2010-02-05, 13:57
Medlem
Hej!

Jag har förmodligen haft mina bästa sexupplevelser under drogpåverkan. Älskar vad de gör för sinnnena..känslen, det visuella...och även vad det gör för kåtheten, äventyrslustan osv. Pratar om knark här alltså, inte alkohol och tobak...

Är nyfiken på vad ni anser om detta och vad ni har för erfarenheter, bra eller dåliga? Sex på knark - bra eller anus? För att göra det filosofiska resonemanget mer intressant, kan vi säga att det handlar om helt lagliga reserch chemicals (make no mistake ni som inte provat rc:s, dom är på riktigt). Och det handlar naturligtvis om vuxna människor som fattar ett medvetet beslut. Ingen blir ilurad ngt alltså.

Min ståndpunkt är att så länge det är två (eller fler!) samtyckande vuxna det handlar om, finns det inget moraliskt fel i det (gäller även vilken typ av sexlekar de må handla om), och jag personligen älskar det. Finns inget underbarare än att ha underbart sex i timtal, en hel natt eller gärna dag/eftermiddag...intensiva, porriga och stenkåta perioder och lugna suggestiva, skööööna perioder...

En frågeställning till som jag tycker hör till topic: Är det ok att introducera för någon som vanligtvis inte tar droger (alkohol undantaget) att prova att ha sex på "ett lagligt preparat"?

Vore riktigt trevligt om även damerna härinne ville ge uttryck för sin ståndpunkt...

Vill knarka och ligga
Senast redigerad av nickzone 2010-02-05 kl. 14:08.
Citera
2010-02-05, 14:37
Medlem
Mabuzaks avatar
Under vilken typ av drogpåverkan?
Citera
2010-02-05, 14:52
Medlem
Yohomies avatar
På tjack är det ju helt fantastiskt! även cannabis tycker jag det blir jävligt skönt på.
Citera
2010-02-05, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
På tjack är det ju helt fantastiskt! även cannabis tycker jag det blir jävligt skönt på.

Kan bara hålla med dig där, gärna både och!
Citera
2010-02-05, 15:13
Medlem
Tjack, weed, MDMA, E, kokain är väl klara favoriter tycker jag.

RC:s så gärna Meph
Citera
2010-02-05, 15:39
Medlem
Nussans avatar
Ja.
Det är trevligt, blir en helt annan grej. Nästan surrealistiskt.

(Kvinna.)
Citera
2010-02-05, 15:56
Medlem
Jag har iofs bara testat med CB i kroppen men det var grymt!
Citera
2010-02-05, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Ja.
Det är trevligt, blir en helt annan grej. Nästan surrealistiskt.

(Kvinna.)
True. Övervägande positiv inställning, so far... (undras om man får till det i helgen. knarket finns redan, det andra kan ju alltid lösa sig...)
Citera
2010-02-05, 18:21
Medlem
Zcapegoats avatar
jag är tjej, och jag måste säga att jag bara älskar att ha sex på centralstimulanter. Det bästa sexet jag haft hade jag när jag var hög på tjack, och med en fylla på absinthe i botten. Kunde helt enkelt inte sluta komma.
Citera
2010-02-05, 21:18
Bannlyst
Jag ogillar droger egentligen, och är en stor motståndare till det, men min sambo kom hem från en fest en gång, full och hög, tog mig på vardagsrumsbordet..Det var nice
Han kunde hålla ut rätt länge då..
Citera
2010-02-06, 00:47
Medlem
SemperInAngarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickzone
Hej!

Jag har förmodligen haft mina bästa sexupplevelser under drogpåverkan. Älskar vad de gör för sinnnena..känslen, det visuella...och även vad det gör för kåtheten, äventyrslustan osv. Pratar om knark här alltså, inte alkohol och tobak...

Är nyfiken på vad ni anser om detta och vad ni har för erfarenheter, bra eller dåliga? Sex på knark - bra eller anus? För att göra det filosofiska resonemanget mer intressant, kan vi säga att det handlar om helt lagliga reserch chemicals (make no mistake ni som inte provat rc:s, dom är på riktigt). Och det handlar naturligtvis om vuxna människor som fattar ett medvetet beslut. Ingen blir ilurad ngt alltså.

Min ståndpunkt är att så länge det är två (eller fler!) samtyckande vuxna det handlar om, finns det inget moraliskt fel i det (gäller även vilken typ av sexlekar de må handla om), och jag personligen älskar det. Finns inget underbarare än att ha underbart sex i timtal, en hel natt eller gärna dag/eftermiddag...intensiva, porriga och stenkåta perioder och lugna suggestiva, skööööna perioder...

En frågeställning till som jag tycker hör till topic: Är det ok att introducera för någon som vanligtvis inte tar droger (alkohol undantaget) att prova att ha sex på "ett lagligt preparat"?

Vore riktigt trevligt om även damerna härinne ville ge uttryck för sin ståndpunkt...

Vill knarka och ligga

Det finns ju faktiskt flera droger som sägs enbart vara dugliga för att använda just under sex, bland annat Poppers.

Men som nämnt så är ju Cannabis, Tjack och kokain substanser som ofta används när man har sex, det höjjer ego, det är euforiserande och så vidare.

MDMA är ju även en, men den är rätt så entaktogen så man myser nog oftast mer, smaken är som baken.

Ketamin är även en substans som många anser vara otroligt skönt att ha sex på, det finns en hel kultur i USA där en kvinna tar ketamin för att sedan idka älskog med diverse män tills påverkan slutar
Citera
2010-02-07, 06:59
Medlem
dammens avatar
Tjack är jätteskoj om man blandar med kork. Korken är viktig efter som den motverkar tjackballen. Annars är E en höjdare, men återigen blanda med kork.... eller ta bara kork, det äe awsome!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in