2013-12-13, 12:15
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theop
Va inte så negativ, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Äh, inget fel med att vara lite besviken när man peppat ett släpp. Men bokningarna släpps ju förr eller senarr, så ingen skada skedd!
Citera
2013-12-13, 12:22
Medlem
tvantenns avatar
Hittills klara speldagar:

Torsdag 26 juni:
Iron Maiden
Veronica Maggio
Belle & Sebastian
Markus Krunegard
Trivium

Fredag 27 juni:
Kings Of Leon
Mando Diao
Passenger
Daniel Adams-Ray
Bring Me The Horizon
We Came As Romans

Lördag 28 juni:
Laleh
The Hives
Melissa Horn
Of Mice & Men

Med reservation för eventuella ändringar.
Citera
2013-12-13, 12:27
Medlem
theops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Äh, inget fel med att vara lite besviken när man peppat ett släpp. Men bokningarna släpps ju förr eller senarr, så ingen skada skedd!
Tycker inte bara man ska vara negativ bara för de inte släppte idag. Speciellt inte om de blev tvungna att kolla upp med vissa artister en extra gång. Tråkigare om de bokar ett band och sen kan de inte komma? Då kan man vara besviken.
Citera
2013-12-13, 12:42
Medlem
David Guetta är rätt tråkig. Såg han i somras på Summerburst. Då var han inget att ha! Hoppas på Hardwell eller Steve Angello som headline på lördagen.

Tror dock det kan ta en Jävla tid att boka edm artisterna för att konkurrensen är mördande från utlandet.
Citera
2013-12-13, 12:44
Medlem
Synd att Maiden kör på torsdagen. Kan bli så att jag helt enkelt får köra endagarsbiljett då jag har fått naffs på andra schyssta festivaler utanför Svea Rike. Maiden vill jag se, så... ja. Och att Krunegård spelar samma dag är ett sånt jävla fett plus. Något som däremot suger är att The Hives kör på lördagen (för min del då jag kommer att se Maiden oavsett.) Ska bli kul med nästa släpp (när det nu blir!)
Citera
2013-12-13, 12:48
Medlem
tvantenns avatar
Angående bilden så tror jag ju inte att Bråvalla för fem öre skulle skriva "Och en hemlig gäst"
Utan om så vore fallet så skulle det endast stå "Hemlig Gäst".

Dessutom mycket annat som tyder på att den är falsk, bland annat att Guetta tas upp. Som spelar x2 på SB som några av er tagit upp. Tror inte det minsta på denna bild. Men däremot kan namn som Adrian Lux och Alesso fortfarande komma att släppas.
Citera
2013-12-13, 12:50
Medlem
rrambois avatar
Bråvalla svarade precis mig precis på twitter och de svarade att bilden var falsk! Ber om ursäkt för jag posta en bild utan ha någon grundlig fakta
Citera
2013-12-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Angående bilden så tror jag ju inte att Bråvalla för fem öre skulle skriva "Och en hemlig gäst"
Utan om så vore fallet så skulle det endast stå "Hemlig Gäst".

Dessutom mycket annat som tyder på att den är falsk, bland annat att Guetta tas upp. Som spelar x2 på SB som några av er tagit upp. Tror inte det minsta på denna bild. Men däremot kan namn som Adrian Lux och Alesso fortfarande komma att släppas.
Vilken bild?
Citera
2013-12-13, 12:52
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Bråvalla svarade precis mig precis på twitter och de svarade att bilden var falsk! Ber om ursäkt för jag posta en bild utan ha någon grundlig fakta
Inget att be om ursäkt för
Det skapar diskussioner och det är väl det den här tråden är till för? Att diskutera Bråvalla 2014 med allt vad det innebär.
Att fejkade Bilder som dessa dyker upp är endast kul, tycker jag. Men, de som gör dessa bilder måste bli bättre på att göra dem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Vilken bild?
http://www.ladda-upp.se/bilder/sxuyvcpdsrksqs/
Citera
2013-12-13, 13:01
Medlem
Vilken dålig koll festivalledningen har. Klockan 09:51 skriver de att de kommer släppa fler artister klockan tolv, klockan tolv meddelar de att släppet är uppskjutet. Jag hade inte vågat lova ett släpp om två timmar om inte allt var klart.
Citera
2013-12-13, 13:02
Medlem
dannemann1s avatar
Citat:
Bråvalla festival: eventuellt så kommer det att släppas en akt i Musikhjälpen senare idag. Så håll ögonen öppna!

Luktar rätt mycket Albin Myers om denna kommentar från deras facebooksida.
För han är väll den enda aktuella som dyker upp i musikhjälpen idag?
Citera
2013-12-13, 13:08
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare
Vilken dålig koll festivalledningen har. Klockan 09:51 skriver de att de kommer släppa fler artister klockan tolv, klockan tolv meddelar de att släppet är uppskjutet. Jag hade inte vågat lova ett släpp om två timmar om inte allt var klart.
Allt var ju inte klart, de hade inte fått ett okej från vissa artister för att kunna släppa idag. De väntade in i det sista, men det sket sig. Släppet kommer nog nästa vecka istället.
Citat:
Ursprungligen postat av dannemann1
Luktar rätt mycket Albin Myers om denna kommentar från deras facebooksida.
För han är väll den enda aktuella som dyker upp i musikhjälpen idag?
Ja, Albin kör i glasburen vid 23:30 ikväll, men det betyder inte per automatik att det är han det handlar om. Tidigare dagar har ekot av någon konstig anledning meddelat vad Bråvalla har släppt för akter. Rör det sig om något stort så kanske möjligheten finns att det är dem som meddelar något.
Men, Albin känns mest trolig i så fall, absolut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in