2013-12-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsteater
men jag tycker att invandringspolitiken som förs i Sverige är vansinnig.

Utveckla..
Citera
2013-12-12, 01:22
Medlem
Livetsteaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfukingskal
Utveckla..

Har du tråkigt så här på kvällskvisten eller? Dags att gå och sova nu. Men du vet nog ungefär vad jag tycker.

God natt!
Citera
2013-12-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livetsteater
Har du tråkigt så här på kvällskvisten eller? Dags att gå och sova nu. Men du vet nog ungefär vad jag tycker.

God natt!

Iochmed att jag inte tycker att invandringspolitiken är vansinnig så förstår inte jag dig alls!
Citera
2013-12-12, 01:40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Iochmed att jag inte tycker att invandringspolitiken är vansinnig så förstår inte jag dig alls!

Den är vansinnig av väldigt många olika anledningar, och ser man inga anledningar beror det förmodligen på att individen ifråga personligen gynnas av politiken eller så saknar vederbörande fattningsförmåga.
Citera
2013-12-12, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Den är vansinnig av väldigt många olika anledningar, och ser man inga anledningar beror det förmodligen på att individen ifråga personligen gynnas av politiken eller så saknar vederbörande fattningsförmåga.

Förklara varför den är vansinnig
Citera
2013-12-12, 02:02
Medlem
Citat:
Varför? Titta till exempel på Rinkeby, Tensta, Alby, Fittja, Ronna, Hovsjö, Gottsunda, Bergsjön, Hammarkullen, Rosengård m fl. Ser dessa ut som Sverige i dagsläget? Om någon hade bott i någon av dessa städer, rest bort i 20 år och kommit tillbaka idag skulle denne förmodligen tro sig ha kommit till Irak eller någon liknande. I slutändan kommer de att se ut som Paris och London om inga radikala förändringar sker. Den förmodade anledningen till att du inte noterat detta är väl för att du bor i ditt icke-mångkulturella överklasskvarter?
Citera
2013-12-12, 02:02
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
För att den finansieras med skulder och orsakar inbördeskrigsliknande tillstånd i stora delar av landet. Alltså enorma samhällskostnader, enorm grov våldsbrottslighet med bland annat gruppvåldtäktsepidemi och sinnesrubbade negrer som slaktar folk med järnrör.

Det mest vansinniga är dock att man överhuvudtaget tar hit miljontals rasfrämlingar när det är vårt land. Sverige är svenskarnas plats på jorden sedan tusentals år och vi är redan idag i minoritet i flera städer och andra områden.
Citera
2013-12-12, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Den förmodade anledningen till att du inte noterat detta är väl för att du bor i ditt icke-mångkulturella överklasskvarter?

Nu bor jag i Jordbro (är svensk) och om du tycker att detta är ett icke-mångkulturellt överklasskvarter så visst, fine för mig.
Grejjen är att hade inte invandrarna funnits i Sverige hade Sverige gått i konkurs och du hade varit tvungen att bland dig ännu mer med icke svenskar..det måste vara hemskt..jag lider (inte) med dig
Citera
2013-12-12, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
För att den finansieras med skulder och orsakar inbördeskrigsliknande tillstånd i stora delar av landet. Alltså enorma samhällskostnader, enorm grov våldsbrottslighet med bland annat gruppvåldtäktsepidemi och sinnesrubbade negrer som slaktar folk med järnrör.

Det mest vansinniga är dock att man överhuvudtaget tar hit miljontals rasfrämlingar när det är vårt land. Sverige är svenskarnas plats på jorden sedan tusentals år och vi är redan idag i minoritet i flera städer och andra områden.

Tycker du att alla människor är lika värda?
Citera
2013-12-12, 02:10
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Tycker du att alla människor är lika värda?
Skulle du tycka att en pedofil som våldtog din dotter var lika mycket värd som ditt barn?
Citera
2013-12-12, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Skulle du tycka att en pedofil som våldtog din dotter var lika mycket värd som ditt barn?

Nej, där fick du din första poäng.
Tycker du att en invandrare är lika lite värd som den där pedofilen (som är svensk)?
Citera
2013-12-12, 02:16
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Nej, där fick du din första poäng.
Tycker du att en invandrare är lika lite värd som den där pedofilen (som är svensk)?
Jag tycker ingenting om människor jag inte känner. Vad är din poäng egentligen? Att afrikaner och araber är värda att komma till Sverige och bli livstidsförsörjda och förvandla Sverige till ett våldshärjat u-land likt dom länder dom själva förstörde och lämnade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in