2013-12-12, 23:58
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Idag finns preventivmedel, folk har oftast inte sex för att få barn utan av helt andra anledningar. De flesta unga måste gå igenom en period av lösaktighet för att förstå vikten av avhållsamhet.

jag tycker föräldrar borde lära sig ha lite mer koll på sina flickor. Att det har blivit så här är pga feminismen och sexualiseringen i media, det är inte bra för någon Jag får känslan av att du inte riktigt har koll hur mycket svenska tjejer ligger runt egentligen då skulle du inte vara så okritisk
Senast redigerad av munsprut 2013-12-13 kl. 00:04.
2013-12-13, 01:17
Medlem
Jaha ja, men det var ju ett ovanligt lättlöst problem! Det är bara att lära alla unga tjejer att ta betalt istället för att vara lika gratis som du så får de automatiskt din respekt, samtidigt som de är lika fria som du att följa sin inre röst.

Man önskar att alla problem vore lika enkla att lösa.
2013-12-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det handlar inte om att föredra men de billigaste tjejerna duger bara till att ligga med, en tjej som hoppar i säng med mig på första bästa tillfälle gör ju troligtvis det med andra också det är inte så svårt att förstå.

Om det bara är tillfälligt sex kan det vara bättre att träffa en prostituerad och slippa massa problem, men det är inte alltid det är lämpligt eller passande så det beror på - man får ju inte alltid som man vill
Men om hon hoppar i säng med dig vid första bästa tillfälle och kräver betalt så gör hon det bara med dig? Det är alltså egentligen celibat eller horköp som gäller för dig?

Du är lite som Groucho Marx som inte ville vara medlem i en klubb som kunde tänka sig att ha honom som medlem, fast du vill inte ligga med en tjej som kan tänka sig att ligga med dig frivilligt. Jag undrar vem som har problem med självrespekten egentligen.
2013-12-13, 08:10
Medlem
Citat:
jag tycker föräldrar borde lära sig ha lite mer koll på sina flickor. Att det har blivit så här är pga feminismen och sexualiseringen i media, det är inte bra för någon Jag får känslan av att du inte riktigt har koll hur mycket svenska tjejer ligger runt egentligen då skulle du inte vara så okritisk

Stick till henne en femhundring efter sexet så känns det nog bättre för dig då.

Fast du riskerar ju att hon inte tar emot den och då kanske du blir självmordsbenägen eller?
2013-12-13, 08:31
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Stick till henne en femhundring efter sexet så känns det nog bättre för dig då.

Fast du riskerar ju att hon inte tar emot den och då kanske du blir självmordsbenägen eller?
Det var det dummaste jag hört, varför skulle jag betala nån som gör det gratis? tror du att det är pengarna i sig som gör skillnad
2013-12-13, 08:36
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Men om hon hoppar i säng med dig vid första bästa tillfälle och kräver betalt så gör hon det bara med dig? Det är alltså egentligen celibat eller horköp som gäller för dig?

Du är lite som Groucho Marx som inte ville vara medlem i en klubb som kunde tänka sig att ha honom som medlem, fast du vill inte ligga med en tjej som kan tänka sig att ligga med dig frivilligt. Jag undrar vem som har problem med självrespekten egentligen.

Nej det är inte så jag menar varför tror du att det är antingen eller?
2013-12-13, 08:39
Medlem
Citat:

Svenska tjejer ligger runt alltså. Med vem? Med varandra?
2013-12-13, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
Svenska tjejer i din närhet är horor menar du, eftersom det är dem du ser. Mamma, släktingar, vänner.
Konstig ort du bor på, om det är sådant överskott på män, att bara tjejerna är horor.
2013-12-13, 09:13
Medlem
Egentligen är ju skillnaden mellan könen enorm här. Tjejer knullar runt hur som helst, och råkar det bli barn är det bara till att använda kniven. Killar däremot kämpar som fan för att få sex, och när de lyckas måste de vara livrädda för eventuella barn. Det previligierade könet kan ju få för sig att vilja ta pojkens pengar och förstöra hans liv, istället för att använda kniven.
Senast redigerad av ManManne 2013-12-13 kl. 09:16.
2013-12-13, 09:41
Medlem
Citat:
Nej det är inte så jag menar varför tror du att det är antingen eller?
Så om du vill ligga med en tjej och hon vill ligga med dig så ska hon inte ligga med dig för du vill inte ligga med nån som vill ligga med dej så där?

Nej, men då får väl hon gå och ligga med nån annan som är villig då?

Den som blir utan sex är ju du?
2013-12-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Egentligen är ju skillnaden mellan könen enorm här. Tjejer knullar runt hur som helst, och råkar det bli barn är det bara till att använda kniven. Killar däremot kämpar som fan för att få sex, och när de lyckas måste de vara livrädda för eventuella barn. Det previligierade könet kan ju få för sig att vilja ta pojkens pengar och förstöra hans liv, istället för att använda kniven.
Ja män borde tänka sig för en extra gång faktiskt innan de ligger runt hur som helst.
2013-12-13, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja män borde tänka sig för en extra gång faktiskt innan de ligger runt hur som helst.

Precis vad jag säger, medan tjejer inte behöver göra det. Du ser inget som liknar diskriminering i det här?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in