Längtar efter att hitta en tjej som vill röka mitt gräs & knulla. Men runka på det är skönt iaf. En typisk patetisk dag i mitt liv nuförtiden ser ut som följer; Går till jobbet, går hem från jobbet, sätter igång datorn & börjar leka med min kuk medan jag ser på porrbilder. En dryg timme senare går jag ut i köket & gör iordning lite "tillbehör". Är det varmt är jag naken med kuken på svaj. Vissa grannar kan se men det skiter jag i. Jag är en patetisk medelmåtta så vad spelar det för roll?
Häller upp en trea el fyra som jag sköljer ned med lite bärs från oftast 3,5, det räcker så. Sen laddar jag bongen. Ev runkar jag en stund till. Nu har jag gått över till filmer. Vanligen på kvinnor som orgasmerar framför sin cam el filmat av gubben sin. Men det bästa är hidden cam! Ut i köket igen för att fylla lungorna med den härliga röken. Nåja, effekten är lite roligare än röken förstås.
Sen till datorn igen. Nu gäller att leta fram nån rulle som verkar bra & det innan peaken har varit. Ofta missar jag men träffar jag rätt så går det härligt för mig. Inte helt sällan med sprut i ansiktet på mig själv. Tur jag har glasögon för det mesta

Förresten så sprutar det nästan alltid rejält med nästan 2 tim runkning. Häftigt!
Men men, roligare vore ju om man kunde träffa nån att dela det med.....
Tyngre droger ska jag nog akta mig för. Kommer säkert fastna i det.