snyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tror många tobaksaffärer har öppet imorrn, det brukar dom ha.

http://www.sveafireworks.com/se/aterforsaljare/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in