Hej!
Jag har förmodligen haft mina bästa sexupplevelser under drogpåverkan. Älskar vad de gör för sinnnena..känslen, det visuella...och även vad det gör för kåtheten, äventyrslustan osv. Pratar om knark här alltså, inte alkohol och tobak...
Är nyfiken på vad ni anser om detta och vad ni har för erfarenheter, bra eller dåliga? Sex på knark - bra eller anus? För att göra det filosofiska resonemanget mer intressant, kan vi säga att det handlar om helt lagliga reserch chemicals (make no mistake ni som inte provat rc:s, dom är på riktigt). Och det handlar naturligtvis om vuxna människor som fattar ett medvetet beslut. Ingen blir ilurad ngt alltså.
Min ståndpunkt är att så länge det är två (eller fler!) samtyckande vuxna det handlar om, finns det inget moraliskt fel i det (gäller även vilken typ av sexlekar de må handla om), och jag personligen älskar det. Finns inget underbarare än att ha underbart sex i timtal, en hel natt eller gärna dag/eftermiddag...intensiva, porriga och stenkåta perioder och lugna suggestiva, skööööna perioder...
En frågeställning till som jag tycker hör till topic:
Är det ok att introducera för någon som vanligtvis inte tar droger (alkohol undantaget) att prova att ha sex på "ett lagligt preparat"?
Vore riktigt trevligt om även damerna härinne ville ge uttryck för sin ståndpunkt...
Vill knarka och ligga