2013-12-18, 17:10
Medlem
dafuqups avatar
Att Håkan inte dyker upp på Bråvalla får mig att tänka en sak.

"Fan, där försvann ett par tusen potentiella partners."

The Offspring hade ju faktiskt varit jävligt fett!
Citera
2013-12-18, 19:26
Medlem
Vad tror ni om Imagine Dragons? Värkar vara i Europa Jun/Juli, dom ska spelar på festivaler och FKP hade dom förra året på Hultsfred Stoxa, kanske nåt för bråvalla?

Hej förresten
Citera
2013-12-18, 19:29
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobastiik
Vad tror ni om Imagine Dragons? Värkar vara i Europa Jun/Juli, dom ska spelar på festivaler och FKP hade dom förra året på Hultsfred Stoxa, kanske nåt för bråvalla?

Hej förresten
Hej. Jag tror absolut att de är aktuella för Bråvalla, särskilt om man ska boka lite extra indie. De har ju blivit tillräckligt stora för att locka en hel del folk också, så varför inte!
Citera
2013-12-18, 19:31
Medlem
Epicediums avatar
Bryter ihop om både Kings of Leon OCH The Offspring bokas, två av de stora band jag ogillar mest. Iron Maiden väger visserligen upp för rätt mycket, men lite mer behöver jag minsann.

Edit: Okej, så mycket hatar jag inte The Offspring kanske, men KoL står jag fast vid!

OnT: Fortfarande inget dance-släpp ser jag, lär väl komma imorgon eller fredag. Spännande!
Senast redigerad av Epicedium 2013-12-18 kl. 19:43.
Citera
2013-12-18, 19:44
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Bryter ihop om både Kings of Leon OCH The Offspring bokas, två av de stora band jag ogillar mest. Iron Maiden väger visserligen upp för rätt mycket, men lite mer behöver jag minsann.

OnT: Fortfarande inget dance-släpp ser jag, lär väl komma imorgon eller fredag. Spännande!
Haha, det lär ju hända. Kommer säkert något mer du gillar dock!

Citat:
Vi ursäktar att vi var tvungen att rucka lite på planerna. Men det är ett par artister som fortfarande har lite svårt att bestämma sig för vad dom vill hitta på nästa sommar.
Kan ju innebära att det tar ytterligare tid för släppet, men hoppas att det kommer snart!
Citera
2013-12-18, 20:38
Bannlyst
Att metaltown ställer in bör väl underlätta något för bråvalla vad det gäller hårdrock. Hittills bara Iron Maiden som jag vill se på bråvalla i år. De andra är inte så lockande.
Citera
2013-12-18, 20:39
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
Att metaltown ställer in bör väl underlätta något för bråvalla vad det gäller hårdrock. Hittills bara Iron Maiden som jag vill se på bråvalla i år. De andra är inte så lockande.

Ja, det blir bara mindre och mindre festivalkonkurrens, finns inte så många alternativ kvar ju
Citera
2013-12-18, 20:42
Medlem
Hoppas att de släpper edm akterna i veckan! Hoppas verkligen de inte bokar deadmau5 eller Skrillex!
Citera
2013-12-18, 20:43
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagge87
Hoppas att de släpper edm akterna i veckan! Hoppas verkligen de inte bokar deadmau5 eller Skrillex!

Skrillex kan de ju absolut undvika, men deadmau5 vore överfett!
Citera
2013-12-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Skrillex kan de ju absolut undvika, men deadmau5 vore överfett!
indeed, varför inte deadmau5!?
Citera
2013-12-18, 21:48
Medlem
dafuqups avatar
Om jag inte missat något så känns Armin Van Buuren, Deadmau5 eller Skrillex som möjliga med tanke på vad de övriga släppt...
Citera
2013-12-18, 22:02
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Om jag inte missat något så känns Armin Van Buuren, Deadmau5 eller Skrillex som möjliga med tanke på vad de övriga släppt...

Tror inte AvB spelar igen, med tanke på att han körde på Bråvalla 2013. Dock var hans spelning top 3 så skulle inte klaga om han kom tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in