Citat:
Ursprungligen postat av
Noola
Själv misstänker jag ju att de här hororna som enligt dig "särar för vem som helst" inte är intresserade av att sära för just dig och att det är därför du uttrycker dig som du gör.
Annars begriper jag ingenting av ditt resonemang som går ut på att du inte vill ligga med en tjej som är villig att ligga med dej för att du inte vill ha ett seriöst förhållande med nån som du måste vakta för att hon är så billig och ligger med såna som dej, samtidigt som du inte kan dumpa henne lika lätt som en prostituerad och hon vill bli mamma till dina barn.
Du får väl helt enkelt vänta tills du träffar din ryska oskuld, eller nåt, och försöka acceptera att andra har så mycket sex som de vill ha.
Det ligger i västvärldens kultur att skuldbelägga män som inte får till det med kvinnor, de är losers och så vidare - men jag känner inget behov av att bevisa mina ONS online eller ens för folk jag känner, jag bara noterar att jag hela tiden får som svar att jag "antagligen inte får ligga", det tycker jag är intressant
Att det är känsligt att diskutera horor och lösaktighet med feminister beror på att de vet att det är sant, en kvinna får knulla närhelst de känner för det och gör det också i dagens sverige ett beteende som förstör mycket för alla, inte bara män