2012-11-10, 17:37
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadadslyna
Sex på tjack är det bästa. Punkt.

Skulle säga att det beror lite på vad man är ute efter. Empathogener = sensuellt, "vackert" sex. Hallucinogener = Djuriskt och kan bli riktigt kinky. Nu kan jag inte uttala mig om tjack då jag aldrig testat det. Men skulle tro att de flesta drogerna är bra att ha sex på, lite beroende på vad man vill få ut av det!
Citera
2013-09-28, 18:03
Medlem
Bruce_Lees avatar
Jag hade sex på kokain för första gången på länge igår. Det var hur bra som helst, men problemet var bara att jag fan inte kunde komma?
Ska det inte vara tvärtom egentligen?
Citera
2013-11-18, 17:25
Medlem
Maunss avatar
Måste ju säga att det är bra tråd. Det som är riktigt skönt är faktiskt att ha sex när man är stenad, alltså på cannabis. kärleks full som bara den och vild. Tramadol å liknande är en annan kännsla om man gillar att få den avslappningen. upp till var och en enligt mig verkligen. nackdelen är att du kan få en förstoppning men går alltid att jobba sig igenom den. Men vem gillar inte att ha sex länge??
Sen funkar det absolut att ha sex med MDMA. det får det till ett extra stadie som många gillar och vill uppnå å sällan lykas. men absolut värt att testa.

Så tummen upp till par som vågar sig på dessa ting under sexlivet. njuta med varandra
Citera
2013-11-18, 18:51
Medlem
lah-mis avatar
Sex på tjack och kola är det bästa. E är säkert jävligt skönt också men har aldrig lyckats med det haha, fastnat i kramar och mys.

Det funkar inte så bra att ligga när man rånoddar på oxy och inte bryr sig om någonting.
Citera
2013-11-18, 19:46
Medlem
Maunss avatar
Tal om att ligga och nodda är lite vitsen med just det om man gillar det dvs.
tjackballen är inge för mig om man säger så. kola funkar utmärkt med men om du kommer över några E och en brud som går med på det så är det bara att komma över sträcket med "mys" så är det bara att njuta. vitsen är lite att starta ganska tidigt i peaken så ska du se på utlösning!

Citat:
Ursprungligen postat av lah-mi
Sex på tjack och kola är det bästa. E är säkert jävligt skönt också men har aldrig lyckats med det haha, fastnat i kramar och mys.

Det funkar inte så bra att ligga när man rånoddar på oxy och inte bryr sig om någonting.
Citera
2013-12-12, 00:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Sex på tjack är riktigt fint. Jag gav en tjej det bästa knullet hon någonsin fått. Tipsade en polare att sätta på sin brud på tjack för då kan man verkligen tillfredsställa kvinnorna.
Citera
2013-12-12, 01:08
Medlem
Jag kan bara säga en sak, och det är anus med sex på knark men också anus med sex utan knark om sexet i fråga utförs i anus. Jag tror TS' fråga redan är besvarad en gång för alla och för all framtid, varför vi kan låsa denna tråd direkt. Frågan är besvarad.
Citera
2013-12-12, 03:34
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweGirl
Jag kan bara säga en sak, och det är anus med sex på knark men också anus med sex utan knark om sexet i fråga utförs i anus. Jag tror TS' fråga redan är besvarad en gång för alla och för all framtid, varför vi kan låsa denna tråd direkt. Frågan är besvarad.

Men sex på knark som utförs i anus då? Dubbel negativ torde väl bli positivt?
Citera
2013-12-14, 15:22
Medlem
Smulhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauns
Tramadol å liknande är en annan kännsla om man gillar att få den avslappningen. upp till var och en enligt mig verkligen. nackdelen är att du kan få en förstoppning men går alltid att jobba sig igenom den. Men vem gillar inte att ha sex länge??

Hur har du sex egentligen? Låter inte som någon höjdare att jobba sig igenom en förstoppning, men alla är vi olika.
Citera
2013-12-15, 10:32
Medlem
Hkicks avatar
En mix av benzo, sub, tjack och cannabis är skit roligt, och jävligt skönt. Sen om man kommer ihåg det dagen efter är ju en annan femma.
Citera
2013-12-15, 13:40
Medlem
Sex på XTC är svårslaget. Finns naturligtvis flera olika sorter och alla slår olika. Svårt att på förhand veta om det är bra eller inte men får man ett bra piller så är det som att bokstavligen vara i sjunde himmeln...
Citera
2013-12-19, 12:38
Medlem
smakupplevelsens avatar
På tjack så träder verkligen den värsta slusken fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in