Citat:
Ursprungligen postat av
Xtp
Okay! Tackar, finns det något top lag med bara svenskar? Har inte sätt något kan dock ha missat men du verkar ha ganska mycket koll på allt!
Team prop är det "högst" rankade laget med enbart svenskar. Dem spelade för att kvala in till LC S men misslyckades.
Citat:
Ursprungligen postat av
ProDeo
Är det någon som spelar singed? hur tycker ni han är? själv har jag inte spelat honom på länge men när jag spelade honom byggde jag honom ap tank och han blev nästan odödlig :P
Hur ser ni på jayce? har spelat honom lite top och han gör bra skada (dock blivit feedad de gångerna xD)
Han är väll fortfarande helt okej och man spelar honom fortfarande som AP-tank. Typ Rylais, WoTa, Seraph's & etc. Dem nya defense masteries hjälpte honom riktigt ordenligt så han har ju blivit bättre men fortfarande inte en champ du fp'ar.
Jayce var förut jätte, jätte stark men hans "powerspik" blev enormt delaya'd med tear nerfen Riot la till. Det går fortfarande att spela honom, men det finns betydligt bättre toplaners just nu. Han passar in i speciella teamcomps bara. Jayce brukade vara en lane-bully och han har tappat lite utav det pga dem nya defense masteries.. Han kan inte bullya ut Nasus/Malphite etc ifrån Lane längre, så.. ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Incipio
Är inte Alliance ett ursprungligen svenskt lag? Alltså inte spelarna utan laget! Grym lineup och längtar att få se dom lira.
Nja, Alliance ägs utav Evil Geniouses (Inte formellt men ändå) som är baserat i NA så det beror väll på lite "hur" svensk man tycker det är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nynge
Har dom ett Lol-lag också? Ifall det är så visste jag det inte.
Dem presenterade sitt lol-lag igår.