2013-10-20, 20:07
Medlem
nittionios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varevargen1
Synd att Bråvalla fick lov att släppa Odd Future förra året när man inte kunde åka. Det enda som skulle kunna vara i närheten i år är väl Kendrick eller Kanye, troligast med Kanye isåfall.

Känner samma sak faktiskt. Kanye hade övertygat mig att åka i år, tillsammans med kendrick och eminem möjligtvis, resten är mest bonus. Odd Future övertalade mig förra året men fick också en hel del bonusar utöver de.
Citera
2013-10-21, 14:13
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varevargen1
Synd att Bråvalla fick lov att släppa Odd Future förra året när man inte kunde åka. Det enda som skulle kunna vara i närheten i år är väl Kendrick eller Kanye, troligast med Kanye isåfall.
En repris av Odd Future hade man ju inte tackat nej till. Känns inte särskilt troligt dock. Men tyckte inte riktigt att de var på topp förra året. De var bättre när jag såg dem på Hultsfred 2011.
Hade ju inte heller tackat nej till Kendrick heller.
Tror chansen att Kanye kommer till Bråvalla är större än att Eminem gör det i alla fall, helt klart.
Citera
2013-10-21, 20:44
Medlem
För er som har missat det så är det biljettsläpp på lördag! Då släpps ett visst antal biljetter till billigare pris.
Citera
2013-10-22, 17:05
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebecka7053-
För er som har missat det så är det biljettsläpp på lördag! Då släpps ett visst antal biljetter till billigare pris.

Vart hittar du det?
Citera
2013-10-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Vart hittar du det?

http://www.bravallafestival.se/

"Innan vi avslöjar några artister kommer vi att släppa ett antal wild card-biljetter till reducerat pris inom de kommande veckorna. Ytterligare information kring priser och varianter av biljetter presenteras vid samma tillfälle."

Att det skulle vara just lördag vet jag inget om dock
Citera
2013-10-22, 20:47
Medlem
Hoppas på en MYCKET större EDM scen i år! De jag helst vill se är.
Hardwell
Dimitri Vegas & Like Mike
Martin Garrix
Axwell
Sebastian Ingrosso
Nicky Romero
Blasterjaxx
Showtek
John De Sohn
Bingo Players
Adrian Lux
Nause

Skulle även sitta fint med
Coldplay och Rammstein!
Senast redigerad av lagge87 2013-10-22 kl. 21:14.
Citera
2013-10-22, 22:09
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
http://www.bravallafestival.se/

"Innan vi avslöjar några artister kommer vi att släppa ett antal wild card-biljetter till reducerat pris inom de kommande veckorna. Ytterligare information kring priser och varianter av biljetter presenteras vid samma tillfälle."

Att det skulle vara just lördag vet jag inget om dock

Kollade sidan i förrgår och då stod det specifikt på lördag, men verkar vara borttaget nu.
Citera
2013-10-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Kollade sidan i förrgår och då stod det specifikt på lördag, men verkar vara borttaget nu.
Kollade sidan imorse och har för mig att det stod då med.
Citera
2013-10-22, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagge87
Hardwell
Martin Garrix
Axwell
Sebastian Ingrosso
Nicky Romero
Blasterjaxx
Showtek
John De Sohn
Bingo Players
Adrian Lux
Nause

Coldplay och Rammstein!
Ja, tack... men resten kan vi ju skippa!
Citera
2013-10-23, 11:29
Medlem
ArkanoidQs avatar
Någon som åkte med pendeltåget till och från festivalen sist? För er kan restiden komma att förkortas betydligt i sommar! Norrköpings kommun och Östgötatrafiken tittar just nu på ett förslag om att öppna upp den nedlagda stationen i Fiskeby som ligger bara några minuter ifrån Bråvalla-området under festivaldagarna. Redan förra hösten inkom ett medborgarförslag om saken (se artikeln nedan) och även om ingenting är bekräftat än säger ryktena att man nu har börjat utreda saken ordentligt:

http://www.nt.se/bravalla/artikel.aspx?articleid=7990581

Att döma av bilderna i artikeln ser området relativt nergånget ut, men för de som pendlade från exempelvis Linköping skulle restiden uppskattningsvis bli omkring en timme mindre än förra året. Dessutom skulle det minska trängseln på Norrköpings resecentrum samt de bussar och spårvagnar som går därifrån.
Citera
2013-10-25, 13:21
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArkanoidQ
Någon som åkte med pendeltåget till och från festivalen sist? För er kan restiden komma att förkortas betydligt i sommar! Norrköpings kommun och Östgötatrafiken tittar just nu på ett förslag om att öppna upp den nedlagda stationen i Fiskeby som ligger bara några minuter ifrån Bråvalla-området under festivaldagarna. Redan förra hösten inkom ett medborgarförslag om saken (se artikeln nedan) och även om ingenting är bekräftat än säger ryktena att man nu har börjat utreda saken ordentligt:

http://www.nt.se/bravalla/artikel.aspx?articleid=7990581

Att döma av bilderna i artikeln ser området relativt nergånget ut, men för de som pendlade från exempelvis Linköping skulle restiden uppskattningsvis bli omkring en timme mindre än förra året. Dessutom skulle det minska trängseln på Norrköpings resecentrum samt de bussar och spårvagnar som går därifrån.

Det vore utan tvivel smidigt!
Citera
2013-10-25, 15:40
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagge87
Hardwell
Martin Garrix
Axwell
Sebastian Ingrosso
Nicky Romero
Blasterjaxx
Showtek
John De Sohn
Bingo Players
Adrian Lux
Nause

Coldplay och Rammstein!

Tror du att de kommer att boka samma artister två år i rad då? Tänkte på John De Sohn, Nicky Romero och Nause.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in